Gå til innhold

Hvordan begynne en samtale med en man ikke kjenner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en fyr på byen, og syntes han var sååå sjarmerende! Han la meg til på facebook i fylla, og dagen etterpå godtok jeg han. Vi skrev også sorry om jeg oppførte meg teit osv i går til hverandre. Hadde også sendt meldinger i fylla, så i dag sendte jeg melding "feil" til han, får å komme i kontakt.. han svarte ganske fort med "hva mente du? :)" og jeg skreiv bare at jeg må ha sendt feil, og beklaget det.. men har ikke fått noe respons..

Jeg er så dum. :( Han tror sikkert ikke jeg er interessert nå, jeg burde heller skrevet noe som var "ment" til han, men visste ikke hva. :( Håpet liksom på at han skulle svare, så jeg kunne skrevet noe sånn om hvordan det gikk ellers.. nå er vel alle sjangsene mine ødelagte.. han bor er noen år eldre enn meg, og bor ca 30 min unna med bil + vi har ikke noen felles venner siden han bare bor her i Begen siden han studerer, mens han egentlig er fra et annet sted i landet.. aner ikke hvor lenge han skal bo her heller.. :( Er så lei meg nå, han har vært i tankene mine helt siden jeg møtte han..

Noen tips til en dum 18 åring? :)

Anonym poster: c73c95895904aee1d39a85243a288425

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruk mindre smileys.

Anonym poster: 3c823ea196a008de84418434435c0765

Gjest JakeGreen
Skrevet

Ja, ikke vær en dum 18-åring. :)

"Sendt melding feil" sjekketrikset har jeg også blitt utsatt for. Synes det var litt weird må jeg innrømme. Hva var oddsene for at på mitt tettsted skulle hun ha sendt melding feil til akkurat mitt nummer?

Anyway, det er ikke verre enn å skrive noe sånt:

"Hey...hvordan går det?"

"Hva gjør du på i kveld?"

"Hva har du gjort siden sist?"

"Blir du lenge i Bergen?"

"Har du noen planer for sommeren?"

Vips. Så har dere en samtale. Ettersom han la deg til, så er han jo helt sikkert interessert. Enten tar han initiativ eller så kan du foreslå at det hadde vært morsomt å møtes en dag.

That's basically it. Boy meets girl.

Eller motsatt.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en fyr på byen, og syntes han var sååå sjarmerende! Han la meg til på facebook i fylla, og dagen etterpå godtok jeg han. Vi skrev også sorry om jeg oppførte meg teit osv i går til hverandre. Hadde også sendt meldinger i fylla, så i dag sendte jeg melding "feil" til han, får å komme i kontakt.. han svarte ganske fort med "hva mente du? :)" og jeg skreiv bare at jeg må ha sendt feil, og beklaget det.. men har ikke fått noe respons..

Jeg er så dum. :( Han tror sikkert ikke jeg er interessert nå, jeg burde heller skrevet noe som var "ment" til han, men visste ikke hva. :( Håpet liksom på at han skulle svare, så jeg kunne skrevet noe sånn om hvordan det gikk ellers.. nå er vel alle sjangsene mine ødelagte.. han bor er noen år eldre enn meg, og bor ca 30 min unna med bil + vi har ikke noen felles venner siden han bare bor her i Begen siden han studerer, mens han egentlig er fra et annet sted i landet.. aner ikke hvor lenge han skal bo her heller.. :( Er så lei meg nå, han har vært i tankene mine helt siden jeg møtte han..

Klar over hvor mange avslag gutter normalt sett for av jenter ? ...det er snakk om 20-30 på en dårlig kveld alene. Du har havnet blant de 20-30 andre kategorien for lenge siden. Med mindre du har gjort et dypt inntrykk på at han husker deg blant xantall brunetter/blondiner

...morsomt med de jenter som tror at de er så skjønne at hvordan kan man unngå å huske dem bare med å ha sett dem 1gang ? ...

Anonym poster: 905b863366b3b0f4fef75d7daa94e7a6

AnonymBruker
Skrevet

"YOOOOO DAWG WASSUUUUP??????"

"SEX!!!!!!! ...now that I've got your attention(...)"

"OOOH SAY CAN YOU SEEEEEE... husker ikke resten, kan du den?"

"Lika du hamborgara? For eg he masse hamborga oppi skogen, sånn vess du he lyst å eta hamborrrgara me meg ein dag!"

Og så videre.

"Hei!" funker også. Til en viss grad.

Anonym poster: bddfdd56d25028fb1bfd454f83a6fa9b

• Liker 1
Gjest Carla H.
Skrevet

"Lika du hamborgara? For eg he masse hamborga oppi skogen, sånn vess du he lyst å eta hamborrrgara me meg ein dag!"

Og så videre.

Faen du må virkelig slite med å få deg mus/pikk....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her!

Han svarte meg for en stund siden, og nå har vi hatt en lenger samtale! Planen fungerte visst, hehe :fnise:

• Liker 5
Skrevet

Og så videre.

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...