Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg trenger bare å få ut litt tanker, så derfor elsker jeg dette forumet.

For rundt tre måneder siden ble det slutt mellom meg og eksen, og vi hadde litt kontakt i starten, men ingen nå. Det er på en måte ikke "hard feelings" mellom oss, men det er mye jeg sitter igjen å lurer på (jeg ble dumpa).

Situasjonen er at jeg møtte han her om dagen med litt alkohol i bildet og jeg spurte om han hadde det bra for tiden og sånne vanlige ting. Han svarte at han hadde det bra og at han hadde blitt sjekket opp av så mange, både gutter og jenter. Spesielt et par jenter som masa på han hele tiden og var så keen. Han forteller også at han hadde blitt sugd ved noen anledninger, men ikke hadde ligget med noen..

Jeg syns bare dette er veldig rart, prøver han å heve seg over meg og bevise ovenfor meg at han er populær blandt andre? Prøver han å gjøre meg sjalu? Er det kompisene hans som overbeviser han om at det er kult?

Syns selvfølgelig det er kjipt å høre for da vi var sammen var han en av de som ikke hadde vært med så mange før og som virkelig bare brydde seg om meg. Han virker fortsatt som en som bryr seg på en rar måte, men allikevel så kald..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvis han var full, sa han kanskje litt mer enn han ville gjort ellers.

Men, han dumpet deg, så hvorfor bry seg? I tillegg sårer han deg som best han kan, ingen snakker vel sånn til en de bryr seg om og er glad i.

Glem ham.

Skrevet

På meg høres det bare ut som selvskryt jeg ikke hadde hverken trodd på eller brydd meg om. Jeg hadde bare tenkt hvor godt det er å slippe å være sammen med en så umoden person.

Gjest Gjest
Skrevet

Han virker rett og slett litt enfoldig... haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...