AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Hva gjør man? Hvordan kommer man seg gjennom det? Regner jo med det er midlertidig, men hvordan holder man ut den tid en av dine beste venner er sammen med en ubrukelig person man bare ikke klarer å like, og får mentale brekninger hver gang man utsettes for? Hadde jeg i det minste kunnet tro idiotpartneren var et positivt bidrag i min kjære venns liv, men det er stikk motsatt. Det er snakk om et prakteksmplar av et menneske (min venn) som har blitt sammen med et fullstendig ubrukelig, rusmisbrukende individ som ikke engang er hensynfull mot sine omgivelser eller innehar et minimum av sosiale antenner. Jeg er ikke villig til å risikere vennskapet med fullstendig ærlighet her. Jeg har svart på direkte spm om hva jeg syns i noe jeg egentlig syns er litt vel diplomatiske ordelag, siden har det aldri kommet opp igjen. Mer er ikke fair å blande seg inn i andres forhold syns jeg. Dessuten regner jeg med min oppegående venn ser klart etterhvert, men i mellomtiden??? Hvordan holder man ut og oppfører seg best mulig mot alle parter? Dette er så akward! Anonym poster: 5b5dce8d83be55dc592d22a1e90cdbb4
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 Opp gjennom livet vil du ALLTID møte på personar som ikkje "passar" deg. Det vera i jobbsamanheng, skule, familie eller aktivitetar med ungane. Har du ein liten baggasje heimifrå så klara du å oppføra deg.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2013 #3 Skrevet 3. juni 2013 Jeg måtte bare kutte ut min tidligere venninne som ble sammen med en hasjoman.
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 3. juni 2013 #4 Skrevet 3. juni 2013 Det er nok ikke så veldig mye du kan gjøre. Det kan jo faktisk være at de ender opp sammen, så om du har lyst til å ha et godt forhold til venninnen din må du nok bare bite tennene sammen. Hun spurte deg hva du synes, du var ærlig, og mer kan du nesten ikke gjøre. Så klart kan du unngå å møte på denne karen, men det kan igjen føre til at du mister venninnen din i samme slengen. Du får trøste deg med at du absolutt ikke er den eneste som føler det slik.
Gjest .-L-. Skrevet 3. juni 2013 #5 Skrevet 3. juni 2013 Når de ikke vil høre så får de gå sin egen sti og gjøre egne feil. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå