Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg spurte x'en om han enda elsket meg så svarte han bare: jeg elsker deg på en annerledes måte, og tidligere har han svart: at han elsker meg ikke slik som jeg vil at han skal.

Hva mener han egentlig? hvordan elsker man noen på en annerledes måte?

Ba ham om å utdype det, men det kunne han ikke...

Anonym poster: 72f416ca69b10cdb915e1176e7b270b9

Videoannonse
Annonse
Gjest kvekk
Skrevet

Hvordan er dine følelser for han?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan til dels forstå hva han mener med "Elsker deg på en annerledes måte",

men "at han elsker meg ikke slik som jeg vil at han skal" aner jeg ikke hva skal bety.

Følelser forandrer seg jo over tid. Noen ganger vokser dem og noen ganger visner dem, andre ganger ikke.

Anonym poster: 48f6411d6747d6aa852d362d6ebc1472

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kan til dels forstå hva han mener med "Elsker deg på en annerledes måte",

men "at han elsker meg ikke slik som jeg vil at han skal" aner jeg ikke hva skal bety.

Følelser forandrer seg jo over tid. Noen ganger vokser dem og noen ganger visner dem, andre ganger ikke.

Han elsker deg ikke som i "den ene kvinnen". Han elsker deg for du er deg og du er her. Men treffer han "den ene" så er du historie. Er min tolkning.

AnonymBruker
Skrevet

Han er veldig glad i deg, setter pris på deg, men du er ikke den han vil dele livet sitt med.

Anonym poster: d4c84907ca2b69c67afd5492d2c70782

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han elsker deg ikke som i "den ene kvinnen". Han elsker deg for du er deg og du er her. Men treffer han "den ene" så er du historie. Er min tolkning.

Det var litt av tolkning. Vil du vise litt om hvordan du kom frem til den?

AnonymBruker
Skrevet

"litt av en tolkning"? hva mener du med det? syntes det var en ganske korrekt tolkning jeg. Da jeg gjorde det slutt med min eks elsket jeg han, men ikke på samme måte som jeg elsket han da jeg var forelsket i han. Jeg var ikke lenger tiltrukket av han, ville ikke kysse eller kose, men satte utrolig pris på hva slags person han var. Det handlet ikke om noe annet. Vi hadde et cleant brudd der jeg sa "jeg elsker deg jo, men ikke på den måten man bør elske en kjæreste". Året etter fikk jeg ny kjæreste og elsket ikke eksen min på noen måter i det hele tatt. Hjertet mitt ga plass til en annen.

Anonym poster: 71901e2d84365e60185a356868e81950

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

For det første er han en ex. For det andre så spør hun om han elsker henne, hvorfor spør hun? Mest sannsynlig fordi hun har følelser enda. Han svarer at han elsker henne ikke som hun ønsker han skal. Når man har vært sammen og det blir slutt er man jo fortsatt glad i den andre personen, men ikke på DEN måten lengre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åja. Jeg er ikke noe god på å lese alle gutters adferd med andre ord.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åja. Jeg er ikke noe god på å lese alle gutters adferd med andre ord.

Er jo det de aller fleste føler når de gjør det slutt? Gjelder både gutter og jenter.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Min også. Hun er ikke Kvinnen med stor K i hans liv.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg elsker en ex av meg. Det er samme kjærligheten som jeg har til venner. Men hvordan den egentlig skiller seg fra kjærligheten til partnere klarer jeg egentlig ikke sette fingeren på, og ser det nesten som et kunstig skille nå etterhvert.

Gjest navnelapp
Skrevet

Eg forstår ikkje kvifor folk spør om ting i forum når dei vert opprørte over "feil" svar.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. det er en mnd siden det ble slutt og vi roter enda. Ingen av oss klarer å gi slipp på hverandre. Jeg har sterke følelser for han, og for enda sommerfugler når jeg ser han.

Men nå er jeg litt i tvil.. Er det noe jeg kan gjøre for å vekke følelsene hannes? er dette bare en fase? <når han ser på meg har han enda puppyblikket, slik han brukte å være når vi er nyforelsket..Men han har begynt å ignorere meg og mine følelser,, det kan gå dager før jeg hører fra han.

Så jeg er meget forvirret, plutselig er han rå kjærlig og likefort snur han seg.

Anonym poster: 72f416ca69b10cdb915e1176e7b270b9

Gjest navnelapp
Skrevet

Du må ganske enkelt avvise han. Enten så er han med, eller så er han ikkje med, så enkelt er det. Han må bestemme seg. No får han begge delar, han får kos, men ingen forpliktelsar. Kast han på dør, og sei at han er velkommen tilbake når han har bestemt seg for at han vil vere kjæresten din. Å "rote" etter at det er slutt er ein sikker veg inn i hjartesorg og elende. Tenk når han plutseleg finn seg ei anna, som han fell pladask for?

Skrevet

Jeg tror nok ikke han er forelsket i deg lenger. det er mulig han mente at han fremdeles er glad i deg, og at du betyr mye for ham, men at han ikke ønsker å være kjærester lenger. Jeg tror du gjør det veldig vanskelig for deg selv ved å fortsatt holde på med ham.

Gjest Gjest
Skrevet

Eg forstår ikkje kvifor folk spør om ting i forum når dei vert opprørte over "feil" svar.

Godt spørsmål.

Skrevet

ts her.

Faen, innerst inne visste jeg jo alt det der. ja, da er det bare en ting å gjøre. end it. ;(

Gjest Miranda2011
Skrevet

Er enig med de andre her, han er glad i deg, men mer som venn enn kjæreste. Har du håp om å få han tilbake, er ikke det å ha sex med han veien å gå, da får han i pose og sekk, til han finner ei han vil dele livet med, og du sitter såra tilbake.

Gjest anonym
Skrevet

Ikke enig her. Om du vil ha en gutt tilbake, må du vise ham hva han går glipp av. Samtidig som du viser at noen andre kommer til å få det, dersom han ikke tar hele pakka...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...