Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tror dere? Han ler hver gang jeg er i nærheten, smiler så lurt og er veldig oppglødd etc, så jeg tror jeg har vekket et eller annet i ham.

Men jeg regner med at det vet den gjengse KGere mer om enn jeg som er grønn på slikt, så tror dere han er interessert i meg?

Anonym poster: 854602550644175cf92b952f19b0b910

Videoannonse
Annonse
Gjest Morteno
Skrevet

Spør han.

Folk kan le av ting som er morsomt. Han kan smile lurt og være oppglødd fordi han har drept hele familien sin samt alle sine tidligere venner, og tenker at du er hans neste offer. Dette synes han er gøy.

Hvem vet. Han vet, kanskje. Så, spør.

Er det så vanskelig?

AnonymBruker
Skrevet

Spør han.

Folk kan le av ting som er morsomt. Han kan smile lurt og være oppglødd fordi han har drept hele familien sin samt alle sine tidligere venner, og tenker at du er hans neste offer. Dette synes han er gøy.

Hvem vet. Han vet, kanskje. Så, spør.

Er det så vanskelig?

Ja, det er vanskelig fordi jeg ikke tør å spørre.

Jeg har lagt merke til hans fascinasjon for kniver, sverder, økser og lignende, men ifølge ham er det til mat og sånt -som å lage skiver av spekesteker. Familien hans døde av sykdommer for noen år siden.

Du virker å ha noen syke fantasier. Søk hjelp.

Skrevet

Kanskje du hadde en buse stikke ut av nesa når du pusta ut og så forsvant den inn igjen og borte ble den ;)

Neste gang kan du spørre han. Ikke om busa, men om han liker deg?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du hadde en buse stikke ut av nesa når du pusta ut og så forsvant den inn igjen og borte ble den ;)

Neste gang kan du spørre han. Ikke om busa, men om han liker deg?

Livet mitt er ødelagt! :grine: Går det an å sy igjen neseborene slik at det ikke gjentar seg?

AnonymBruker
Skrevet

Jups, det er en viss sjangse for at han er interessert! FLØRT og se reaksjonen an:)

Anonym poster: b49240103c61b832063d84ac53338d17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...