Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er to uker siden mitt ks. Har vært i god form hele veien. Når kan jeg prøve meg på å gå tur? Tenker da en tur på 6 km, tur/retur, med noen slakke oppoverbakker.

Anonym poster: 6024a4a8f02ecf024455db926237e529

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan gjerne gå kortere turer, men 6 km med bakker hørtes litt vel tidlig ut.

Skrevet

Du må prøve noen småturer, og heller øke på etterhvert, ikke start med 6km!. Jeg trilla tidlig, men 6km hadde vært altfor langt ganske lenge etterpå. Og bakker var heller ikke godt. Om det går bra der og da kjenner man det gjerne etterpå.

Skrevet

Gikk tur 3 dager etter KS, men det var nok litt tidlig, gikk saaaakte og var veldig sliten etterpå...

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :)

Hvor lenge varte renselsen hos dere?

Anonym poster: 6024a4a8f02ecf024455db926237e529

Skrevet

6 uker, men veldig sparsomt de 5 siste ukene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte med noen få hundre meter et par dager etter jeg kom hjem fra sykehuset og så gikk jeg litt lengre etterhvert. Fikk beskjed på sykehuset om at jeg skulle unngå tunge løft og slikt i 10 uker etterpå ( er over 20 år siden, så det er ikke sikkert at det er praksis nå) så jeg regnet med at det var greit å ta de andre tingene litt mer rolig enn jeg var vant med. Etter 2 måneder gikk jeg ihvertfall, 4-6 kilometer nesten hver dag.

Anonym poster: d55b21d7d07b9674cf7262b5dc89957f

Gjest Dorey
Skrevet

Jeg gikk to kilometer to uker etter KS, var helt kake og holdt på å svime av etterpå. Renselsen min varte i 10 uker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...