Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er nå 13 dager siden jeg fikk mail om at mitt produkt ble sendt fra dem. Jeg siterer: pakken vil være hos deg innen 3-5 virkedager. Jeg har tatt kontakt med de

daglig nå, for å få et sporingsnummer fra dem. Jeg får bare til svar at jeg må vente. Hvorfor kan jeg ikke få sporingsnummeret?!?!?!?! Mottar pakker fortere fra Iherb, cheaps smells osv. Skal aldri bestille fra Coverbrands mer. For en dårlig service!

Anonym poster: f1b96c3a584e474883766310c658ee51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje pakken ble sendt som brevpost? Da finnes det ingen sporingsnumre du kan få, og du vil få pakken rett i postkassen.

Skrevet

Jeg har motsatte erfaring. Superraskt levert, bra service underveis og ryddig og ordentlig med tanke på betaling.

Kanskje du bare har vært uheldig? Feil kan jo skje:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har motsatte erfaring. Superraskt levert, bra service underveis og ryddig og ordentlig med tanke på betaling.

Kanskje du bare har vært uheldig? Feil kan jo skje:)

Siterer denne!

Jeg at alltid fått varene innen 4 dager som regel. Var en gang de var utgått for produktet jeg skulle ha og fikk da brev om at det ble sendt så fort de fikk på lager. Da tok det 8 dager.

Du har nok bare vært uheldig.

Anonym poster: 439c44c8be5a02fbc5d3e5b1296dac7b

Skrevet

Tror du har vært utrolig, min efaring er at de er raske på å sende varene, og på å besvare mail.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...