AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Jeg har i det siste bestilt en del klær fra Zara og Mango. Ganske genialt at jeg får pakkene levert på døra, det eneste kjipe er at det alltid er samme mannen som leverer pakkene. Dette begynner å bli veldig flaut, da han alltid kommenterer at når har han vært her ofte, jeg handler mye osv Har nå sett en jakke på zara jeg har sååå lyst på. Men gud så flaut når han må komme til meg enda en gang Anonym poster: df18185fd4b767e503e3f3ab4641a2c9 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 Kjenner til den. Anonym poster: afa7268ca37ad5f28825abc7892026dd
Gjest Lille-pus Skrevet 3. juni 2013 #3 Skrevet 3. juni 2013 Så heldige dere er da Jeg hadde et evig renn av forskjellige, hyggelige DHL mennesker inntil jeg bestemte meg for at det var mye enklere for meg å hente pakkene på DHL terminalen Joda, noen av dem har tittet på pakkens avsenderfirma og sagt noe om at de håper det står til forventningene. Det synes jeg er veldig hyggelig Bare vær hyggelig med DHL mannen. Han gjør jobben sin og forsøker å være hyggelig. Du er en av hans kunder, husk det. 1
happiest Skrevet 3. juni 2013 #4 Skrevet 3. juni 2013 Er det ikke mulig å få det tilsendt på posten, slik at du kan hente der i stedet?
metempsychosis Skrevet 3. juni 2013 #5 Skrevet 3. juni 2013 Her er det UPS som gjelder, og han er her ofte (også blir det gjerne en del returer... via UPS selvfølgelig!). Nå er vi så godt kjent at han hilser når han ser meg (hvis jeg er ute og går og han kjører forbi)! Synes det er litt koselig jeg ^^ 3
blueberries Skrevet 3. juni 2013 #6 Skrevet 3. juni 2013 Henter pakkene mine hos en sur kjerring på coop prix, jeg. Ville heller fått de levert av en "DHL-mann". 9
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #7 Skrevet 3. juni 2013 Ikke tenk på det, jeg jobber i samme bransje, og det han tenker først og fremst er nok "fett, kjent adresse = rask levering" også prøver han å småprate litt for å være hyggelig. Anonym poster: 2d4333c60f55dcb55ee1e1db597682dd 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #8 Skrevet 3. juni 2013 Det kan jo være du har flere i familien som bestiller mye fra nettet, og da er det jo naturlig at det blir en del pakker tilslutt. I min familie bestiller både mamma, jeg og søsteren min, og da sier det seg selv Synes det hadde vært koselig om samme mann kom hver gang jeg Bedre det enn ei sur kjerring på kiwi (Ja, jeg henter pakkene mine der). Anonym poster: bea993f2dba9ef98bec9fc6f074ad213 1
Version 2.0 Skrevet 3. juni 2013 #9 Skrevet 3. juni 2013 Haha! Jeg ler! Hørtes koselig ut, men litt awkward ja.
skruf Skrevet 3. juni 2013 #10 Skrevet 3. juni 2013 Her er det også samme postmann som kommer, alltid! En litt eldre herremann med grått hår og skjegg, som er litt redd for hunder.. Hunden vår er stor, men innmari snill og gjør ikke ei flue fortred. Hun boffer bare høyt noen ganger for å varskue at det kommer folk. Stakkars postmannen har begynt å stoppe nederst i oppkjørselen og ringe meg på mobilen når han skal levere en pakke 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #11 Skrevet 5. juni 2013 Kom en DHL-mann på døren vår en gang også. Problemet er bare at jeg så ikke at det sto DHL på jakken hans, og skjønte ikke hva det var for en mann. Sto i et vindu og spionerte på han, og turte ikke åpne. Liker ikke å åpne dørene for fremmede, nemlig Fant en pakke på trappen, og skjønte at "Aha, det var bare en pakkemann i stedet for en forbryter!" godt var det. Anonym poster: e6293ddedd8b2174adf742fdfb538fcf 1
Leoparden Skrevet 5. juni 2013 #12 Skrevet 5. juni 2013 Skjønner at det kommer til et punkt der det blir pinlig. Opplevde noe lignende i en svært travel periode, der det ble litt mye Dolly Dimples. Det var samme fyren som leverte maten hver gang. Han må jo tro jeg ikke spiste annet
Aphrodite Skrevet 5. juni 2013 #13 Skrevet 5. juni 2013 Skjønner at det kommer til et punkt der det blir pinlig. Opplevde noe lignende i en svært travel periode, der det ble litt mye Dolly Dimples. Det var samme fyren som leverte maten hver gang. Han må jo tro jeg ikke spiste annet Det har skjedd meg på peppes og.. Så innmari flaut. Og han begynte bare å le.. Uansett TS, ikke tenk på det! Jeg har DHL-mannen veldig ofte på døren jeg også. Nettshopping ruler!
Chenet Skrevet 5. juni 2013 #14 Skrevet 5. juni 2013 Du får svare at du gjør det for å holde ham med arbeid, og at du frykter at DHL går nedenom og hjem om du ikke hjelper til
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #15 Skrevet 5. juni 2013 Liker ikke å åpne dørene for fremmede, nemlig Meg i samme bransje igjen: Kan du slutte å bestille ting på døra, når du skal være så fryktelig paranoid? Er du klar over hvor irriterende det er for meg, som jobber i en presset og underbetalt bransje å stå på trappa di, og høre at du er hjemme, men ikke gidder å åpne, og ha en pakke jeg ikke har lov til å levere fra meg uten signatur? Så må jeg ringe rundt og bruke masse ubetalt tid på å finne en løsning, bare fordi du ikke gidder å installere kikkhull i døra eller en sikkerhetslenke. Anonym poster: 2d4333c60f55dcb55ee1e1db597682dd 1
Sweet77 Skrevet 5. juni 2013 #16 Skrevet 5. juni 2013 Så søt tråd!! Kanskje han syns du er søt TS og håper du skal be ham inn på en kopp kaffe!
hfthomas Skrevet 5. juni 2013 #17 Skrevet 5. juni 2013 Hva er det som er pinlig med at det kommer samme fyr for å levere pakker på døren? Tviler på at en dhl fyr tenker på hva DU handler, i og med at det ikke bare er deg han leverer til. Blir som at de som sitter i kassa på matbutikken skal bry seg om hva alle handler. Det skjer jo ikke. Med kommentarene hans prøver han bare å være enten morsom eller på flørtern. Det er sånn man kommer i prat med folk. Hvis han sier "du bestiller mye", så sier du bare noe som "ja, og jeg skal bestille mye mer "
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå