AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 har ikke mye erfaring med sminke... så lurer på hva trenger jeg? hvilken koster burde jeg ha, og hva av sminke? hvilke sminke burde jeg skaffe meg? Anonym poster: 536355cdfd7b0bacfde9140b6f4a33fd
Thesec Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 Jeg bruker: Hud: Foundation Matt pudder for å ikke bli så glinsende i ansiktet Solbudder for å framheve kinnbena Bruker kabuki brush til pudder:) Øyne: Maskara Evt øyenskygge i brune nyanser.
Gjest Tigress Skrevet 3. juni 2013 #3 Skrevet 3. juni 2013 Er du urøynd kan du vurdere farga dagkrem eller bb-krem i staden for foundation, det er så vanskeleg å finne rett farge. Eg vil slå eit slag for concealer som dekkjer mørke ringer under auga og dei verste hudproblema. Då kan du ofte la vere å bruke foundation. Transparent pudder er fint heile året, tek berre vekk skinn. Maskara, brun eller svart kajal, augeskugge i brunt og beige. Rouge i ein ferskenfarge brukar å passe dei fleste. Tre kostar til auga, ein rougebørste og ein pudderbørste bør halde.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #4 Skrevet 3. juni 2013 Jeg bruker bare concealer rundt øynene og for å dekke urenheter. Den går i ett med hudtonen,så det nesten ikke synes. Har tendenser til litt glinsende hud, så bruker pudder som gjør huden matt. Bruker også litt eyeliner(ikke på våtlinjen, bare over øyet på en måte). Deretter tar jeg øyenskygge, en litt brunaktig som ser naturlig ut, og maskara=) Hender jeg fyller ut øyenbrynene litt med en øyenbrynsblyant, men ikke så mye at det ser ut som de er tegnet på Anonym poster: eed26c2fb12a706e44d0014b0acd04bf
Gjest oreokaka Skrevet 3. juni 2013 #5 Skrevet 3. juni 2013 (endret) Jeg bruker: Øye: Maskara Litt brynspenn Hud: Primer (grønn for å dempe rødhet, selv om jeg ikke har så mye av det, pudderet holder seg bedre da) Concealer (fra glo minerals) Camouflage concealer til ujevnheter (fra glo minerals) Pudder (Enten id minerals, eller fedora fra vitus apotek) Solpudder til kinn, hake og øvre del og sider av pannen Edit: Jeg bruker kun koster fra id Endret 3. juni 2013 av oreokaka
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #6 Skrevet 3. juni 2013 hvilken koster til øynene? og hvordan legger dere øyenskyggen? Anonym poster: 536355cdfd7b0bacfde9140b6f4a33fd
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #7 Skrevet 4. juni 2013 Legger øyenskygge med fingrene jeg... Så bruker ikke kost. Anonym poster: eed26c2fb12a706e44d0014b0acd04bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå