Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som vet om noen flotte nettsider for interiør, bolig, dekor etc. ? Og klær selvsagt! :)

Endret av kareen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mesteparten av min shopping på nett består i datadeler (komplett.no) og spill, men jeg har funnet meg en fantastisk nettside for piercingsmykker; Body Jewellery Shop

Relativt billig, god kvalitet, kort levering og gratis frakt hvis man handler for en viss sum.

Det beste er at man som regel havner under tollgrensa også, så det koster ikke noe ekstra! :D

Skrevet

Mesteparten av min shopping på nett består i datadeler (komplett.no) og spill, men jeg har funnet meg en fantastisk nettside for piercingsmykker; Body Jewellery Shop

Relativt billig, god kvalitet, kort levering og gratis frakt hvis man handler for en viss sum.

Det beste er at man som regel havner under tollgrensa også, så det koster ikke noe ekstra! :D

Er det ekte sølv altså? Ikke alltid jeg stoler på det. Veldig billig da!

Skrevet

Swell.com min favorittbutikk for klær i utlandet :)

De sender dog lite til Norge så da brukes jetcarrier som er like greit igrunn.

Skrevet

Er det ekte sølv altså? Ikke alltid jeg stoler på det. Veldig billig da!

Ja, det er både ekte sølv og gull, jeg har fått mine sjekka hos gullsmed i Norge :) Ihvertfall de jeg kjøpte. :fnise:

Sølv er ikke spesielt dyrt på verdensbasis heller, så det er ikke så rart at sølvet er ganske billig. :)

Men det beste er alt de har av titan, kirurgisk stål og blackline. Perfekte smykker til piercinger på litt annerledes steder. Bioplasten er også helt genial hvis du skal til røntgen eller MR eller slikt hvor de krever at du må ta ut alle piercinger i metall ;)

Skrevet

Swell.com min favorittbutikk for klær i utlandet :)

De sender dog lite til Norge så da brukes jetcarrier som er like greit igrunn.

Er du ikke avhengig av å handle under 200 kr for at det ikke skal bli kjempedyrt?

Skrevet

Er du ikke avhengig av å handle under 200 kr for at det ikke skal bli kjempedyrt?

Hvorfor det? De fører kun kvalitetsklær og selv om du får regning på moms er prisen godt under halvparten av hva du betaler i butikk i norge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...