Gå til innhold

Tips til marinering av Kyllingfilet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Hvordan marinerer dere kyllingfilet? Hva bruker dere når dere marinerer den, og hva passer og ha ved siden av med forskjellige marineringer? Jeg tenkte å bruke pasta.

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter på denne litt, i håp om marinerings-tips som gjør kyllingen ekstra god :)

AnonymBruker
Skrevet

Sitron, hvitløk og litt olivenolje er den beste marinaden til kylling etter mitt syn - enkelt og greit. Gjerne litt nymalt svart pepper også.

Og så får man best resultat når man velger kyllingfilet med skinn til marinering.

Anonym poster: 8984ac01e474cf8a49ee9249de0209f5

Skrevet

Jeg er veldig glad i olivenolje, hvitvin, fersk hvitløk, salt, pepper og noen ganger enten litt finhakket chili eller soltørkede tomater. Når jeg marinerer med dette surrer jeg gjerne spekeskinke rundt filetene og steker de i ovnen med grønnsaker og poteter.

Skrevet

Teryaki!

Men da passer ris bedre enn pasta.

Skrevet

Melonyoghurt, soyasaus med myyyye hvitløk blandet. Yoghurten gjør også kyllingen utrolig mør , blir nesten som pate, bare at man får fine skiver allikevel.

Passer som tapas rett, med salat, stekte potetbåter er sikkert godt osv.

Skrevet

Melonyoghurt, soyasaus med myyyye hvitløk blandet. Yoghurten gjør også kyllingen utrolig mør , blir nesten som pate, bare at man får fine skiver allikevel.

Passer som tapas rett, med salat, stekte potetbåter er sikkert godt osv.

Høres veldig spennende ut. Må prøves tror jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...