Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Var på t-banen tidligere i dag, og det var som det pleier å være på rushtid, folk sto som sild i tønne. Det sto ei ung jente med ryggen til meg, rett foran meg. Hun vaiet frem og tilbake rett inn i meg, jeg forsøkte å stå så langt unna henne som mulig, men det var trangt og ikke mulig å komme seg vekk.

Det gikk som det måtte gå, og plutselig så fikk jeg ereksjon. Før jeg i det hele tatt rakk og reagere så hadde hun allerede truffet penisen min med rompa si et par ganger. Hun snudde seg så brått mot meg og så sint på meg. Jeg snudde meg da til siden og ba om unnskyldning, og forsøkte å si at det ikke var meningen, men hun hadde allerede eksplodert og begynte å kalle meg for pervers og det som verre var, veldig høylytt.

Jeg forsøkte rolig å forklare henne at det ikke var frivillig, men flere og flere begynte å se i vår retning, og der sto jeg da, med en bul i buksa, så de antok vel at jeg var skyldig, så jeg hadde ikke annet valg enn å gå av ved neste stasjon. Fikk noen slengbemerkninger (er mørkhudet) og stygge blikk slengt etter meg da jeg gikk av.

Jeg vil bare si at det er slikt som kan skje, når man står der som sild i tønne, og hvis hun jenta leser dette, så håper jeg inderlig at hun angrer på at hun reagerte som hun gjorde. Det var jeg som sto der først, og det var hun kom og stelte seg foran meg. Så det var ikke engang en situasjon jeg hadde oppsøkt.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du burde lære deg teknikker slik at du kan kontrollere dette. Skjønner egentlig godt at hun reagerte, totalt upassende på ståtiss på t-banen.

Anonym poster: 6c5dc9d9b01e1601df794b1145a19a2d

• Liker 16
Gjest Skogkar
Skrevet

Typisk dere mørkehudete å ikke ha kontroll på ereksjonen deres ass!

*ironi*

Høres egentlig usannsynlig ut, og mistenker det er en typisk KG "sexnovelle". Men om det er sant, så var det jo beklagelig. Bare å ta seg en ronk og komme seg videre med livet. :)

• Liker 7
Skrevet (endret)

huffda....

:ironi:

Endret av 10ne
Gjest Skogkar
Skrevet

Du burde lære deg teknikker slik at du kan kontrollere dette. Skjønner egentlig godt at hun reagerte, totalt upassende på ståtiss på t-banen.

Anonym poster: 6c5dc9d9b01e1601df794b1145a19a2d

Upassende å gnikke rompa si mot menns pikker også da. Hva forventer hun egentlig?

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Var på t-banen tidligere i dag, og det var som det pleier å være på rushtid, folk sto som sild i tønne. Det sto ei ung jente med ryggen til meg, rett foran meg. Hun vaiet frem og tilbake rett inn i meg, jeg forsøkte å stå så langt unna henne som mulig, men det var trangt og ikke mulig å komme seg vekk.

Det gikk som det måtte gå, og plutselig så fikk jeg ereksjon. Før jeg i det hele tatt rakk og reagere så hadde hun allerede truffet penisen min med rompa si et par ganger. Hun snudde seg så brått mot meg og så sint på meg. Jeg snudde meg da til siden og ba om unnskyldning, og forsøkte å si at det ikke var meningen, men hun hadde allerede eksplodert og begynte å kalle meg for pervers og det som verre var, veldig høylytt.

Jeg forsøkte rolig å forklare henne at det ikke var frivillig, men flere og flere begynte å se i vår retning, og der sto jeg da, med en bul i buksa, så de antok vel at jeg var skyldig, så jeg hadde ikke annet valg enn å gå av ved neste stasjon. Fikk noen slengbemerkninger (er mørkhudet) og stygge blikk slengt etter meg da jeg gikk av.

Jeg vil bare si at det er slikt som kan skje, når man står der som sild i tønne, og hvis hun jenta leser dette, så håper jeg inderlig at hun angrer på at hun reagerte som hun gjorde. Det var jeg som sto der først, og det var hun kom og stelte seg foran meg. Så det var ikke engang en situasjon jeg hadde oppsøkt.

Dette innlegget har blitt postet tidligere. Latterlig trolling.

Anonym poster: fc2f519f2c98c4e845a80e8c2a40835f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du må ha en rimelig stor penis ettersom det er så tydelig at du har ereksjon...

Anonym poster: 0ae8fd04560c111a93e85d4726b4f8b0

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke bare lett for de som har stort utstyr. Man trenger faktisk ganske stort mellomrom for å unngå å erigere borti både det ene og det andre. Hvis utstyret er langt nok så kan det faktisk bli barn av avstandsforelskelse.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes jeg hører mye snakk om barn for tiden. Er det noe åpenbart jeg har gått glipp av?

Anonym poster: 29302720ac76e4149574b5f64f91fdf3

Gjest Skogkar
Skrevet

Han er jo mørkhudet. Stort utstyr og null kontroll = kaos!

Gjest Skogkar
Skrevet

Jeg synes jeg hører mye snakk om barn for tiden. Er det noe åpenbart jeg har gått glipp av?

Medisinene dine kanskje? For det er ingen som har snakket noe om barn her..

AnonymBruker
Skrevet

Medisinene dine kanskje? For det er ingen som har snakket noe om barn her..

Jo, det ble jo nevnt her og, men primært siktet jeg til overalt.

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig at hun dytter rumpa si borti pikken til ukjente menn da. Og i alle fall å rope ut når man ser at noen har ereksjon. Hun kan ikke være riktig god i hodet....

Anonym poster: d83c3586bbc9feaf7f59f46125fd2540

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke bare lett for de som har stort utstyr. Man trenger faktisk ganske stort mellomrom for å unngå å erigere borti både det ene og det andre. Hvis utstyret er langt nok så kan det faktisk bli barn av avstandsforelskelse.

Du er så tørr at jeg måtte plusse deg :ler:

• Liker 3
Gjest Skogkar
Skrevet

Merkelig at hun dytter rumpa si borti pikken til ukjente menn da. Og i alle fall å rope ut når man ser at noen har ereksjon. Hun kan ikke være riktig god i hodet....

Typisk kvennfolk da! Skjønneru hva jeg mener? hæ? hæ? Blunk blunk. Rem beeer om det ass!

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du skal legge ut dette uansett om det er sant eller ikke. Få kontroll på deg selv, og slutt å tull!!

Skrevet (endret)

Skriker noen etter man har sagt unnskyld, stemmen tilbake og gjenta det du sa.

Endret av Evilposelos
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du skal legge ut dette uansett om det er sant eller ikke. Få kontroll på deg selv, og slutt å tull!!

Er vel heller dama så må få litt kontroll på seg selv? Vanlige jenter gnikker ikke rumpa borti pikken til mannfolk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hmm... Kjenner jeg gleder meg til neste rushtid, da skal jeg stille meg på t-banen og gnikke rumpa mot skrittet til tilfeldige menn!

Noen som joiner STÅPIKKMAFIAEN eller?!!! :laugh:

(Skogkar er også velkommen!)

Anonym poster: b572192f1d75c44d56895972d71b6b59

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...