Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg holder på å bli gal.!

Det er snakk om hvert 5 minutt. Er helt låst i opptil 10 minutter. Jeg bruker den mest til diverse nettsider og til å se filmer/serier. Ikke er den stappa full med dritt heller.

Den er kun et par måneder gammel, så skjønner ikke hvorfor den plutselig har begynt sånn. Har en Samsung Notebook NP535U3C-A06SE med Windows 8.

Noen som vet hva jeg må gjøre?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres jo kjemperart ut. Kanskje du har fått noe virus/spyware på den. Hva slags antivirus har du?

Anonym poster: ed58251e87920c849be3afc27bdd8259

Skrevet

Jeg bruker AVG Free. Vil tro jeg hadde fått virusvarsel om noe sånt var på ferde.

Irriterende :P

AnonymBruker
Skrevet

Hm, kjemperart. Du får prøve å ta den med tilbake til butikken og forklare problemet. Den skal jo ikke være sånn. Du har jo garantien enda, så ta den med tilbake, så har de 3 forsøk på å rette opp feilen, om de ikke lykkes på forsøk nummer tre har du krav på en ny.

Anonym poster: ed58251e87920c849be3afc27bdd8259

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som varmeproblemer og/eller noe tull med minnet. Ta den med til butikken og klag, det skal ikke være slik.

Skrevet

Høres ut som varmeproblemer og/eller noe tull med minnet. Ta den med til butikken og klag, det skal ikke være slik.

Det "ordna" seg selv. Fikk blåskjerm og måtte reinstallere hele driten. Bra jeg tok backup like før ;)

Men pc'n min er kobla til sånn viftebrettgreie hele tida jeg bruker den, og den har aldri føltes varm.

Det med minnet aner jeg ingenting om, mulig du har rett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...