Gå til innhold

Vet ikke om han er min type. Burde jeg gi det en sjans?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en fyr jeg føler en slags tiltrekning til. Han var veldig interessant og hyggelig. Det var fint å prate med han. Vil møte han igjen. Han var jo litt kjekk også.

Men det er litt sånn.. han er ikke den kjekkeste gutten jeg har sett og vet ikke enda om han er min type. Noen dager kan jeg tenke at han er veldig kjekk, mens andre dager synes jeg ikke at han er så kjekk.

Han er bare så annerledes fra gutter jeg har blitt tiltrukket av før, så jeg tror det skremmer meg litt.

Er litt redd for å gi uttrykk for at jeg er interessert, når jeg ikke vet om han er min type enda. Er redd for at jeg ikke skal klare å tenke at "ååh, han er SÅ kjekk og fin!". At jeg ikke skal få sommerfugler i magen av han.. osv..

At jeg skal tenke at det finnes bedre der ute.

Er det noen som har opplevd det samme? Burde jeg gi det en sjans?

Anonym poster: b81cad18eaca57a3f834808a3deddb83

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Er han interessert i deg?

Gjest Svampebob1
Skrevet

Men det er litt sånn.. han er ikke den kjekkeste gutten jeg har sett og vet ikke enda om han er min type. Noen dager kan jeg tenke at han er veldig kjekk, mens andre dager synes jeg ikke at han er så kjekk.

Er det noen som har opplevd det samme? Burde jeg gi det en sjans?

Så lenge du ikke finner han frastøtende, så ser jeg ingen grunn til å ikke prøve.

Du vet jo ikke før du har prøvd ;-).

Hva har du å tape, forresten?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du burde gi det sjanse.

Ta det rolig og nyt hverandres selskap og indiser, så se det an med tiden om han er typen din eller ikke.

Hvordan ellers bli sikker? Og hva har du å tape?

Anonym poster: c8c687db838b4bb21f1c14989edd1332

• Liker 1
Skrevet

Jeg er for kjærlighet og sjanser, så gi han en sjanse. Du har ikke noe å tape her :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er bare redd for å "lead him on", for å så finne ut at "nei, han er visst ikke en for meg allikevel"..

Det er jo ikke noe ålreit ovenfor han.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Han har vel noe annet å tilby enn bare utseende sitt går jeg ut ifra? Syns du legger veldig stor vekt på om han er kjekk eller ikke.

Bli kjent med han og finn ut om du liker han eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Er bare redd for å "lead him on", for å så finne ut at "nei, han er visst ikke en for meg allikevel"..

Det er jo ikke noe ålreit ovenfor han.

Det er en sjanse man må ta. Og det ér jo ålreit ovenfor han, fremfor alternativet.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, klart han har andre ting enn bare utseende å tilby. Men utseende er jo en viktig faktor, enten du vil innrømme det eller ikke. Kan jo ikke være sammen med en fyr, jeg ikke er tiltrukket av utseendemessig.

Opplever jo ofte at en god personlighet gjør at en person blir penere også, men som sagt så er han veldig forskjellig fra gutter jeg vanligvis tiltrekkes av.

Han har helt andre egenskaper, interesser, personlighet osv.. Men ikke på en dårlig måte. Det er bare så fremmed for meg. Jeg blir så usikker.

Allikevel er det jo noe jeg liker veldig godt med han. Det er en slags kjemi mellom oss.

AnonymBruker
Skrevet

Utseende har jo mye å si. Vi blir mye tiltrukket av det og.

Du blir usikker fordi det er uvant. Fordi han er ulik fra hva du vanligvis blir tiltrukket av.

Og når du er uvant, er du også uviten. Dette er jo som oftest en rasjonell frykt. Man frykter oftere noe man ikke vet stort om.

Gjest Skogkar
Skrevet

Typisk "case" av kvinne som ikke har hatt nok badboys enda. Foreslår at du humper et par tre badboys før du slår deg til ro med en raring. :)

AnonymBruker
Skrevet

What? Er det casen? Et par tre til, høres jo kjempebra ut.

Kanskje han andre typen burde få den infoen han og, slik at han ikke kaster bort sine egne muligheter for et par tre til først selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...