Bridezilla2013 Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Oh gosh, jeg kjenner at det nærmer seg nå! Er mye som er på plass og mye som jeg må få ut finger'n på! *Pustpust!* Flere som nærmer seg, og som ikke har alt klart? Begynner å få panikk for å glemme noe jeg :/
Gjest Kiara! Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 Jada, vi nærmer oss det er faktisk 26 dager til. Det aller aller meste er å plass, men jeg/vi får gjort svært lite før siste uken av ting og tang. Priser meg egentlig lykkelig for at vielsen er godkjent og at vi slipper å ha vielsesamtale i Notodden mm. Men alle mine småting skulle jeg gjerne hatt på plass...
Gjest lisha Skrevet 3. juni 2013 #3 Skrevet 3. juni 2013 18 dager til!! :) holder på med bordplassering og kjøreplan nå! gjenstår noen ting som kirkehefte og festhefte som jeg så vidt har begynt på.. ellers må jeg finne hårfrisyre og har litt småting igjen + kakebaking og pynting av lokalet dagen før
Gjest Kiara! Skrevet 3. juni 2013 #4 Skrevet 3. juni 2013 - men kan noen svare meg på hvor lang tid det tar før ting bestilt på ebay kommer? - og ikke minst hva man bruker som bakgrunn til photoboth? - sist men ikke minst kan noen gi meg et spark bak for jeg MÅ komme meg til frisøren! Stressa... neida.
pusla Skrevet 3. juni 2013 #6 Skrevet 3. juni 2013 (endret) 12 dager igjen og masse småting gjenstår. Men jeg var mer stressa når det var to mnd igjen ja, fått gjort mye de siste ukene. Nå er det mest ting som må vente til rett før. Endret 3. juni 2013 av pusla
Gjest Adriane Skrevet 3. juni 2013 #7 Skrevet 3. juni 2013 (endret) Litt over 2 mnd igjen her også, og jeg begynner å kjenne på nervene for å glemme noe viktig. Småtingene er ikke så farlig, men jeg er livredd for å glemme noen av de større, viktigere tingene Det varierer hvor lang tid det tar før ting bestilt på eBay kommer - det har noe å si hvor det sendes fra, hvilken transportør det sendes med, hva slags type "mail" det er sendt som (standard, priority osv), og ikke minst: på hvilket tidspunkt selger sendte avgårde, hvor godt de har merket osv osv. Mye som spiller inn har jeg merket. Det hender jo dessverre også at ting blir stoppet i tollen for å sjekkes nærmere, og det forsinker ytterligere. Bakgrunn til photobooth... Tja... En fin vegg, et laken, eller noe sånt? Jeg ha'kke peiling Og her har du et lite spark bak: Kom deg til frisøren! Så herlig, Arkivskap!! Er du like rolig som du virker? Pusla: bare 11 dager igjen for deg også? Fy søtten, blir nervøs på deres vegne jeg, hehe Endret 3. juni 2013 av Adriane
plix Skrevet 3. juni 2013 #8 Skrevet 3. juni 2013 Oj oj! Litt over 1 mnd igjen, og det er veldig lite klart Vet ikke hvem som dukker opp engang Svarfristen på innbydelsen løper ut snart, blir spennende å se hvem som har mulighet! Store ting som må fås på plass er -bestemme oss for mat- bestille -brudebuketten (for meg er det en stor post ) -litt usikker på hvordan vi gjør det med fotograf ennå, selv om vi har sett på mulighetene -dress og sko til mann, kjole til barnet -bordplassering, pynt av lokale -pynt av kirke? -overnatting for langveisreisende -alkohol, evt underholdning -musikk kirkeprogrammet- vi dropper det på papir men har ikke noe bestemt for hvordan seremonien skal gjennomføres Hmm.. dette er bare noe. Men enn sålenge tar jeg livet med ro
pusla Skrevet 3. juni 2013 #9 Skrevet 3. juni 2013 Pusla: bare 11 dager igjen for deg også? Det er visst tolv dager igjen, så jeg er nok rolig ja som ikke har kontroll på antall dager engang
Gjest Adriane Skrevet 3. juni 2013 #10 Skrevet 3. juni 2013 Oj oj! Litt over 1 mnd igjen, og det er veldig lite klart Vet ikke hvem som dukker opp engang Svarfristen på innbydelsen løper ut snart, blir spennende å se hvem som har mulighet! Store ting som må fås på plass er -bestemme oss for mat- bestille -brudebuketten (for meg er det en stor post ) -litt usikker på hvordan vi gjør det med fotograf ennå, selv om vi har sett på mulighetene -dress og sko til mann, kjole til barnet -bordplassering, pynt av lokale -pynt av kirke? -overnatting for langveisreisende -alkohol, evt underholdning -musikk kirkeprogrammet- vi dropper det på papir men har ikke noe bestemt for hvordan seremonien skal gjennomføres Hmm.. dette er bare noe. Men enn sålenge tar jeg livet med ro Wow - du er imponerende rolig!! Det er visst tolv dager igjen, så jeg er nok rolig ja som ikke har kontroll på antall dager engang
Tallulah Skrevet 3. juni 2013 #11 Skrevet 3. juni 2013 Jeg blir nervøs bare av å lese denne tråden jeg!! Dessuten har jeg tatt en helomvending når det gjelder blomster og kake. Begge deler skulle fikses selv, eller av venner, men nå skal vi bestille. Brudebukett og knapphullsblomster + bryllupskaken må jeg få finne ut og bestille snart! Er jeg sent ute med kun to måneder igjen?? Men blomster til bordpynt skal jeg ikke bestille, de skal kjøpes 3for2 og settes enkelt i syltetøyglass. Har nesten bestemt meg for lyserosa, hvitt og sterkgul - om ikke brudgom synes rosa blir for søtt.
CathFoto Skrevet 3. juni 2013 #12 Skrevet 3. juni 2013 - men kan noen svare meg på hvor lang tid det tar før ting bestilt på ebay kommer? - og ikke minst hva man bruker som bakgrunn til photoboth? - sist men ikke minst kan noen gi meg et spark bak for jeg MÅ komme meg til frisøren! Stressa... neida. Jeg har opplevd at ting fra Ebay ankommer mellom 2 dager-aldri etter bestilling. Vi tenkte vegg som bakgrunn til fotoboksen, og sette opp noe skille foran så ikke alle ser på.
Gjest Kiara! Skrevet 3. juni 2013 #13 Skrevet 3. juni 2013 Jeg har opplevd at ting fra Ebay ankommer mellom 2 dager-aldri etter bestilling. Vi tenkte vegg som bakgrunn til fotoboksen, og sette opp noe skille foran så ikke alle ser på. Smart. Må da finnes løsninger her... *tenke, tenke*
Bridezilla2013 Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #14 Skrevet 4. juni 2013 De blomstene så kjempefine ut! Selv skal vi ha roser. Røde og hvite, og tenkte først at vi skulle ha de i sånne "reagensrør", men nå tenker jeg kanskje at karafler er finere Så nå skal jeg se på noen bånd og pynte de fint Jeg blir nervøs bare av å lese denne tråden jeg!! Dessuten har jeg tatt en helomvending når det gjelder blomster og kake. Begge deler skulle fikses selv, eller av venner, men nå skal vi bestille. Brudebukett og knapphullsblomster + bryllupskaken må jeg få finne ut og bestille snart! Er jeg sent ute med kun to måneder igjen?? Men blomster til bordpynt skal jeg ikke bestille, de skal kjøpes 3for2 og settes enkelt i syltetøyglass. Har nesten bestemt meg for lyserosa, hvitt og sterkgul - om ikke brudgom synes rosa blir for søtt.
Gjest Adriane Skrevet 4. juni 2013 #15 Skrevet 4. juni 2013 (endret) Smart. Må da finnes løsninger her... *tenke, tenke* Hva med noe sånt? Koster jo litt, men der kan man f.eks sette inn bilder - litt artig da (Eller så har de andre type skillevegger også i denne butikken) Edit: Eller så har de myyye billigere sånne på Ikea ser jeg (Den Ekne fra Ikea syns jeg personlig at passer perfekt til sånn hageselskap som dere skal ha ) Endret 4. juni 2013 av Adriane
CathFoto Skrevet 4. juni 2013 #16 Skrevet 4. juni 2013 Hva med noe sånt? Koster jo litt, men der kan man f.eks sette inn bilder - litt artig da (Eller så har de andre type skillevegger også i denne butikken) Edit: Eller så har de myyye billigere sånne på Ikea ser jeg (Den Ekne fra Ikea syns jeg personlig at passer perfekt til sånn hageselskap som dere skal ha ) Smart! Kanskje vi burde gå for noe slikt også, da sprekker pyntebudsjettet bittelitt men så praktisk ut. Den fra IKEA vel og merke. Kanskje det er noe på Finn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå