Varglun Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Ikke bare må den trekkes om, men jeg trenger å ha noe mer under slik at de blir mykere å sitte på. Kjøpte stolene på impuls, 500,- tilsammen for fire stk. Ha kan jeg ha under? Hva må jeg tenke på når jeg trekker om? Setene sitter ikke fast så sånt sett er det enkelt.. Hlsen helt blond
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 Snu stolen opp ned og bank ut settet undenifra. Du kan fjerne stoltrekket om du vil, men jeg pleier ikke å gjøre det i tilfellet jeg ombestemmer meg. Legg på vatt og fest denne på undersiden av setet/sy sammen nytt trekk og vatt og fest. Lurest å feste med stifter. Pass på at eventuelt mønster følger stolrammens linjer, ikke står skjevt på. Og trekk godt i stoffet når det festes. Anonym poster: 33da00e8b21cae86441599112f03ecb1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 Det er mulig du har tenkt over det, men jeg nevner det fordet. Om du oljer stolene så ser de mye mer elegante ut. Anonym poster: 33da00e8b21cae86441599112f03ecb1
Varglun Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2013 Hei Ting tar litt tid, men det er jo et koseprosjekt Har nettopp vært og kjøpt vatt på Bohus.. Denne vatten, den skjærer jeg til slik at den ligger langs hele rammens ytterkant på setet, fikk som råd av de på butikken. Og den legges løst på og deretter stifter jeg nytt stoff på stolen? Det siste jeg trenger nå er et fint stoff. Har lyst på noe svart med glans i og det trenger forsåvidt ikke være evigvarenede da jeg godt kan trekke om stolene en gang til når årene har gått. Vi har PolarQuilt hær med mye fine stoffer, men de er tynne og egner seg best til å sy med. Er det noen anbefalte butikker jeg kan krype innom? Btw, tenker å male stolene hvit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå