Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det greit at den nye flammen din fortsetter en flørtende kontakt på fb med eksen selv om han dater deg (i flere mnd)? Eller vil han ha i pose og sekk? Burde jeg droppe han på grunn av det...?

Videoannonse
Annonse
Gjest anonym
Skrevet

Er det greit at den nye flammen din fortsetter en flørtende kontakt på fb med eksen selv om han dater deg (i flere mnd)? Eller vil han ha i pose og sekk? Burde jeg droppe han på grunn av det...?

Er jo et tegn på at han ikke er ferdig med eksen tenker jeg?

Skrevet

ja..føler også det..men kan jo ikke spør han direkte om det..? Han virker veldig interesert..vil treffes når vi kan..osv..men veldig forsiktig med all "offentlig" dating..

Skrevet

Jeg tenker også at han kanskje ikke er helt ferdig med eksen. Hvorfor kan dere ikke ta en lett prat om det ? :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jo..men føler at jeg virker litt dramaqueen om jeg blander meg for mye inn i det og redd for at han skal ta det ille opp..skjønner jo at det tar tid å slette alle følelser..han vet ikke at jeg vet om "kontakten dems".. Samtidig er mye så utrolig bra mellom oss så gjør det med tungt hjerte..vet ikke om jeg bare bør trekke meg stille og rolig unna eller spør han direkte..

Jeg byttet profilbilde på fb for en uke siden, det samme gjorde xen..han har likt hennes og ikke mitt.. :(..skikkelig barnslig å henge seg opp - men klarer ikke å legge vekk at han bekrefter henne og ikke meg..

Endret av lowe&peace
Skrevet

Kontakt med eksen på den måten er ikke greit. Av erfaring synes jeg du bør passe på her!

• Liker 2
Gjest anonym
Skrevet

Jo..men føler at jeg virker litt dramaqueen om jeg blander meg for mye inn i det og redd for at han skal ta det ille opp..skjønner jo at det tar tid å slette alle følelser..han vet ikke at jeg vet om "kontakten dems".. Samtidig er mye så utrolig bra mellom oss så gjør det med tungt hjerte..vet ikke om jeg bare bør trekke meg stille og rolig unna eller spør han direkte..

Jeg byttet profilbilde på fb for en uke siden, det samme gjorde xen..han har likt hennes og ikke mitt.. :(..skikkelig barnslig å henge seg opp - men klarer ikke å legge vekk at han bekrefter henne og ikke meg..

Tydelig tegn på at han fortsatt tenker på henne. Jeg hadde trukket meg tilbake. Kan jo ikke stole på en fyr når han åpenbart kjører dobbelt...

AnonymBruker
Skrevet

Det høres jo litt ut som han bare har deg som en backup-plan. I tilfelle eksen noen gang skulle ta ham inn i varmen igjen.

Det lønner seg vel at du trekker deg tilbake, inntil han selv er sikker på hva han vil.

Anonym poster: c2c1bf6cefee0b037fb0ef1beb360150

• Liker 1
Gjest lowe&peace
Skrevet

Takk for tilbakemelding..er vel mye det samme jeg også har tenkt..men greit å få bekreftet at jeg ikke er helt paranoid.. Føles veldig lite greit, så jeg backer ut..

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kontakt er det ham har med henne da? Kontakt på fb sier du. Chatter de mye?

Før du trakk deg helt ut, kunne du jo ha snakket med ham om det.

Spurt han litt om hvorfor han opprettholder kontakte med henne, og om han er villig til å gi den opp?

Anonym poster: c2c1bf6cefee0b037fb0ef1beb360150

Skrevet

Ja, skal spør han litt om det..de treffes endel i jobbsammenheng. Har mange felles venner på fb og likes på alle bilder og kommentarer m/blinkefjes. Vet ikke om de chatter, men antar det.. Litt av problemet er at han konsekvent ikke liker det jeg poster av bilder, mens hennes får dobbelt-likes.. Hadde ikke hengt meg så mye opp i det hvis han også ga meg den bekreftelsen. Vi har datet hyppig i ca tre måneder og jeg er ikke akkurat ute etter å endre status, men liker ikke at han gir henne den oppmerksomheten mens jeg ikke får noe. Samtidig er han veldig overveldende og kjærlig når vi møtes (på tomannshånd), oppmerksom og god..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...