AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Hvor forsiktig bør man være med karusellen og berg- og dalbane som gravid? Jeg vet jo at man så klart unngår dem som er merket at gravide ikke bør ta, men hva med de andre? Vi skal ut å reise snart om skal innom en fornøyelsespark. Kommer til å være i uke 14. Jeg elsker karusellen og blir nesten som et lite barn igjen på tivoli Men om jeg må unngå dem, så gjør jeg så klart det. Skal på ultralyd noen dager før vi reiser, så kommer til å spørr gynekologen også, men kjekt å høre hva dere vet og tenker om det. Anonym poster: 806ba5658ff5cac95fb438f67b121a9f
^^Belle^^ Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 Jeg tok bare ''tømmerrenna'' da jeg var gravid. Var da 9 uker på vei og var i Universal Studios i LA. Sukk. Er som deg og elsker sånne ting, men der stod det skilt ved inngangen til de fleste baner om at gravide ikke burde dem. Jeg var heller føre var og holdt meg borte fra alt. Ville ikke ta noen sjanser (var endelig blitt gravid etter 3 års prøving...).
Aja Skrevet 3. juni 2013 #3 Skrevet 3. juni 2013 Samme her, jeg tok også bare tømmerrenna. På Tusenfryd stod det sånt skilt på absolutt alt. Kanskje ikke på hestekarusellen da. Jeg syntes det var gøy å være der likevel da, tok bilder av de jeg var sammen med. Og kom inn med rabatt.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #4 Skrevet 4. juni 2013 Vi har brukt veldig lang tid på å få til dette vi også, så ender nok opp med å stå over det meste regner jeg med. Formen har vert elendig til nå så karusellen er kanskje ikke det lureste uansett Får holde meg til rolige aktiviteter og sløse litt penger i bodene heller Ts Anonym poster: 806ba5658ff5cac95fb438f67b121a9f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå