AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Jeg tok krystallsliping på en salong (Henne og Han på Lade i Trondheim, sier dette fordi jeg fraråder folk å ta krystallslipingen sin der etter det jeg har erfart) og hun som tok det virket som om hun hadde veldig hastverk, så hun slipte veldig fort og hardt, og begynte på ganske stor styrke til å begynne med enda jeg sa at det hadde gått noen år siden sist jeg tok det sist gang. Det føltes som om noen høvlet over ansiktet mitt med en trehøvel, mildt sagt, før hun slang på en ansiktsmaske i noen minutter, og vips var jeg ferdig. Veldig 'sloppy' arbeid, hun tok i så hardt at hun slo meg i nesen med den krystallslipe greien mens hun holdt på. Jeg har tatt krystallsliping en gang tidligere og da gjorde hudpleieren det mye roligere og tok seg mye bedre tid og justerte styrken underveis, og huden kjentes også mye freshere ut etterpå. Etter behandlingen var jeg rød i ansiktet men rødheten ga seg etter en dag heldigvis. Jeg ser at teksturen i kinnene mine ser litt annerledes ut enn før, men er usikker på om det alltid har vært slik,eller om det er nylig oppstått. Det som er at det ser ut som om jeg har noen små 'rifter' i huden, og begynte automatisk å tenke på krystallslipingbehandlingen. Kan dette være pga krystallslipingen (isåfall burde jeg blitt enda rødere enn det jeg var?), eller noe som jeg mest sannsynlig har hatt hele tiden? Kan en krystallsliping føre til det, mtp sloppy arbeid gjort av hudpleier? Anonym poster: 3da3e7115f2c6179afb01a1d64692cdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå