Gå til innhold

Tenåringssøster mer populær?

Anbefalte innlegg

Gjest penneline
Skrevet

Hei.

Jeg er en jente på 21 år. Små pupper, litt for stor rumpe og aldri vært en storforbruker av sminke.

Nå har derimot min 15 år gamle søster "blomstret" veldig i det siste. Hun ser bra ut, kler seg bra, sminker seg fint, og har allerede større pupper enn meg. Alt jeg ikke er.

Kjempepopulær på skolen sin og ikke minst blandt eldre gutter.

Selv om jeg unner henne alt det beste merker jeg at dette begynner å slite på meg, og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å ikke la dette gå inn på meg, og bli sjalu på min egen søster, som er en fjortis! :-(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kle deg bra, smink deg bra. Og tren.

Hvis det er sånn du ønsker å være.

Anonym poster: 6683e76d906360358b53f747ccc7ebb6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Pupper har ikke noe å si, tro meg. Jeg har selv A75 og har siden jeg var 13 vært veldig populær blant gutta (det er så "ille" at jeg får høre ukentlig av mannfolk at de gjerne har lyst å ligge med meg, at jeg er sexy osv osv selv når jeg har kjæreste).

Det er ikke så vanskelig egentlig. Ha god hygiene, fine klær, ikke smink deg for mye (jeg bruker kun mascara og øyenbrynsblyant) og få en frisyre som passer til ansiktet ditt. Jeg har et ganske hjerteformet ansikt, så jeg klipte bob da jeg var 15-16. :)

Anonym poster: 5c0b8a3e3c43a394c72d5cae99832a98

Gjest *MaggieQ*
Skrevet

Om en er misfornøyd med kroppen og utseende sitt så er det bare en selv som kan fikse det. Sunn mat, jevn trening, kjøp sminke som passer til deg, få en ny frisyre etc. Forny deg selv.

Å misunne andres utseende vil aldri gjøre noen noe godt fordi en kan aldri bli noen andre enn den du er. Vi er alle unike og du burde tenke på at du er heldig som har en frisk og sterk kropp som du kan forme, skulpturere og gjøre til den beste utgaven den kan bli til.

Skrevet

Å misunne andres utseende kommer du ikke langt med og vil bare ødelegge deg. Vær fornøyd med den du er. Jeg synes du burde jobbe med å akseptere deg selv og være glad for det du har :) Det du også kan gjøre for å føle deg bedre er som flere har foreslått ; prøv ut nye ting! Sminke, hårfrisyre, farger, osv. Trening er også superbra.

AnonymBruker
Skrevet

Pupper er ikke alltid det som har mest å si blant gutta. Jeg har medium/små pupper, og en stor rumpe. Mannen elsker baken min. Puppene mine bryr han seg ikke stort om. Så har jeg en søster som nesten ikke har pupper (selv om hun er i tjueårene) siden hun er så slank og nett. Hun er populær blant gutta. De fnyser hvis hun ikke gir beskjed om hun skal på besøk til byen de bor i, og senest i går hadde hun middagsbesøk av en gutt. Selvtillit er nok det som teller aller mest tør jeg påstå.

Anonym poster: e27313192acf1f6791732693753fd47a

Gjest Minelly
Skrevet

Hei :klem1:

Det er helt naturlig at du sammenligner deg med din søster. Hun er jo det tross alt laget at de samme materialer som deg selv! Selv om hun har blomstret den siste tiden betyr ikke det at hun på noen som helst måte er "bedre enn" deg. Store eller små pupper, tynn eller tykk, det som faller best i smak hos gutta er en jente om har troen på seg selv, og som smiler med øynene like mye som med munnen.

Det er ingenting som er så flott som en som utstråler en positiv selvtillit!! Du er nok mye vakrere enn du tror! Når det kommer til utseende så er vi jenter vår værste fiende, ingen ser våre feil så godt som oss selv, det gjelder nok for din søster også!

:blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...