AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Hei. Jeg har holdt på med en fyr i noen måneder nå. Snakket mye om å flytte sammen til andre siden av norge, få barn, bli ferdig utdanna osv.. så er ganske seriøst allerede.. Jeg er vanligvis ikke den jenta som blir fort sjalu, men enkelte ganger blir jeg veldig usikker. Tenker at det er best å stole på han, men er vanskelig når jeg ikke har fått bekreftelse på hvordan det ligger ann med oss og hvor jeg har han.. Jeg reagerer litt på at mange jenter liker bilder han legger ut på facebook.. og jeg kan innrømme at jeg blir fort sjalu når jeg ser at det er jenter som er dobbelt så pen som meg.. i tillegg har han snapchat osvosv... for tiden er han i forsvaret.. og jeg begynner å bli ganske usikker nå ja.. lurer på hva jeg skal gjøre? skal jeg fortelle det til han eller? er liksom redd for å lage noe drama eller mase på han.. vil ikke framstille som den kontrollerte og sjalue jenta... men jeg vet jo ikke om han snakker/flørter med andre jo.. dette er sikkert ganske typisk blant oss jenter,, noen som har gode råd? Anonym poster: c97fdeabeb5e0839fff7b45e772b242d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 Dersom du tenker å ta det opp med ham bør du drøye det til han er hjemme på perm, og helst ikke den første dagen han er hjemme. Dette er neppe en samtale han er særlig lysten på å ta når han er sliten etter en lang tung dag og har gutta rundt seg. Da blir det fort bare dårlig stemning og til at dere legger på/logger av/whatever uten å være ferdige med praten. Når det gjelder om han flørter med andre er det vel neppe særlig vits i å spørre ham om det. Han vil neppe svare "Ja, det gjør jeg" selv dersom han gjør det. Samtidig har du vel egentlig ingen grunn til å mistenke ham for å gjøre noe galt? Jeg forstår at du blir usikker av det du ser på Facebook, men HAN har tross alt ikke gjort noe galt basert på at jenter liker bilder eller han har lastet ned en bestemt app på mobilen. Anonym poster: 6a489354ac9d172377fa6665a188019d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå