AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Jeg har holdt på med en fyr i snart 1 år, vi har kanskje treffes 1-2 ganger i måneden og bor bare en halvtime unna hverandre. Det har vært slik at han har kommet fredagskveld og forlatt lørdagsmorgen, ikke engang hatt tid til å spise frokost. Siden det har vært slik som oftest, uten om de gangene vi faktisk har funnet på ting som eks dra på kino, så har jeg følt at han bare var ute etter en ting. Men han forteller noe helt annet med kroppsspråket sitt og det er tydelig at han har følelser for meg, noe han også har sagt da. Men nå er det sånn at jeg har truffet en annen mann som jeg har falt for, han vil møte meg som oftest, det som er normalt om noen er interessert og tar initiativet. Har allerede planlagt å flytte sammen og det begynner å bli veldig seriøst. I mellom tiden har jeg ikke hatt noe særlig kontakt med han jeg har kjent i 1 år og lurer derfor på hvordan jeg skal fortelle han at jeg ikke gidder mer å ha kontakt med han og ikke ser noe vits siden vi møtes så sjelden.. Jeg er veldig usikker i valget mitt, men tror og håper på at jeg har valgt riktig mellom de.. Jeg er jo ute etter noe seriøst, ikke en som ikke engang har presentert meg til foreldrene eller kompisene, mens jeg har tatt han inn i varmen og prøvd alt for å bygge på videre.. Nå ser jeg bare ikke noe vits, og tror det er best at jeg går får han jeg har falt for.. Han er både seriøst og vil bygge på videre. samtidig som han faktisk viser at han har følelser og at han bryr seg... Men hvordan fortelle på en pen måte til han andre? uten å såre han? jeg får magesår bare av å tenke på å fortelle det til han.. hvordan skal jeg gå fram? Anonym poster: 144660d17c54ec34e36d3c88f973cbad
Gjest Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 Han du skal avslutte med, er dere formelt sammen? Om han ikke har gjort noe for å formalisere et forhold, så må han jo bare regne med at du går videre om du finner noen som er mer aktuell. Bare send han en melding om at du for ordens skyld vil gi han beskjed om at du ikke er interessert i å holde på med han lenger. Trenger ikke forklare en masse og unskylde deg. Det enkleste er som kjent det beste. Videre bør du ta det noe piano med den nye. Ingen vits i å stresse med å flytte sammen før dere er litt bedre kjent.
Gjest C4r1n3 Skrevet 3. juni 2013 #3 Skrevet 3. juni 2013 Det beste er å bare si det rett ut og være ærlig. Du kan ikke unngå å såre en som føler noe for deg, uansett hvor mye bomull du prøver å pakke det inn i. "dette fungerer ikke for meg, det er slutt." eller ganske enkelt: "det er slutt."
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #4 Skrevet 3. juni 2013 Du kan vel bare si at du har truffet en annen og at det har gått så langt at dere har planlagt å flytte sammen... Da vil nok ikke den første ha noe mer med deg å gjøre uansett. Anonym poster: a936bf150d05f0620dd5c2db8036e359 1
LillaFrosk Skrevet 3. juni 2013 #5 Skrevet 3. juni 2013 Si det som det er; at du rett og slett ikke ønsker å gå noe videre med ham, og ønsker å avslutte det. Det er nok ganske umulig å ikke såre ham om han har følelser for deg, så.. Du må bare hoppe i det, og få det overstått. Lykke til! 1
ludolil Skrevet 3. juni 2013 #6 Skrevet 3. juni 2013 Glemte å si at jeg ikke er i forhold med han første..
Gjest navnelapp Skrevet 3. juni 2013 #7 Skrevet 3. juni 2013 Då bør du berre seie at du har funne deg ein kjæreste, og at du ønsker han første lykke til vidare i livet utan deg, at det ikkje er aktuelt å treffast meir. 1
Gjest C4r1n3 Skrevet 3. juni 2013 #8 Skrevet 3. juni 2013 Vel, om dere ikke engang er sammen så er det vel ikke et problem. Du sier bare du har møtt en fyr du liker og at du vil forfølge det forholdet, han første har uansett hatt 1 år på seg til å få til et forhold dersom han hadde vært interessert i det - men har ikke gjort det og knapt brukt et halvt døgn 1-2 ganger i måneden med deg. Ikke tenk på det, bare si at du har truffet en annen eller rett og slett at du ikke er interessert i å fortsette kontakten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå