AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Har en valp på 6 måneder, og han elsker å hoppe rundt på to bein og danse. Han er en liten hund, ca. 10 kg. Så i sted lekte vi, og han hoppet opp på to bein igjen. Så jeg tok tak i forlabbene og danset med han. Da ble han så overrasket at han rykket til, sklei og datt bakover. Han landet midt på ryggen, hørte et skikkelig dunk! Så lå han bare der på ryggen og stirret opp på meg! Han tåler det nok, det var nok verre for meg, men gud så dårlig samvittighet jeg fikk! Hver gang han slår seg får jeg så vondt inni meg. Han løper rett inn i dører, skaller oppi salongbordet, sklir, faller, tryner, ruller kråke når beina går for treigt, ruller ned fra sofaen, ruller ned trappen fordi han ikke skjønner at bakbeina også må hjelpe til. Det verste er når han ligger på gulvet klin inntil sofaen, og jeg tråkker på et bein eller halen når jeg skal opp. Har hvit hund og hvitt gulv, så er ikke så enkelt å se han heller.. Noen som kjenner seg igjen? Anonym poster: fb901eff5bd2c7e98dd311cfa5284b08
Gjest C4r1n3 Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 Jepp og har sånne episoder fortsatt på begge mine som nå er voksne. De smeller hoder i dører, karmer, bord og alt mulig når de skal snu seg raskt, tryner når vi er på tur fordi de har det så travelt, setter labber eller halen fast på en eller annen måte når de velger å legge seg i buret sitt, osv. Ved et par anledninger har eldstemann til og med skallet meg ned og gitt både kul og blåveis. Tråkket på blir de også fra tid til annen, de insisterer nemlig på å ligge i døråpninger og bare måååå bevege seg (løfte på hodet er en klassiker) når vi prøver å gå over for å komme forbi - for å flytte seg, det vil de ikke alltid. Enten tryner vi eller så blir de tråkket på eller så får de en liten dunk pga fot i hodet. Sånn er det bare, men vi overlever alle sammen - forhåpentligvis uten hjerneskader
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #3 Skrevet 3. juni 2013 Haha, huff De er nok mye tøffere enn oss. Hunden til mamma stakk av for ei tid siden og kom tilbake med avskjærte poter under to av føttene. Lekt med glasskår? Hun var iallefall kjempeglad og viste ingen tegn til smerte, selv om hun løp på foten uten å halte. Anonym poster: fb901eff5bd2c7e98dd311cfa5284b08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå