Gå til innhold

Merkelige/irriterende ting kunder GJØR!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble inspirert av trådene merkelige ting kunder/ansatte sier.

Jeg jobber i klesbutikk og har både sett å opplevd mye rart :P

Funnet blodige bind på gulvet i prøverommet,søppel,å gammel snus?

Gjerne snusposer INNIMELLOM prøvde klær som ligger som en klump på gulvet,klærne går i stykker ikke greit :/

Andre med lignende opplevelser?

Anonym poster: 70cf251307fe637d6fb8d00a93983f26

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er forskjell på å si ting, og å gjøre ting.

Jeg jobber i matbutikk, og har opplevd flere ganger å finne halvspiste ting som kunder har åpnet og liksom gjemt i en eller annen hylle.

Har også funnet mye ekkelt når jeg har vært i prøverom=( da er jeg ganske rask til å bytte, ja, når jeg finner brukte bind på gulvet der. ÆSJ

Anonym poster: d43ab63808fa46070d335811621c8c07

• Liker 4
Skrevet

Helt jævlig at folk legger igjen brukte bind i prøverom, jeg må nesten påstå at de ikke kan være helt normale i hodet sitt. Der hvor det er prøverom er det som regel toalett ikke langt unna, folk må være blåst som synes det er OK å dumpe brukte bind og truseinnlegg på gulv i butikker..!

• Liker 3
Skrevet

I min tidlige ungdom jobbet jeg på ett solstudio. Vekslet penger og rengjorde rommene etter kunder. Utrolig mange som tror søppelbøtta er do. Ofte tiss, men også bæsj ett par ganger. Skjønner virkelig ikke at folk ikke kan bruke doen som er få meter unna???

• Liker 1
Skrevet

Jeg selger baderomstilbehør. I noen av koppene har vi q-tips i for å vise de bedre frem. Det er ikke kult å finne brukte q-tips rundt i avdelingen. Eller i verste fall når q-tipsen er lagt tilbake i koppen.

Men brukte bind tror jeg overgår det meste! ÆSJ!

Skrevet

Når de klager på maten og sier den er uspiselig, men spiser 3/4 av porsjonen før de klager :rolleyes:

Gjest Nefertiti.
Skrevet

Når de klager på maten og sier den er uspiselig, men spiser 3/4 av porsjonen før de klager :rolleyes:

Eller spiser opp så og si alt og klager.. De vil ha ny. Eller venter 30 før de begynner å spise, for så å klage over at maten er kald

• Liker 1
Skrevet (endret)

Når folk åpner igjenteipede esker for å ta en nærmere kikk på varen inni. I stedet for å høre med oss om vi har en kniv for å åpne de PENT, så river de gjerne opp halve esken, drar ut varen, sprer isopor og papp overalt, før varen slenges tilbake i en eller annen random hylle. Og så går de. Grrrrrrrrrrrrr.

Og så irriterer det meg når kunder lar barna deres gå rundt i butikken mens de gnafser på en bolle/hamburger/et eller annet drit, og så slenger ungen fra seg den halvspiste bolla i en hylle eller på gulvet når den ikke orker mer. Og så ser forelderen på bolla, tenker "meh" og så går de.

Endret av pilutta_
  • Liker 2
Skrevet

En gang var det forresten en liten kid som hadde et uhell og tisset på seg i butikken. Greit nok det, uhell skjer, men foreldrene fant ut at de bare skulle liste seg ut uten å si noe.

Ante uråd da jeg så ungen på vei ut med den karakteristiske ande-gangen og en diger våt flekk i rumpa.. og jada, rundt hjørnet var det en stooor, våt dam som noen allerede hadde tråkka i. Great.

• Liker 1
Skrevet

En kunde bæsja ned en trapp inne på jobben og stakk :ler:

• Liker 2
Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg ble litt imponert over at mange kunder valgte å henge vrengte klær, dandert helt på halvåtte på kleshengeren, tilbake i butikken. Altså enten er man grei og henger klærne pent tilbake eller så kan man nesten bare drite i det og la dem ligge/henge på prøverommet. Å henge vrengte klær "pent" opp mellom de andre klærne hjelper ikke verken de ansatte eller andre kunder.

Og hva er det med damer som smører på tjukt med brunkrem eller mørk foundation og bare må prøve alle hvite topper i butikken? Eller dynker seg i parfyme før de skal ut og prøve klær? Det skulle ha vært en regel om at dersom du prøver klær som blir "forurenset" av kremer og parfyme må du kjøpe klærne.

Det var litt irriterende å jobbe i en klesbutikk med store klær når det kom inn normalvektige, slanke damer som brukte nesten hele oppholdet på å klage sin nød over bilringene og tjukkelårene sine. Hallo, hva tror dere vi ser til vanlig i en butikk med klær opp til str 56? Sylslanke Barbiedukker med plettfrie kropper? Mens jeg smilende sto og trøstet dem hadde jeg mest lyst til å be dem om å klappe igjen og slutte å syte :rolleyes:

Det var forøvrig ei høy, tynn dame som pleide å komme innom jevnlig kun for å kommentere de store størrelsene, understreke at "det er jo fint at det finnes klær for overvektige også" mens hun smilte overlegent. Dette gjorde hun omtrent hver gang det kom en ny ansatt i butikken. Jeg tror hun brukte butikken og klærne som en egoboost for å føle seg bedre :fnise:

Det skjedde også ganske ofte at det kom kunder innom som klagde høylytt på hvor urettferdig og dumt det var at vi ikke hadde klær i mindre størrelser. Fint at de likte klærne våre men hvorfor klage sin nød i den eneste stormotebutikken i området? Alle de andre butikkene i byen har jo flust av klær som passer, så jeg syntes ærlig talt ikke så veldig synd på dem :)

Ikke direkte merkelig og overhodet ikke irriterende, men noe jeg syntes var litt komisk var når kundene likte musikken vi spilte så godt at de rocket rundt mellom hyllene og sang med. Det gjorde meg alltid i så godt humør :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...