Gå til innhold

dansing i bryllup

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal i bryllup i sommer, og begynte plutselig å tenke på dansingen. Alt man skal grue seg til.. Jeg er singel, og drar alene i bryllupet. Gruer meg veldig til dette, men bestemte meg for å dra likevel. Men hvordan er det med dansingen? Når brudeparet skal danse, står vel alle i en ring rundt, og så joiner folk etter hvert? Da må man vel kunne vals? Og ha en dansepartner? Vel, jeg har ingen av delene. Hvor gjør jeg av meg da? Bare står der? Går å setter meg? Blir det sånn dansing utover hele kvelden, eller blir det mer på-byen-dansing? På-byen-dansing er jeg god på nemlig:p

Anonym poster: b9939118decaa7073e37054e0831dc0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

;) Ikke noe å grue seg til!

Brudeparet tar seg av brudevalsen og de som VIL joiner etterhvert.

Gjerne foreldre og forlovere - resten ser på.

Eller er det ulikt fra bryllup til bryllup mht musikk og dans, vil jeg tro?

Noen velger å ha spilleliste fra Itunes, andre velger levende musikk.

Musikksmaken er som baken... ;)

Endret av Thomasine
  • Liker 1
Skrevet (endret)

signerer den over meg. Og så danser flere en og en når det er annen musikk. Veldig morro.

Endret av Wonders
Skrevet

I de bryllupene jeg har vært fotograf har det stortsett vært godt voksne og noen få unge par som kan vals som blir med på første dans. Resten av de som er glade i dansing danser når det er "ut på byen musikk"og sjelden i par.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bare oppfordre til å danse, siden det har veldig mye å si for stemninga. Det verste er om gjestene er beskjedne eller selvhøytidlige og derfor ikke danser, slik at det blir laber stemning på gulvet. Alle må bidra for at det blir gøy! :)

Anonym poster: bc513c3061743a72ca8825a809a29cdc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...