Gjest Trofekone Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Jeg har møtt en herlig fyr, men han er skilt og har barn. Han står fortsatt på lånet til sin ekskone, har lånt henne opp mot 500 000 (uten renter som hun betaler ned med en bittelite beløp hver måned), og hun vil gjøre alt sammen med han (hente i bhagen, dra på sommerferie etc). Både hun og alle i familien vet om meg, men jeg føler hun prøver å ekskludere meg på alle måter likevel. I tillegg til dette så har de kontakt med hverandre på sms/telefon/ i gjennomsnitt 10-20 ganger daglig, det er som regel hun som tar initiativ. Synes det er veldig flott at de kan være venner for barnas skyld og er egentlig ikke sjalu på noen som helst måte, men synes hele opplegget er litt rart. Er det noen av dere som har deg sånn med deres eksmann?
Gjest Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 Han hadde jeg holdt meg langt unna. Han er overhode ikke klar for noe nytt forhold, og du kommer aldri til å bli prioritert foran eksen. 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #3 Skrevet 3. juni 2013 Jeg har møtt en herlig fyr, men han er skilt og har barn. Han står fortsatt på lånet til sin ekskone, har lånt henne opp mot 500 000 (uten renter som hun betaler ned med en bittelite beløp hver måned), og hun vil gjøre alt sammen med han (hente i bhagen, dra på sommerferie etc). Både hun og alle i familien vet om meg, men jeg føler hun prøver å ekskludere meg på alle måter likevel. I tillegg til dette så har de kontakt med hverandre på sms/telefon/ i gjennomsnitt 10-20 ganger daglig, det er som regel hun som tar initiativ. Synes det er veldig flott at de kan være venner for barnas skyld og er egentlig ikke sjalu på noen som helst måte, men synes hele opplegget er litt rart. Er det noen av dere som har deg sånn med deres eksmann? Dette er ikke "flott". Ekskona utnytter mannen helt klart. Spør deg selv: hadde du satt deg selv i alvorlig gjeld og et helt klart avhengighetsforhold til en annen person? For de fleste av oss er svaret et klart nei. Vi ser oss selv som voksne selvstendige individer. Når ekskona degraderer seg selv på dette viset har hun en grunn. Presser hun mannen ang samvær med barna? Har han vært utro og hun sitter på bevis hun kan vise venner/familie/barn? Håper hun på å snare han økonomisk inn slik at han kommer krypende tilbake? Vær sikker på at kvinnen har en logikk. Og slike kvinner har alltid en ond, selvsentrert logikk. Styr unna, du. Dette kommer til å gå til helvete før eller senere. Anonym poster: b36b44d45608d9a5ebe20e89d8d89688 1
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2013 #4 Skrevet 3. juni 2013 De lever omtrent som om de var gifte enda, og tilpasser seg ikke at du har kommet inn i bildet. Jeg ville forhørt meg om han planlegger å endre dette til normal kontakt mellom ekser, som er at hver tar ansvar for sin økonomi, og de ringes iblant for å snakke om barna. Det vil ikke være behov for å snakke eller tekste daglig for å samarbeide om barna, knapt ukentlig under stabile forhold. Mannen min må tilby meg noe annet i sommerferiene enn turer med hans eks, og levere og hente i barnehagen når han har barnet, ikke for å følge mor. Hvis det ikke skjer drastiske endringer, må du for all del spørre deg om du vil være 5. hjul på vogna resten av livet.
Løvetanten Skrevet 3. juni 2013 #5 Skrevet 3. juni 2013 Har blir utnyttet fordi han lar seg utnytte. Du har ingenting i dette forholdet å gjøre, så løp!! 1
Gjest Lille-pus Skrevet 3. juni 2013 #6 Skrevet 3. juni 2013 Signerer Tabris og Løvetanten her, TS. I dette forholdet av to er det ikke plass til deg slik du forteller det. Jeg tror du gjør lurt i å finne en mann som skaper rom for deg i livet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå