Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er syv uker og to dager på vei i dag og oppdager friskt blod nå. Vil det si jeg har mistet? Må jeg ringe legen, jeg har bestilt graviditets time der til fredag..

Anonym poster: 97c27818e42e0dff9267577804217bfe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være normalt med småblødninger under svangerskapet.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være normalt med småblødninger under svangerskapet.

ok. Det er ikke så mye enda ( et par truseinlegg på 5 timer) Men bør jeg ringe lege i morgen? Hvordan vet jeg sikkert hva dette er..

Anonym poster: 97c27818e42e0dff9267577804217bfe

Skrevet

Du vil nok begynne og blø maase masse. Og etterhvert få vondt i magen. Er du usikker kan du jo bestille privat ul for å se hvordan det ligger an :)

Skrevet

Når jeg mistet begynte jeg først å blø litt friskt blod, også kom det bare litt og litt utover dagen. Ikke mye, men det holdt med truseinnlegg.

På kvelden derimot, så begynte det å blø veldig kraftig!

Blør du bare littegrann, og det etterhvert stopper så går det i mange tilfeller bra.

Men blødning i seg selv fører ofte til spontanabort :/

Skrevet

Når jeg mistet begynte jeg først å blø litt friskt blod, også kom det bare litt og litt utover dagen. Ikke mye, men det holdt med truseinnlegg.

På kvelden derimot, så begynte det å blø veldig kraftig!

Blør du bare littegrann, og det etterhvert stopper så går det i mange tilfeller bra.

Men blødning i seg selv fører ofte til spontanabort :/

Huff kjedelig dag i dag.. er blitt noen truseinnlegg. Får vel bare ta det som det kommer og ringe legen hvis det fortsetter i morgen? for da føler jeg ikke det er mellomblødning..?

Er dette ganske vanlig? (hvis det er det da) leste en plass at en av 5 spontanaborterer.

Skrevet

Huff kjedelig dag i dag.. er blitt noen truseinnlegg. Får vel bare ta det som det kommer og ringe legen hvis det fortsetter i morgen? for da føler jeg ikke det er mellomblødning..?

Er dette ganske vanlig? (hvis det er det da) leste en plass at en av 5 spontanaborterer.

Du kan ringe legevakta, og høre om du kan få komme opp på føden for å ta en ultralyd! Jeg ble sendt opp på føden når jeg mista.

Da får du vite ting med sikkerhet :hug:

Skrevet

Du kan ringe legevakta, og høre om du kan få komme opp på føden for å ta en ultralyd! Jeg ble sendt opp på føden når jeg mista.

Da får du vite ting med sikkerhet :hug:

Ok. jeg får holde ut til i morgen. Føles litt som jeg har mensen og ikke ømme bryster mere.. Var du ikke først til legen eller var du rett til ultralyd. Innvendig?

Skrevet

Ok. jeg får holde ut til i morgen. Føles litt som jeg har mensen og ikke ømme bryster mere.. Var du ikke først til legen eller var du rett til ultralyd. Innvendig?

Jeg dro rett på legevakta. Var legen der som bare spurte meg noen spm. Som hvor langt jeg var på vei, om det blødde mye osv. Så ringte han opp på føden for å spørre om de kunne se på meg, og det ville de, så da ble jeg sendt videre opp.

Hvordan er blødningen nå?

Skrevet

Jeg dro rett på legevakta. Var legen der som bare spurte meg noen spm. Som hvor langt jeg var på vei, om det blødde mye osv. Så ringte han opp på føden for å spørre om de kunne se på meg, og det ville de, så da ble jeg sendt videre opp.

Hvordan er blødningen nå?

Ok, takk for svar. Hørtes ok ut å finne ut sikkert på ultralyd. Det er fortsatt bare truseinnlegg det går i. Så det er ikke store mengder, men jevnt over hele dagen.

Men vet jo ikke, men har en dårlig følelse..

AnonymBruker
Skrevet

Høres dessverre ut som begynnelsen på en spontanabort

Anonym poster: 1fdca06a086ee99cd4a0ec349adccfe7

Skrevet

Ok, takk for svar. Hørtes ok ut å finne ut sikkert på ultralyd. Det er fortsatt bare truseinnlegg det går i. Så det er ikke store mengder, men jevnt over hele dagen.

Men vet jo ikke, men har en dårlig følelse..

Ønsker deg lykke til :hug:

• Liker 1
Skrevet

Legen mente jeg hadde spontanabortert.. Trist.. Jeg skulle bare la det gå sin gang nå og bare blø ut. De hadde sluttet med utskraping, så da håper jeg det stemmer..

Gjest oreokaka
Skrevet

Legen mente jeg hadde spontanabortert.. Trist.. Jeg skulle bare la det gå sin gang nå og bare blø ut. De hadde sluttet med utskraping, så da håper jeg det stemmer..

:hug: Klem.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...