Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

når jeg ammer på sengekanten for at han skal få litt påfyll på natten, resulterer det i mange raper og litt gulp, samt litt promp til tider. Dette gjør at han ikke sovner så fort som han kanskje ellers ville gjort, for nå man han opp 4-5 gager etter han er lagt for å rape. Hvordan er deres siste måltid med babyen? han er forresten 3 mnd

Anonym poster: fa730dbb9f03f175c041562ebe042e99

Videoannonse
Annonse
Gjest Brienne of Tarth
Skrevet

Ammer henne i senga før leggetid, da sovner hun ved puppen og jeg legger henne i senga si. Hun sover da til jeg kommer og legger meg, tar henne opp og "tanker opp", legger henne ned og hun sover videre. Heldigvis ikke plaget med gulping og raping, promper gjør hun i massevis. ;)

Gjest Magdalene
Skrevet

Aldri ammet eller gitt flaske på sengen før legging.

Gjort ferdig siste måltid i stuen før begge har blitt lagt opp i sengene sine.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ammer på stua og legger henne sovende eller søvnig i senga etter det.

Anonym poster: 60e2c78451452265c1c549558512caa8

AnonymBruker
Skrevet

Ammer henne i senga før leggetid, da sovner hun ved puppen og jeg legger henne i senga si. Hun sover da til jeg kommer og legger meg, tar henne opp og "tanker opp", legger henne ned og hun sover videre. Heldigvis ikke plaget med gulping og raping, promper gjør hun i massevis. ;)

Tar du henne opp om hun sover også??

Anonym poster: 72f24ec7099f9efee2bf7f6e5457f67a

Gjest Brienne of Tarth
Skrevet

Tar du henne opp om hun sover også??

Anonym poster: 72f24ec7099f9efee2bf7f6e5457f67a

Jepp.

Skrevet (endret)

Ingen av mine jenter har villet hatt mat om de ikke har vært sultne, og det er vel ytterst sjelden at matingene har timet helt med leggetid. :P Skulle gjerne ha kunnet styrt det litt mer med mini som ikke tar flaske, det er veldig vanskelig å planlegge noe til et gitt tidspunkt på kveldstid!

Men for å svare på spørsmålet ditt: både ja og nei. Sånn som i dag klaffet siste mating med leggetid, men til vanlig gjør det ikke det. Da mater jeg henne kanskje rundt 6 i stuen og legger henne til vanlig tid.

Endret av ^^Belle^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...