Gjest Valiumsjunkie Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Etter å ha forsømt håret i så stor grad med billigprodukter og alskens drittprodukter ser jeg meg nødt til å investere i nye hårprodukter. Har kjøpt en serie fra Evo, gjenstår å se hvordan resultatet blir, mistenker at jeg må bruke litt tid på håret fremover. Vasket håret i dag med sjampoe og balsam fra Evo, hadde ikke tid til å kure håret, og håret er som normalt (tror jeg ). Foruten at håret er frizzy og at det trenger en klipp! Er hele 8-9 måneder siden jeg klippet det sist. Uansett, jeg trenger en PROTEINhårkur. Tips??
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 Jeg bruker proteinkuren fra joico ( K-pak) , veldig fornøyd med den. Bruker alltid fuktkur etter proteinkur for å tilføre fukt i håret igjen, og da bruker jeg joico fuktkur (joico intense hydrator tror jeg den heter) . Anonym poster: d83b245f1966f473def149bd88ef03dc
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #3 Skrevet 3. juni 2013 Også avslutter jeg med hårolje, enten moroccanoil, define moroccan/argan oil, eller proffs arganoil. De to sistnevnte er billige ift orginale moroccanoil, men jeg har prøvd mange oljer nå, og syntes disse er veldig gode, samtidig som de ikke koster skjorta. Anonym poster: d83b245f1966f473def149bd88ef03dc 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #4 Skrevet 3. juni 2013 Hvis håret ditt er knusktørt så er det ikke protein du trenger, men fukt. Det er stor forskjell på proteinkur og fuktkur, hvis du bruker protein hvor du trenger fukt, kan du virkelig gjøre skade på håret ditt. Fukt til et hår som trenger protein ville ikke gjort så mye forskjell. Det r min erfaring og det har jg også lest fra flere andre her. Anonym poster: fe545c52af2f0f759ed3ff42df4df2ce 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #5 Skrevet 3. juni 2013 Hvis håret ditt er knusktørt så er det ikke protein du trenger, men fukt. Det er stor forskjell på proteinkur og fuktkur, hvis du bruker protein hvor du trenger fukt, kan du virkelig gjøre skade på håret ditt. Fukt til et hår som trenger protein ville ikke gjort så mye forskjell. Det r min erfaring og det har jg også lest fra flere andre her. Anonym poster: fe545c52af2f0f759ed3ff42df4df2ce Ligger noe i dette ja. Og det glemte jeg å nevne i innlegget mitt, jeg bruker ikke proteinkur ofte, kanskje et par ganger i måneden, mens fuktkuren buker jeg 1-2 ganger i uka, og alltid etter proteinkur. Anonym poster: d83b245f1966f473def149bd88ef03dc 1
Djungelvrål Skrevet 3. juni 2013 #6 Skrevet 3. juni 2013 Det er jo fukt i proteinkuren til J. Håret blir jo superbløtt. Ser på det som smør på flesk å bruke begge deler. Brukte balsam en gang etter proteinkuren og håret ble flyete og umulig å style.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 3. juni 2013 #8 Skrevet 3. juni 2013 Har faktisk prøvd Joico K-pak (sjampo, balsam og hårkur), ikke helt min greie! Frisøren anbefalte meg en salig blanding av proteiner og fuktighet sist gang jeg var hos henne, og i samme slengen lurte hun på hva i all verden jeg vasket håret med. Tror jeg tar meg en tur til frisøren for å klippe og kure det, må stusse det, får se hva hun eller han anbefaler.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2013 #9 Skrevet 3. juni 2013 Du går i dagligvaren og kjøper den der babydesserten som heter Mango/banan. Den er den eneste hårkuren håret ditt treng.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 3. juni 2013 #10 Skrevet 3. juni 2013 Du går i dagligvaren og kjøper den der babydesserten som heter Mango/banan. Den er den eneste hårkuren håret ditt treng. U sure? hadde ikke skadet å prøve.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2013 #11 Skrevet 3. juni 2013 U sure? hadde ikke skadet å prøve. Det er det jeg bruker og jeg har et digert langt hår. 1
Thesec Skrevet 3. juni 2013 #12 Skrevet 3. juni 2013 Joico K-pak reconstuctor er best! Men fudge dynamite er også bra )
Nerine_ Skrevet 3. juni 2013 #13 Skrevet 3. juni 2013 (endret) Du går i dagligvaren og kjøper den der babydesserten som heter Mango/banan. Den er den eneste hårkuren håret ditt treng. Hvor lenge har du den i og hvor ofte bruker du den? Det må jo bare prøves Endret 3. juni 2013 av Nerine_
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2013 #14 Skrevet 3. juni 2013 Hvor lenge har du den i og hvor ofte bruker du den? Det må jo bare prøves Jeg lar den sitte i en halvtime. Og jeg bruker den når jeg ser det trenges, ca en gang i mnd.
skruf Skrevet 3. juni 2013 #15 Skrevet 3. juni 2013 Jeg lar den sitte i en halvtime. Og jeg bruker den når jeg ser det trenges, ca en gang i mnd. Vasker du håret først med shampo, og deretter bruker du dette som en kur? Eller fukter du håret, tar oppi babydesserten for så og skylle ut og vaske håret som vanlig? Tror jeg må teste denne..
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2013 #16 Skrevet 3. juni 2013 (endret) Vasker du håret først med shampo, og deretter bruker du dette som en kur? Eller fukter du håret, tar oppi babydesserten for så og skylle ut og vaske håret som vanlig? Tror jeg må teste denne.. 1. Fukt håret. 2. Ha glasset i og masser inn. 3. Sett en pose på hodet, du vil ikke ha det klisset overalt. 4. Etter en halv time så shamponerer du det ut og balsamerer som vanlig. Endret 3. juni 2013 av Gjest
skruf Skrevet 3. juni 2013 #17 Skrevet 3. juni 2013 1. Fukt håret. 2. Ha glasset i og masser inn. 3. Sett en pose på hodet, du vil ikke ha det klisset overalt. 4. Etter en halv time så shamponerer du det ut og balsamerer som vanlig. Da skal det testes ut:) Prøvde olivenoljekur en gang, det ble helt tragisk, tror jeg hadde fett hår i ei uke!
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2013 #18 Skrevet 3. juni 2013 Da skal det testes ut:) Prøvde olivenoljekur en gang, det ble helt tragisk, tror jeg hadde fett hår i ei uke! Huff.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #19 Skrevet 3. juni 2013 du kan også bruke mat olje. har brukt oliven olje eller avokado håret mitt blei blank, lurer på om jeg skal kjøpe det igjen. Anonym poster: 534035ad789aad42a2ccee33181506c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå