Gjest dre Skrevet 9. april 2004 #1 Skrevet 9. april 2004 Kjæresten min gjorde det slutt for et par dager siden, hun holde skjult for meg at hun hadde funnet en annen for halvt år siden, ikke noe seksuelt. Jeg studerer i utlandet i år, og vi har vært sammen i 7 år og vi var forlovet. Vi er sjelevenner, og jeg forstår henne og har tilgitt henne for det. Og vi kommer til å være bestevenner for livet. Men hun er usikker nå på om hun skal bli sammen med han eller meg. Jeg vet hun har sterke følelser for han og greier ikke holde seg fra han mens jeg blir ferdig med studie. Og det er ikke aktuelle å flytte til meg i utlandet på grunna av våre karriere. Jeg elsker henne meget, og vi vil ha den gode vennskapet. Men hun vil ha muligheten til å bli sammen med meg igjen etter jeg er ferdig med udannelsen om et år eller hvis det skjærer seg med han eller om hun angrer. Vi er skapt for hverandre det vet vi begge. Jeg vet ikke åsen jeg skal takle det her fordi vi vil at vi skal ha bestevenn forholdt selv om hun er sammen med han, der vi kan ha det gøy sammen osv. Og det vil jo bli vanskelig å takle for han andre hvis jeg gir henne den sjansen om å bli sammen med meg igjen. Jeg er redd for vennskapet og vennskapet er mer verd enn å bli sammen igjen. Så jeg sier til henne at hvis hun blir sammen med han så er vi sjelevenner for alltid og ikke noe mer eller mindre. Og jeg vet ikke hvordan jeg vil takle det, hvis hun blir sammen med meg etter hun har vært sammen med han. Jeg vet at det blir vondt og jeg er redd for å ødelegge vårt gode forholdt som vi har nå. Samtidig vet jeg at jeg aldri greier å si nei til henne. Noen råd?
Gjest Moonshadow Skrevet 9. april 2004 #2 Skrevet 9. april 2004 Synes det høres ut som hun vil ha både i pose og sekk. Og at hun bare vil helgardere seg om det ikke funker med han.
Gjest Catwoman Skrevet 10. april 2004 #3 Skrevet 10. april 2004 Enig med det TinaK sier. Syns det høres sånn ut. Desverre.