Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Noen som vet om noen grupper på facebook der man kan selge mammaklær? Fant ingen når jeg prøvde å søke det opp...

Det er jo ikke det som det finnes mest av rundtomkring, og alt er jo lite og pent brukt, så forhåpentligvis er det noen andre som trenger :)

Takker for tips:)

Videoannonse
Annonse
Gjest C4r1n3
Skrevet

Det trenger ikke å være spesifikt for mammatøy, prøv ulike "Finn - *bynavn*" grupper eller en kjøp og salg gruppe nær din by.

Skrevet

Jeg har prøvd en sånn generell gruppe for mitt lokalområde, men var ikke noe napp der. Så tenkte om det kanskje fantes en slik gruppe hvor det var nettopp mammaklær folk var på jakt etter :)

Skrevet

Hvorfor ikke Finn.no?

Skrevet

Jeg prøvde finn.no uten napp. Helt ubrukte klær, men tydeligvis vil folk kjøpe dette nytt :-P

Skrevet

Jeg prøvde finn.no uten napp. Helt ubrukte klær, men tydeligvis vil folk kjøpe dette nytt :-P

Det er min erfaring også. Det er liksom ikke så vanlig i Norge og kjøpe brukt, for uansett hva det er, fine nesten ubrukte klær og ting, er det tilnærmet umulig å selge.

Skrevet

Hvis du ikke får solgt det på Finn skulle jeg tro at det var enda mindre sjanse på Facebook...

AnonymBruker
Skrevet

Det er min erfaring også. Det er liksom ikke så vanlig i Norge og kjøpe brukt, for uansett hva det er, fine nesten ubrukte klær og ting, er det tilnærmet umulig å selge.

Det er nok en grunn til at du kjøpte klærne nye istedenfor brukt selv om du kunne ha kjøpt pent brukte klær på finn.

Anonym poster: add31cffecb337fe08e890ffa481d85d

Gjest Fluttershy
Skrevet

Har du prøvd på baby/barneutstyr salgsgrupper på Facebook? Kanskje større kjans for napp der en på generelle salgsgrupper. Hvis du søker bynavn og barne- og/eller babyutstyr dukker det sikkert opp noen grupper.

AnonymBruker
Skrevet

synd, jeg elsker et godt kupp, og den dagen jeg blir gravid blir det mammaklær shopping på finn. :)

Anonym poster: 7512e41bbad89f1a67ee5b51c6ad240a

Skrevet

Det er nok en grunn til at du kjøpte klærne nye istedenfor brukt selv om du kunne ha kjøpt pent brukte klær på finn.

Anonym poster: add31cffecb337fe08e890ffa481d85d

Nå kjøpte jeg klærne brukt selv, så skjønner ikke retorikken din:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...