AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Heisann! Jeg trenger virkelig hjelp. Jeg har nå hvert sammen med kjæresten min i fire måneder den 2 juni. Og jeg elsker henne fortsatt men, det er noe som er veldig forvirrende for meg. Lørdagen før søndagen, altså første juni tok jeg med henne til venna mine for å feste. Gikk vilt for seg alle var ifest humør osv ikke sant? Også begynte kompisen min å hinte til at han ville kline med hu, jeg sa jo nei og sånt da. Men så etter at jeg klinte med han, og hun klinte med vennina si, så ville kompisen min kline med hu. Og det gikk lengre tid og de fortsattet og jeg sa stop før det ble ille for sinnet mitt. Etter den dagen snakket jeg med henne hvor feil det så ut, hvor ille det var for meg å stå og se på. Hun sa jo da at så lenge det ikke er noe følelser i det så er det greit, du kan gjøre det samme jeg bryr meg ikke. Det betyr jo at på vær eneste fest hvor hun blir sjenka så skal hun kline med andre og jeg med andre... Men jeg tenker da hva slags forhold er det for noe? Jeg vet ikke om det er jeg som overagerer eller om hun har rett... Men jeg syntes det er greit at samme skjønn kliner med hverandre fordi de spør først. Istedenfor kompisen min som bare... Nei nå må jeg låne dama di litt for jeg må ha tilbake heterofilen min tilbake. Jeg er virkelig forvirra og trenger hjelp... Er det utroskap eller ikke? Er det riktig eller ikke? Etter min mening så syntes jeg det er feil at hun skal gå løs på andre gutter under fylla uten å bry seg om forholdet i det hele tatt... Men det er jo min mening.. Anonym poster: f9ccd3728bb1a82448e5f11de8ded4ab
Yomitanata Skrevet 3. juni 2013 #3 Skrevet 3. juni 2013 Det hadde jeg IKKE godtatt! Så du mener at det er feil å gå rundt å kline med andre uten å få følelser for den personen under fylla + under forhold? 1
daemonia Skrevet 3. juni 2013 #4 Skrevet 3. juni 2013 Hvorfor skal det egentlig klines i hytt og pine på fest? Hva er poenget liksom? Nei, det hadde ikke vært greit for meg. Det hadde aldri falt meg inn. Er en sammen med noen så utelukker det også den aktiviteten med andre er min mening. Samme kjønn eller ikke, spiller ingen rolle. (Og etter hvert som jeg skrev det her gikk det opp for meg at jeg antakelig er begynt å bli gammal.) 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #5 Skrevet 3. juni 2013 Så du mener at det er feil å gå rundt å kline med andre uten å få følelser for den personen under fylla + under forhold? JA. (ny ab) Anonym poster: c184d6ab1ec4fbc10ba983380eda5a92 1
LillaFrosk Skrevet 3. juni 2013 #6 Skrevet 3. juni 2013 Om det er utroskap eller ikke, kommer vel litt an på deres definisjon. Jeg definerer det ikke som utroskap dersom begge parter er klar over det -før- det skjer, men heller som "ufattelig dårlig gjort". Uansett, jeg ville heller ikke godtatt det. Ville sagt klart i fra at jeg ikke synes noe om det i det hele tatt, og ville revurdert forholdet om hun fortsatte likevel.. 1
Yomitanata Skrevet 3. juni 2013 #7 Skrevet 3. juni 2013 Hvorfor skal det egentlig klines i hytt og pine på fest? Hva er poenget liksom? Nei, det hadde ikke vært greit for meg. Det hadde aldri falt meg inn. Er en sammen med noen så utelukker det også den aktiviteten med andre er min mening. Samme kjønn eller ikke, spiller ingen rolle. (Og etter hvert som jeg skrev det her gikk det opp for meg at jeg antakelig er begynt å bli gammal.) Tusen takk. Du har en poeng der :')
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #8 Skrevet 3. juni 2013 Kjenner at jeg er glad for at jeg ikke er så ung at dette forventes å være greit. Kline med andre? Når ble det greit? Kliner kun med kjæresten min. Det er kun DU som vet hva som er greit for deg. Dersom dette ikke er greit (ser ikke sånn ut), så sier du det til dama di. Du trenger ikke spørre andre hva som er greit. Dersom hun trenger å kline med andre i fylla så trenger du ei ny dame :-) som kun kliner med deg. Lykke til. Anonym poster: 60686057fc9a311700312249d5021514 2
Yomitanata Skrevet 3. juni 2013 #9 Skrevet 3. juni 2013 Kjenner at jeg er glad for at jeg ikke er så ung at dette forventes å være greit. Kline med andre? Når ble det greit? Kliner kun med kjæresten min. Det er kun DU som vet hva som er greit for deg. Dersom dette ikke er greit (ser ikke sånn ut), så sier du det til dama di. Du trenger ikke spørre andre hva som er greit. Dersom hun trenger å kline med andre i fylla så trenger du ei ny dame :-) som kun kliner med deg. Lykke til. Anonym poster: 60686057fc9a311700312249d5021514 Tusen takk! Trenger det virkelig og ja jeg er enig med deg. Jeg trodde hun skulle være litt mer voksen nok til å forstå at hun er under forhold og ikke skal gjøre noe sånt, men jeg skal se hva jeg kan gjøre. Takk skal du ha :')
lykkestor Skrevet 3. juni 2013 #10 Skrevet 3. juni 2013 Så du mener at det er feil å gå rundt å kline med andre uten å få følelser for den personen under fylla + under forhold? Selvfølgelig syntes jeg det er feil å gå rundt å kline med andre når man er i et forhold! Hadde min mann gjort noe slikt hadde med glede vist han hvor døren stod! Da har man IKKE respekt ovenfor den man er i et forhold med. 1
Tidus Skrevet 3. juni 2013 #11 Skrevet 3. juni 2013 Dere hadde tydelig en aksept ovenfor hverandre og det med å kline med venninne og kompis. Da er det greit. Når du har sagt NEI til annen type klining, så er det aldri greit. Er ikke noe mer spørsmål om den saken. Respekterer hun ikke dette, skal du slå opp umiddelbart, fordi da tøyer/bryter hun grensene dine så velvitende som det går an.
tom1986 Skrevet 3. juni 2013 #12 Skrevet 3. juni 2013 for det første, frhvor gammel er dere? for det andre, hvorfor i he**** kliner dere med venner av samme kjønn på fest? bifile? for det tredje, og mer alvorlig, nei selvfølgelig er det ikke greit at dama de skal kline med andre og i hvert fall ikke kompisen din. hadde dama mi sagt det samme, hadde jeg dumpa henne der og da. hadde kompisen min mast på å få kline med dama mi, hadde jeg klappet til han der og da og bedt han reise til helvete. hvor er selvrespekten din? 1
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2013 #13 Skrevet 3. juni 2013 En definerer selv hva som er greit og hva som ikke er greit. Dersom partneren bryter dine grenser så vil jeg anbefale sterkt å revurdere forholdet. Det er ikke noen fasit på hva som er greit, det er opp til hver enkelt å definere, men jeg mener det er viktig at en har respekt nokk for seg selv til å sørge for at ting som ikke er greit får konsekvenser. Om dette er en tråd for å samle statestikk på hva som er greit og ikke, så syntes jeg overhode ikke at å kline med andre er greit, for meg er korte vennskaplige klemmer greit, men ikke mer Ser ikke noen poeng i å være intime med andre av noen som helst "seksuell" sort når man er i forhold.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #14 Skrevet 3. juni 2013 Har det blitt sånn at gutta kliner med hverandre på fest også? Anonym poster: aa717b7a15e128033fbe9349606aeb2c
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #15 Skrevet 3. juni 2013 ^Det var nytt for meg. Dette hørtes egentlig bare surrealistisk ut. Du klinte med kompisen din, og henne med en annen venninne, så ville kompisen din kline med henne også? For å finne tilbake til legningen sin? Hææ? Nei, jeg vet ikke hvordan jeg hadde reagert om jeg var sammen med en som drev på å rotet med folk på fester, men hadde det vært stadig hendelse som foregikk frekvent og sporadisk, hadde jeg nok ikke syntes det hadde vært så kjekt. Det er jo ikke noe herlig å se damen sin, kose med mange andre. Så jeg forstår hvorfor du reagerer. Anonym poster: 7e4eb7e7d5bffee061dce5bf80b7b13f
AnonymBruker 42 Skrevet 3. juni 2013 #16 Skrevet 3. juni 2013 Dette var egenlig et uttrykk jeg hadde tenkt å spare i maaange år til, men f@ck it! Ungdommen nå til dags altså.... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå