AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Jeg har alltid trodd at jeg vil ha kjæreste. Men når jeg tenker over det, så trives jeg utrolig godt som singel. Er så deilig å være fri, gjøre som jeg vil. Har aldri hatt kjæreste før, så dette er kanskje en vanesak også. Jeg er nå 27 år gammel, og det forventes jo at jeg snart finner meg en mann og får min egen familie. Det er jo egentlig dette jeg ønsker også, men det er jo så digg å være singel. Tror kanskje dette er noe av grunnen til at jeg ikke får meg kjæreste, fordi jeg egentlig ikke vil? Samtidig som jeg vil, for jeg begynner å bli gammel og tiden begynner å renne ut mtp barn ol. Vil jo ikke være langt over 30 når jeg får mitt første barn. Burde jeg bare ta et oppgjør med meg selv, at nå har jeg nytt godt av singellivet i alle år, slutt på moroa, på tide å finne seg en mann? Eller vil jeg automatisk ha kjæreste når den rette dukker opp? Anonym poster: 320c16db076bda8af525689afea04454
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 Jeg elsker kjæresten min og føler at han er den rette, men jeg savner samtidig å være singel, for jeg ELSKER å være singel. Så nei til det siste spørsmålet. Og om du ønsker deg barn så er det jo lurt å finne seg en kjæreste, men du får jo barn uten å dele livet med en kar også da. Men du vil ikke få det samme singellivet med barn. Anonym poster: b8de56f91ce1b67450f52b388c6445ce
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #3 Skrevet 3. juni 2013 Jeg tror ikke det kommer automatisk nei. Men du får det til å høres ut som er pliktløp. Er du sikker på at du vil ha mann og barn? Dersom du vil det bør du vente med å få barn før det har gåttt noen år, man bør vite at forholdet er stabilt. Hvorfor mener du at en kjæreste vil hindre deg i å gjøre det du vil? Hva er det du ikke kan gjøre med en mann? Jeg har alltid gjort det jeg ville med eller uten mann. Anonym poster: aee43d8b26fe4acfc261298462d9c55d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #4 Skrevet 3. juni 2013 Jeg trives også godt som singel, men det er kanskje fordi de forholdene jeg har hatt ikke har gitt meg noe fred og ro. Jeg koser meg som singel, men har samtidig øynene åpne for den helt spesielle fyren. Føler jeg har lært mye de siste to årene, og har blitt mye mer oppmerksom på de indre kvalitetene jeg ønsker hos en mann. Så hvorfor tenke så mye på det? Nyt singellivet mens du har det, men hold øynene åpne for den rette partner:-) lykke til Anonym poster: e03e3e9189cfc24c9fda0c0b24c2059b
Nowayback Skrevet 3. juni 2013 #5 Skrevet 3. juni 2013 Jeg har alltid trodd at jeg vil ha kjæreste. Men når jeg tenker over det, så trives jeg utrolig godt som singel. Er så deilig å være fri, gjøre som jeg vil. Har aldri hatt kjæreste før, så dette er kanskje en vanesak også. Jeg er nå 27 år gammel, og det forventes jo at jeg snart finner meg en mann og får min egen familie. Det er jo egentlig dette jeg ønsker også, men det er jo så digg å være singel. Tror kanskje dette er noe av grunnen til at jeg ikke får meg kjæreste, fordi jeg egentlig ikke vil? Samtidig som jeg vil, for jeg begynner å bli gammel og tiden begynner å renne ut mtp barn ol. Vil jo ikke være langt over 30 når jeg får mitt første barn. Burde jeg bare ta et oppgjør med meg selv, at nå har jeg nytt godt av singellivet i alle år, slutt på moroa, på tide å finne seg en mann? Eller vil jeg automatisk ha kjæreste når den rette dukker opp? Anonym poster: 320c16db076bda8af525689afea04454 De fleste er i 30-åra når de får barn.
Gjest Snyltefluen Skrevet 3. juni 2013 #6 Skrevet 3. juni 2013 Du får det å få mann og barn til å virke som en plikt man lider seg gjennom fordi man må, det tyder vel på at singellivet er mer rett for deg akkurat nå. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #7 Skrevet 3. juni 2013 Det er faktisk ikke så uvanlig lengre å lage barna sine i 30-årene, fremfor 20-årene som tidligere har vært veldig populært. Hvis dette er det eneste som trekker deg mot å eventuelt finne deg en mann, synes jeg du bør forbli singel. Livet er ingen dans på roser nødvendigvis, men det er et langt liv. Man må regne med det blir hvertfall. Koser du deg som singel, ser på det som frihet (hvorpå et forhold er et fangeskap?), synes jeg ikke du burde haste deg noe sted. Nyt tilværelsen slik den er og ikke hør på hva samfunnet vil du skal gjøre. Anonym poster: f4662e0cea6893e703460d7d1ecfb091
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #8 Skrevet 3. juni 2013 Jeg har veldig lyst på mann og barn. Men jeg liker så utrolig godt friheten jeg har som singel. Jeg er nok blitt ganske sær og selvstendig etter alle år som singel, og bodd alene siden jeg flyttet hjemmefra. Jeg gjør akkurat som jeg, og elsker det. For tiden har jeg to vennegjenger. I den ene er alle single, og i den andre har alle kjæreste. Har veldig lyst på kjæreste når jeg er med kjærestegjengen, og elsker singellivet når jeg er med singelgjengen;p Vi drar på byen hver helg, det er så gøy! Merker at venninnene mine som har kjæreste er sammen med dem hele tiden, og går hjem etter vors, det er kjedelig! Men jeg er tross alt blitt 27 år, og det er jo på tide å roe ned. Ikke drikke seg dritings hver helg, selv om det er utrolig gøy. Får begynne å se meg om etter en passende mann:) Anonym poster: 1862677240747df61324b4975bf1df7a
lancome. Skrevet 3. juni 2013 #9 Skrevet 3. juni 2013 Det er ikke ''bare'' å finne seg en mann som du skal starte en familie og et nytt liv med Ta det som det kommer, kanskje kjærligheten dukker opp. Bare ikke stress og se på det som om du MÅ finne en.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #10 Skrevet 3. juni 2013 Det er ikke ''bare'' å finne seg en mann som du skal starte en familie og et nytt liv med Ta det som det kommer, kanskje kjærligheten dukker opp. Bare ikke stress og se på det som om du MÅ finne en. Hehe, neida vet at det ikke er så enkelt:) Men greia er at jeg møter mange menn, og mange av dem liker jeg litt. Men jeg slår det fort fra meg, fordi jeg vil være singel. Kan godt være venn med dem, men orker ikke å få følelser for dem, selv om de gir uttrykk for at de vil noe mer. Anonym poster: 1862677240747df61324b4975bf1df7a
Version 2.0 Skrevet 3. juni 2013 #11 Skrevet 3. juni 2013 Singellivet er herlig. Jeg er alenemor og singel. Trives som plommen i egget! Jeg har, som deg, også lyst på en partner innimellom. Giftermål og hele pakka. Samtidig tenker jeg innerst inne at dette høres ut som et mareritt.
lancome. Skrevet 3. juni 2013 #12 Skrevet 3. juni 2013 Hehe, neida vet at det ikke er så enkelt:) Men greia er at jeg møter mange menn, og mange av dem liker jeg litt. Men jeg slår det fort fra meg, fordi jeg vil være singel. Kan godt være venn med dem, men orker ikke å få følelser for dem, selv om de gir uttrykk for at de vil noe mer. Anonym poster: 1862677240747df61324b4975bf1df7a Hvis du tenker på følelser som ork, så er du ikke klar for det rett og slett. Det er helt normalt og da synes jeg egentlig at du skal fortsette slik som du gjør. Hvis du er villig til å prøve noe nytt, så kan du jo feks. dra på date med noen av dem bare for å se ? Kan jo hende at ting endrer seg litt om du dater en du liker over en liten periode.
Gjest Raindrops Skrevet 3. juni 2013 #13 Skrevet 3. juni 2013 Skjønner hva du mener, det er fantastisk å ikke ha noen andre å ta hensyn til. Selv har jeg litt blandede følelser. Elsker å være singel, og jeg forblir forhåpentligvis singel lenge, men på en annen side så savner jeg noen å dele ting med, noen jeg kan elske og ikke minst regelmessig sex. Når det er sagt så er jeg bare 23, så jeg ser ingen grunn til å tenke så mye på dette enda. Tror at jeg innerst inne er en kjærestejente, men jeg merker også at jeg har skikkelig godt av å være singel. Jeg blir mer bevisst på meg selv, hva jeg vil, hva jeg forventer ut av et forhold og hva jeg faktisk ser etter i en mann. Bare litt synd om jeg ikke finner han 1
Gjest .-L-. Skrevet 3. juni 2013 #14 Skrevet 3. juni 2013 Greit å være singel egentlig. Kan man gjøre som man vil, slipper å ta hensyn til en annen osv, men samtidig så savner jo man nærhet, kos, det å være glad i en, sex og alt det som er kjekt med et forhold. Merker at noen dager er jeg glad for å være singel, mens andre dager er jeg ikke.
Chien Skrevet 3. juni 2013 #15 Skrevet 3. juni 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor du stresser med tanken om at du mååå finne deg en mann. Du må jo ikke det! Du bestemmer din egen sivilstatus og hvordan du vil leve. Om du trives godt som singel er det ingenting galt i det! Kanskje du bare ikke har truffet den rette enda, som du kunne sett for deg å dele livet med? Det er jo mange som trives helt fint som single, men som plutselig møter drømmemannen/drømmekvinnen og som dermed noe uforutsett skaper et forhold. Det kan jo hende deg også en dag, helt plutselig.
Gjest Carla H. Skrevet 3. juni 2013 #16 Skrevet 3. juni 2013 Jeg er nå 27 år gammel, og det forventes jo at jeg snart finner meg en mann og får min egen familie. Anonym poster: 320c16db076bda8af525689afea04454 Honey sweetie baby! Det der er bare en illusjon som er skapt av en større illusjon a.k.a. samfunnet. Kos deg med ditt og drit i hva saueflokken synes. De forventer det de forventer, men det er du som skal leve med deg selv og ditt liv. Så gjør det du føler er mest riktig for deg selv.
Inwe Skrevet 4. juni 2013 #17 Skrevet 4. juni 2013 Jeg elsker singellivet, og kunne på ingen måte tenke meg noen kjæreste nå. Gjerne vil jeg faktisk vente noen år, og kommer til å gjøre det også om ingen tar meg med storm. Jeg er 25.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #18 Skrevet 4. juni 2013 Singellivet er fantastisk. Jeg har ingen problemet med å få meg kjæreste, men jeg trives utrolig godt som singel. Jeg elsker å kunne være alene, gjøre akkurat hva jeg vil uten å måtte ta hensyn til noen, ta valg uten å konferere det med noen, reise og gjøre akkurat som jeg vil. Jeg elsker friheten singellivet fører med seg. Anonym poster: dd36416dc52be2b081e32f5454996121 1
Gjest Silvermist Skrevet 4. juni 2013 #19 Skrevet 4. juni 2013 Jeg synes det er herlig å slippe å forholde meg til noen for tiden, slippe å inngå kompromisser eller måtte forklare meg og avtale. Men samtidig så hadde det vært deilig å ha noen å være glad i, å vite at noen er der for meg, noen å dele en helt normal onsdag ettermiddag med. Så jeg nyter friheten, og så er jeg samtidig veldig klar for å møte noen det klaffer med. Politikersvar ftw
Sommee Skrevet 4. juni 2013 #20 Skrevet 4. juni 2013 Singellivet er fantastisk. Jeg har ingen problemet med å få meg kjæreste, men jeg trives utrolig godt som singel. Jeg elsker å kunne være alene, gjøre akkurat hva jeg vil uten å måtte ta hensyn til noen, ta valg uten å konferere det med noen, reise og gjøre akkurat som jeg vil. Jeg elsker friheten singellivet fører med seg. Anonym poster: dd36416dc52be2b081e32f5454996121 Enig i absolutt alt du skriver:) F eks å kjøre på med engangstallerkner og bestikk, istedet for å vaske opp hver jævla dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå