AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Samboeren min slo opp med meg igår etter nesten 6 år sammen. Jeg er helt knust og gråter stort sett hele tiden. Føler jeg aldri kommer til å komme over min store kjærlighet - som han enda er. Jeg fikk en dyr ring av han til jul, hva bør jeg gjøre med den? Anonym poster: 12dc349c724f68fa363bad1debddadf0
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 Kjipt. Hva skjedde? Hvorfor ble det slutt? Anonym poster: 3485fabed685df6ab04c07869e7eabfe
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #3 Skrevet 3. juni 2013 Kjipt. Hva skjedde? Hvorfor ble det slutt? Anonym poster: 3485fabed685df6ab04c07869e7eabfe Jeg har slitt i flere år, men jeg har blitt bedre de siste årene, men kjæresten min orka ikke mer. Han har aldri vært en støtte, fordi han aldri forstod.. Anonym poster: 12dc349c724f68fa363bad1debddadf0
LillaFrosk Skrevet 3. juni 2013 #4 Skrevet 3. juni 2013 Ringen kan du vel bare beholde..? Det er kanskje lurt å gjemme den litt vekk med det første, mens du enda føler deg ille, men.. Behold den inntil videre..? Uansett.. Det må være veldig trist, spesielt når dere har vært sammen så lenge.. Æsj. Vet ikke helt hva jeg skal si til det. *Klemme* 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #5 Skrevet 3. juni 2013 Jeg har slitt i flere år, men jeg har blitt bedre de siste årene, men kjæresten min orka ikke mer. Han har aldri vært en støtte, fordi han aldri forstod.. Anonym poster: 12dc349c724f68fa363bad1debddadf0 Da er det vel ikke så mye å gjøre nei. Føles det bra da, at det ikke lengre er dere to? Jeg mener, det optimale ville vel vært å hatt både støtte og forståelse? Anonym poster: 3485fabed685df6ab04c07869e7eabfe
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #6 Skrevet 3. juni 2013 Da er det vel ikke så mye å gjøre nei. Føles det bra da, at det ikke lengre er dere to? Jeg mener, det optimale ville vel vært å hatt både støtte og forståelse? Anonym poster: 3485fabed685df6ab04c07869e7eabfe Det føles ikke bra. Jeg har det sååå vondt og skal på min første arbeidsdag i ny jobb om få timer. Men ja, det optimale ville vel vært å alltid hatt støtte og forståelse, samtidig så elsker jeg han over alt i hele verden og vi har gjort så uendelig mye sammen, mange gode minner. Ville gjerne holdt kontakt, men virker ut som han ikke vil se meg engang og virker faktisk ut som han driter i meg... det sårer ekstremt Anonym poster: 12dc349c724f68fa363bad1debddadf0
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #7 Skrevet 3. juni 2013 At dét er sårende, har jeg stor tro på. Det er jo noe med at når to mennesker holder sammen over lengre tid, blir man jo som regel kjempeglad i vedkommende. Man får mye historie man deler sammen og mye fint å se tilbake på. Men det er det, ikke sant. Å se tilbake på. Håper det vil bli bedre med tiden. Og lykke til på ny jobb. Anonym poster: 3485fabed685df6ab04c07869e7eabfe
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #8 Skrevet 3. juni 2013 At dét er sårende, har jeg stor tro på. Det er jo noe med at når to mennesker holder sammen over lengre tid, blir man jo som regel kjempeglad i vedkommende. Man får mye historie man deler sammen og mye fint å se tilbake på. Men det er det, ikke sant. Å se tilbake på. Håper det vil bli bedre med tiden. Og lykke til på ny jobb. Anonym poster: 3485fabed685df6ab04c07869e7eabfe Føler bare at han er så "ufølsom" og burde gitt oss en sjanse før han gjorde dette endelig "så raskt". Men han hadde visst tenkt på det. Han ville starte på nytt alene. Hjerteskjærende... Anonym poster: 12dc349c724f68fa363bad1debddadf0
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #9 Skrevet 3. juni 2013 Føler bare at han er så "ufølsom" og burde gitt oss en sjanse før han gjorde dette endelig "så raskt". Men han hadde visst tenkt på det. Han ville starte på nytt alene. Hjerteskjærende... Anonym poster: 12dc349c724f68fa363bad1debddadf0 Hvis han har tenkt på dette lenge, har han kanskje forberedt seg og på det en stund da. Og hvis han har forsonet seg med det, er det jo ikke rart at han virker ufølsom, når han først tar det opp med deg. Han burde jo kanskje ha sagt i fra for lenge siden. Verdens letteste ting er å være etterpåklok da. Anonym poster: 3485fabed685df6ab04c07869e7eabfe 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #10 Skrevet 3. juni 2013 http://www.exboyfriendjewelry.com Anonym poster: 638c6a511544127f6142317532abdac3 1
Gjest Broken_1988 Skrevet 3. juni 2013 #11 Skrevet 3. juni 2013 Hei TS Skjønner akkurat hvordan du har det. Min kjæreste og samboer gjennom 7 år gjorde det slutt med meg for bare 5 uker siden. Det er fremdeles helt uvirkelig og jeg savner han mer og mer for hver dag som går. Jeg elsker han av hele mitt hjerte og jeg vet at han er den jeg vil leve livet mitt med. Man han hadde tydeligvis fått nok. Vi har så mye historie sammen, så jeg føler meg så utrolig sårbar. Selv om jeg vet at han aldri ville ha gjort meg vondt, klarer jeg ikke å legge bort den følelsen. Nå har jeg ikke snakket med han på over 1 uke, og på en måte føles det godt og på en annen ikke. Jeg skal love deg at etterhvert blir det ferre og ferre minutt i løpet av en dag hvor du tenker på han. Jeg gråter fremdeles, ikke hver dag. Men innimellom. Spesielt hvis jeg ser ting som minner om han osv. Jeg føler meg også veldig ensom uten han. Jeg ønsker at vi skal bli sammen igjen, men det er vell bare slik at jeg må innse at det nok ikke kommer til å skje. Jeg vil gi deg en stor klem. Dette kommer du deg gjennom. Selv om det ikke er så stor trøst, er vi mange her ute som er i samme situasjon. Det er forferdelig å ha vondt i hjertet.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #12 Skrevet 3. juni 2013 Hei TS Skjønner akkurat hvordan du har det. Min kjæreste og samboer gjennom 7 år gjorde det slutt med meg for bare 5 uker siden. Det er fremdeles helt uvirkelig og jeg savner han mer og mer for hver dag som går. Jeg elsker han av hele mitt hjerte og jeg vet at han er den jeg vil leve livet mitt med. Man han hadde tydeligvis fått nok. Vi har så mye historie sammen, så jeg føler meg så utrolig sårbar. Selv om jeg vet at han aldri ville ha gjort meg vondt, klarer jeg ikke å legge bort den følelsen. Nå har jeg ikke snakket med han på over 1 uke, og på en måte føles det godt og på en annen ikke. Jeg skal love deg at etterhvert blir det ferre og ferre minutt i løpet av en dag hvor du tenker på han. Jeg gråter fremdeles, ikke hver dag. Men innimellom. Spesielt hvis jeg ser ting som minner om han osv. Jeg føler meg også veldig ensom uten han. Jeg ønsker at vi skal bli sammen igjen, men det er vell bare slik at jeg må innse at det nok ikke kommer til å skje. Jeg vil gi deg en stor klem. Dette kommer du deg gjennom. Selv om det ikke er så stor trøst, er vi mange her ute som er i samme situasjon. Det er forferdelig å ha vondt i hjertet. Takk.. kjipt å høre at du har det på samme måte. Har dere hatt noe kontakt? Jeg ser for meg at det ikke fungerer for oss iallefall, selv om jeg har lyst. Føler at han har fått så "nok" av meg, at han vil minst mulig ha noe med meg å gjøre.. Anonym poster: 12dc349c724f68fa363bad1debddadf0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå