Småkjekset Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Vi skal på flere ferieturer til varmere strøk med jenta vår og skal derfor gå til innkjøp av UV-tøy til henne. Hvilket merke anbefales? Ser at apoteket selger nå, samt Barnas Hus og Lindex. Hva kan anbefales til ei som er 16 og 21 måneder på avreisetidspunktet, hel dress eller todelt?
MsPaddington Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 Har sett to forskjellige tester av UV-drakter, og på begge kom faktisk Kappahl veldig godt ut! Så jeg tenker å kjøpe der. Jeg har liten baby, så kommer til å velge heldress. Vet ikke hva som er greiest når de blir litt eldre...
Gjest Marmot Skrevet 3. juni 2013 #3 Skrevet 3. juni 2013 Jeg brukte hel dress frem til han kunne gå (da badet han jo heller ikke noe særlig), og todelt etterpå. Det er f.eks. greit å ta av underdelen og på med en tørr truse, men la overdelen være på. Selv om de tørker fort, det er noe med det å sette seg ned på bakken med vått undertøy.
Teriyaki Skrevet 3. juni 2013 #4 Skrevet 3. juni 2013 Kapphal kom på andreplass på tester jeg har sett, men var billigere enn testvinneren, så jeg kjøpte en sånn. Synes forresten den var litt liten i størrelsen, så kjøp i alle fall et nummer større enn du pleier. Jeg kjøpte todelt. Mest praktisk med tanke på bleieskift. Den sklir ikke opp uansett, så
Mazilla Skrevet 3. juni 2013 #5 Skrevet 3. juni 2013 Jeg kjøpte nettopp badetøy på Kappahl, og har samme erfaring som Teriyaki ang størrelsene. Jenta vår bruker 98, og jeg kjøpte badetøy i 98/104 som såvidt passer
Småkjekset Skrevet 3. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2013 Da skal jeg sjekke ut KappAhl Jenta vår er lang så bruker enkelte bodyer i 86, men siden hun er tynn blir underdeler i 86 alt for store rund magen. Så blir spennende å se hvilken størrelse som kan passe henne Finnes det knyting på underdelen på de todelte draktene burde det ikke være noe problem med en større størrelse tenker jeg
^^Belle^^ Skrevet 3. juni 2013 #7 Skrevet 3. juni 2013 Vi har todelt sett fra Polarn O. Pyret og er veldig fornøyd! Overdelen er langermet, noe jeg synes er bra. Dessuten er den sinnsykt god i størrelsen. Vi har 86/92 og den ble brukt i fjor da hun var 13 mnd og en 80, og i år da hun var 22 mnd og en 92. Vi brukte forresten også mye badebukse (sånn som man bruker på babysvømming) i stedet for underdelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå