Gå til innhold

Jeg vil bleke tennene mine - noen som har gode erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaringer med den du linker til, men har prøvd ut smilelab og den funker utrolig bra! Du får med såkalte ''strips'' som du bare legger på tennene, sitter med det i 30 min også blir tennene merkbare hvite allerede etter første behandling :)

Det finnes også et kjerringråd som funker bra, hvis du ikke vil bruke så mye penger. Det er bare å blande bakepulver med lime/sitron og pusse tennene med det 1 gang i uka eller oftere. Det sliter litt på emaljen da, men det fungerer veldig bra og resultatene kommer ganske kjapt.

Skrevet

Jeg bruker tannkrem+natron+hydrogenperoksid+vann

puss en gang i uka til ønsket hvithet, og vedlikehold en gang i måneden ca.

Kjempeenkelt og du vet hva du putter i munnen :)

Skrevet

Jeg bruker tannkrem+natron+hydrogenperoksid+vann

puss en gang i uka til ønsket hvithet, og vedlikehold en gang i måneden ca.

Kjempeenkelt og du vet hva du putter i munnen :)

Hvor får du tak i hydrogenperoksid?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker white crest strips 3D. Er kjempefornøyd. Har bestilt via ebay fordi de er litt sterkere :)

Anonym poster: ed994e7d912cd8bb9e33c1bc12928f24

• Liker 1
Skrevet

Hvor får du tak i hydrogenperoksid?

Apoteket.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker white crest strips 3D. Er kjempefornøyd. Har bestilt via ebay fordi de er litt sterkere :)Anonym poster: ed994e7d912cd8bb9e33c1bc12928f24

Hvilken type kjøper du? Har lyst til å kjøpe, men er litt skeptisk til om det kan være fake osv. Og så er jo de fleste pakkene dyrere enn 200kr og da kommer det jo toll på varene?

Gjerne legg ved en link om du gidder!

Må man bruke det hver dag "resten av livet" for at det skal holde seg, eller er det mer sånn vedlikehold innimellom?

Anonymous poster hash: e09a9...a77

Gjest Euforia
Skrevet

Crest white strips 2-hour express bruker jeg, og jeg er knallfornøyd, man ser stooor forskjell etter hver gang. Koster ca. 60 kr på Ebay. Man skal vel egentlig bare bruke den en gang i året, men med effekten jeg får er jeg og venninnene mine hekta. Haha... :-))

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Jeg har også prøvd white strips. Dessverre begynte jeg å ise så fælt i tennene bare etter ett par behandlinger så jeg måtte avslutte.

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg har også prøvd white strips. Dessverre begynte jeg å ise så fælt i tennene bare etter ett par behandlinger så jeg måtte avslutte.

Jeg også, pluss at tannkjøttet mitt trakk seg tilbake. Anbefaler å gjøre det hos tannlege.

Skrevet

Pennen har jeg aldri hørt om, men tviler på at den funker. Blekingstrips fungerer på de som har hvitt dentin. Jeg har gult dendin og kan aldri få hvite tenner. Jeg kan gjøre emaljen plettfri men dentinen skinner igjennom. Så ikke bli skuffet hvis du er som meg.......

AnonymBruker
Skrevet

Pennen har jeg aldri hørt om, men tviler på at den funker. Blekingstrips fungerer på de som har hvitt dentin. Jeg har gult dendin og kan aldri få hvite tenner. Jeg kan gjøre emaljen plettfri men dentinen skinner igjennom. Så ikke bli skuffet hvis du er som meg.......

Vil det ikke bli annerledes hos tannlegen der man blekeingen bleker dentinet og ikke emaljen?

Anonymous poster hash: c5e48...0ef

Skrevet

Dentinet er tannsubstansen bak emaljen, den kan ikke blekes. Den eneste måten jeg kan få hvite tenner på er å legge på skallfacetter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...