Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hva deres erfaring med tannbleking er?

Har dere fått svakere tenner etter blekingen?

Går det an å bleke tennene dersom de er naturlig veldig gule?

Hvor lenge holder hvitfargen?

Takk for svar :)

Anonym poster: 8efa878a84bbc5f78ffcdc5a06966f2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Crest skal visstnok være den beste på markedet :)

Endret av Tibbie
  • Liker 1
Skrevet

Jeg lurer på hva deres erfaring med tannbleking er?

Har dere fått svakere tenner etter blekingen?

Går det an å bleke tennene dersom de er naturlig veldig gule?

Hvor lenge holder hvitfargen?

Takk for svar :)

Jeg har prøvd med Crest white fra USA. Jeg har naturlig gult dentin (tannsubstansen bak emaljen) så jeg fikk ikke særlig hvitere tenner. Er fysisk umulig å bleke de. Ja jeg har etset bort en liten bit av emaljen foran på den ene fortannen.

Effekten forsvant med en gang..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Takk for svar :) Håper at andre også vil svare.

Jeg har helt friske og sunne tenner uten hull. Er egentlig fornøyd med tennene mine bortsett fra fargen. Grunnen til at jeg vurderer tannbleking er at jeg opplever fargen som stigmatiserende og skjemmende. Jeg føler at folk bare ser på tennene mine, og jeg liker ikke å smile med åpen munn, Jeg har et inntrykk av at man blir dømt som skitten og uhygienisk dersom man ikke har hvite tenner.

Skrevet

Søk på JLovesMac og Crest på Youtube. Hun lager mange videoer om tannbleking! :)

Hun har mange. Se bla.:

AnonymBruker
Skrevet

Søk på JLovesMac og Crest på Youtube. Hun lager mange videoer om tannbleking! :)

Hun har mange. Se bla.:

Det der virker ikke særlig sunt for tennene.

Ønsker å gjøre det hos en tannlege som er kvalifisert og har kunnskap innen feltet.

Skrevet

For ei slitsom kjerring. Greide ikke å høre hu prate.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd med Crest white fra USA. Jeg har naturlig gult dentin (tannsubstansen bak emaljen) så jeg fikk ikke særlig hvitere tenner. Er fysisk umulig å bleke de. Ja jeg har etset bort en liten bit av emaljen foran på den ene fortannen.

Effekten forsvant med en gang..

Dette er ikke frekt ment, men har du noen gang følt at det er ubehagelig å smile pga. tennene dine?

Jeg føler det slik selv, men det kan jo være at andre ikke legger merke til det på samme måte.

TS

Skrevet

Smilelab er veldig bra! Kan kjøpes på Coverbrands.no

Så lenge du er flink til å pusse tennene, bruke tanntråd og lignende, så vil det holde en god stund :-)

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Takk for svar :) Håper at andre også vil svare.

Jeg har helt friske og sunne tenner uten hull. Er egentlig fornøyd med tennene mine bortsett fra fargen. Grunnen til at jeg vurderer tannbleking er at jeg opplever fargen som stigmatiserende og skjemmende. Jeg føler at folk bare ser på tennene mine, og jeg liker ikke å smile med åpen munn, Jeg har et inntrykk av at man blir dømt som skitten og uhygienisk dersom man ikke har hvite tenner.

Gule tenner er uakseptabelt i et moderne samfunn som Norge.Tennene må være hvite, eller hold kjeft!

Vi har dessverre kommet dit i dag.

Anonym poster: 0ad7bddec363708882f755df042aea45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...