Gå til innhold

Nervøs for møtet med sønnen til kjæresten min :S

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei.

Jeg er en jente på 23 år, kjæresten min er 33 år og har en sønn på 9 år.

kjæresten min bor i bergen og jeg i kristiansand, men vi møtes ofte. Er blitt kjempe glad i kjæresten min, vi har ikke vært sammen så lenge ( 2 månder). Nå til sommer skal han og sønnen komme å besøke meg her i kristiansand. Jeg har aldri møtt sønnen hans, kun snakket på telefon noen minutter. Tingen er at jeg er veldig nervøs, gruer meg veldig til de kommer. Vil helst bare kjæresten min kommer, men han ville ha med sønnen sin også, noe jeg forstår og godtar. Men det er bare det at jeg er redd sønnen ikke skal like meg, eller at vi skal ikke ha det så gøy sammen. Jeg har aldri vært sammen med noen som har barn fra før, så har ikke peiling hvordan det skal være. Har dere noen gode tips som kan roe ned nervene :P

Endret av skjønnas
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, er jo like stor aldersforskjell mellom deg og kjæresten, som deg og sønnen hans! :P

Litt awkward, men på en annen side har dere kanskje mange like interesser, siden dere er så close i alder mener jeg! Så ikke vær redd for det! :)

Anonym poster: ae2e9be0c425f509de27e23eb867d6a6

• Liker 5
Skrevet

Fikk ikke så mye tips av deg da :P

det er stor forskjell på alderen mellom meg og sønnen hans!!! fra 9 år til 21 år så forandres ett menneske veldig. Men fra 21 år til 33 år er ikke så mye forskjell. da mener jeg åssen man tenker og oppfører seg.

• Liker 1
Gjest Murica
Skrevet

Fortsatt artig å tenke på =p

Hvorfor møter du sønnen hans så tidlig?

Skaff noen spill, om dere har en fornøyelsespark ellernoe i nærheten, så dra dit en dag.

Gjør noe spennende og morsomt for barn.

Og fokuser mer på ungen enn på far, far har du jo allerede vunnet over.

• Liker 7
Skrevet

Fortsatt artig å tenke på =p

Hvorfor møter du sønnen hans så tidlig?

Skaff noen spill, om dere har en fornøyelsespark ellernoe i nærheten, så dra dit en dag.

Gjør noe spennende og morsomt for barn.

Og fokuser mer på ungen enn på far, far har du jo allerede vunnet over.

Ja jeg er ikke så flink med barn. Vil bare at det skal bli kjekk tur for ungen hans og han. kjæresten min og sønnen hans bor ikke sammen, sønnen bor i oslo med moren, så de treffes ikke så ofte heller.

AnonymBruker
Skrevet

Ok jeg jeg skal være ærlig. jeg er 23 år mens ungen er 8 år. fornøyd nå?

Lol ahh, ja men det forandrer jo alt :blomst: Bare erter deg litt lol Slapp av.

Synes vel kanskje det er litt tidlig å møte sønnen hans etter så kort tid, men det tyder vel samtidig på at han(altså faren) liker deg veldig godt. Sønnen er ikke noe å være redd for. Er jo ikke bare du som skal underholde han, faren er også med, og han vet hva sønnen liker. Bare smil og være hyggelig, så går det nok bra.

• Liker 1
Gjest miora
Skrevet

Tror du ikke trenger å bekymre deg så mye. Og her kommer klisjeen, men bare vær deg selv. For ungen hans er du den voksne uansett, ikke en person som skal underholde han konstant. Smil, vær hyggelig, spør hva han liker å gjøre og gjør noen av disse tingene med han. Is, bading osv. slår alltids ann.

Skrevet

Lol ahh, ja men det forandrer jo alt :blomst: Bare erter deg litt lol Slapp av.

Synes vel kanskje det er litt tidlig å møte sønnen hans etter så kort tid, men det tyder vel samtidig på at han(altså faren) liker deg veldig godt. Sønnen er ikke noe å være redd for. Er jo ikke bare du som skal underholde han, faren er også med, og han vet hva sønnen liker. Bare smil og være hyggelig, så går det nok bra.

Ja jeg tror kjæresten liker meg veldig godt :rodmer: Han har vært her forrige helg, og planlegger og komme hit snart. Jeg liker han veldig godt, er kjempe forelsket. derfor vil jeg gjøre godt inntrykk for sønnen hans og han når de kommer på besøk. Kjæresten min snakker mye om sønnen hans, og er kjempe glad i han ( vet det er normalt når noen er foreldre) Men de ses ikke så ofte så all den tiden vi har sammen på brukes fornuftig :idea:

• Liker 1
Gjest bustyvel
Skrevet

Hvis du er usikker sier du fra til faren til gutten. Han høres litt umoden ut som vil involvere sønnen sin i deg allerede nå.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg er ikke så flink med barn. Vil bare at det skal bli kjekk tur for ungen hans og han. kjæresten min og sønnen hans bor ikke sammen, sønnen bor i oslo med moren, så de treffes ikke så ofte heller.

Kan dere ikke dra i dyreparken? Det er jo supergøy for alle!

Og hvis det er fint vær kan dere dra på stranda. Spise is. Litt sightseing. Bare kos!

Anonym poster: 683dcdb8fda5894b0a237c606b614e28

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Det må ikke være rart at Pappan vil at sønnen skal treffe kjæresten allerede... Det er mange detaljer vi ikke vet og som ikke er relevant for oss. Jeg er mamma til en gutt på 9 selv og de er verdens beste !

Du kan snakke helt vanlig til han og spørre hva han liker å gjøre eller hva han har lyst til. Kristiansand, superenkelt med dyreparken ( min sønn hadde dødd for en dag der ).... Piknikk i parken/ skogen ...

Er sikker på at han syns alt er gøy.

Skjønner imidlertid at du er nervøs. Jeg har 2 barn selv men da jeg skulle møte datteren til kjæresten min første gang i fjor vinter ( og ja etter bare 2 mnd ) tok jeg pustelvelser utenfor døren før jeg ringte på og trodde jeg skulle svime av. Var såååå nervøs og ville sååå gjerne hun skulle like meg .....

Alt gikk bra og det kommer til å gjøre her og :-) lykke til

Gjest Marmot
Skrevet

Hvis du er usikker sier du fra til faren til gutten. Han høres litt umoden ut som vil involvere sønnen sin i deg allerede nå.

Ja, spesielt når han har sjelden samvær og dette er et avstandsforhold. Skjønner ikke hva folk skal stresse sånn med å inkludere ungene sine i samlivet sitt for, det haster ikke for noen andre enn foreldrene, og da kan man være den voksne og la barnet få mer tid.

• Liker 6
Gjest Ironically me
Skrevet

Pust ut, og vær deg selv! Barn merker med en gang om du ikke er det. Jeg har selv en sønn på 8, og hadde jeg kjent at det var riktig å la han møte min partner, hadde jeg vurdert det etter to måneder eller mer. Det er selvsagt best for barn å ikke bli innvolvert i mammas eller pappas nye kjærester/venner i tide og utide, men kanskje denne mannen føler seg sikker på deg?

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for hets.

Sulosi, mod.

Gjest Riskjeks
Skrevet

Dere har hatt et avstandsforhold i 2 måneder, og nå skal du møte sønnen hans?

Beklager, men det høres ut som en svært dårlig idé.

Du kjenner ikke engang mannen ordentlig, bli nå kjent med ham - før du blir kjent med sønnen hans! Denne mannen høres svært umoden ut.

• Liker 5
Skrevet

jeg og kjæresten min er veldig tilknyttet til hverandre selvom det har gått kun 2 månder! vi trives i hverandres selskap og kjemien er der, så hvorfor ikke? sexen er jo helt suuuuuper har aldri hatt det såååå godt før. Vi tilbringer hele dagen på sengen når vi er sammen , pleier nesten ikke å gå ut. Kun noen pauser innemellom ( mat, do,dusje osv) kjempeeeee kos.

Skrevet

Hvordan er den "suuuupre" sexen et argument for at du bør treffe sønnen hans?

(Jeg sier ikke at du ikke bør det, jeg kjenner ikke situasjonen, men.. hæ?)

• Liker 7
Skrevet

jeg og kjæresten min er veldig tilknyttet til hverandre selvom det har gått kun 2 månder! vi trives i hverandres selskap og kjemien er der, så hvorfor ikke? sexen er jo helt suuuuuper har aldri hatt det såååå godt før. Vi tilbringer hele dagen på sengen når vi er sammen , pleier nesten ikke å gå ut. Kun noen pauser innemellom ( mat, do,dusje osv) kjempeeeee kos.

Dere kan ikke ha så mye sex, når gutten er der.. det blir minimalt med slikt, med barn i hus. ( bør være ihvertfall, av respekt for barnet).. så da får dere voksne kanskje også funnet ut om det er noe mer enn bare sex mellom dere ;-)

Ellers er det bare å være normalt, snakk med gutten ikke til han, så går det helt sikkert bra:-)

• Liker 1
Gjest Marmot
Skrevet

Begynner nesten å håpe du troller, for dette var litt kvalmt å lese i en tråd som handler om å treffe sønnen til kjæresten din.

Også vil jeg påpeke at det er først når man går ut av sengen, at man blir ordentlig kjent med hverandre. Kåthet gir ofte et feil bilde av den man er sammen med.

• Liker 5
Gjest Riskjeks
Skrevet

TS får vel være unnskyldt i.o.m at hun bare er 21, men at kjæresten på 33, som attpåtil er far, kan være så umoden og ansvarsløs, høres helt utrolig ut. Stakkars unge.

TS: Det er vanlig å føle seg superforelska og ha masse sex osv når man bare har vært sammen i 2 mnd. Det betyr ikke at dere passer sammen og kommer til å få et langvarig forhold. Selvsagt kan det hende dette blir et seriøst forhold, men slikt vet man IKKE etter 2 mnd. Man bør etter min mening vente minst 5-6 mnd før man introduserer kjærester for barna, og ved avstandsforhold enda lenger.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...