Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forrige uke var jeg på vors hos en kamerat. Det var en god del folk der og ei av de som var der var ei stille, rolig og ganske sjenert jente. Hun drakk kun et par cider i løpet av hele kvelden og satt for seg selv. Litt utover kvelden og etter jeg hadde blitt mer sosial av meg tok jeg kontakt med henne. Hun svarte veldig kort, men dette bedret seg etterhvert. Når vi kom fram til utstedet vi skulle på danset jeg litt med henne og kysset henne (ifølge andre, jeg husker ikke det siste, ettersom jeg var temmelig full på det punktet). Dagen etter tok hun kontakt på facebook og vi pratet litt den dagen og gjennom uka som gikk.

På lørdag var jeg på fest hos ei venninne og den samme jenta var der igjen. Jeg pratet med henne litt på starten av kvelden, men begynte å prate med andre også utover kvelden. Spesielt ei jente, denne gangen ble jeg ikke så full og husker godt at vi klina, at vi hadde sex på badegulvet der og at hun ble med meg hjem. Når vi kom tilbake å satt og klina i soafen gikk hun andre jenta raskt ut av rommet og hun kom ikke tilbake. Jeg tenkte ikke noe mer over det da, men fikk vite dagen etter at hun hadde grått over at jeg hadde klina og ligget med hun andre jenta.

Jeg føler meg litt som en drittsekk her jeg sitter, men jeg husker ikke så mye av den første kvelden og jeg vet at det er en dårlig unnskylding, men gjorde jeg egentlig noe galt? Jeg har ikke gitt henne inntrykk av at jeg er interessert i henne (iallefall ikke med vilje) når jeg pratet med henne etterpå. Jeg flørtet ikke i de samtalene eller noe. Bør jeg si unnskyld til henne eller bare la det ligge?

Anonym poster: e4e26916a9da370308ac33fc68b04078

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørs hva du mener med "gjort noe galt". Du har spilt med åpne kort og ikke dolket noen i ryggen. Samtidig er det vel ikke helt umulig å forutse at en litt sjenert og usikker jente som først fant tonen (og vel så det) med deg, og i ettertid har pratet med deg jevnt og trutt, kan bli lei seg når det plutselig viser seg at du ikke la noe spesielt i det. For hun har antagelig tolket det som at du var, eller var i ferd med å bli, interessert i henne også. Helt fair at du ikke tenkte det samme som henne her, men jeg antar du også kan følge hennes resonnement og på den måten forstå hvorfor hun reagerte som hun gjorde.

At du ikke husker noe særlig av den første kvelden er, som du sier, en dårlig unnskyldning, uten at jeg synes du er noen drittsekk av den grunn.

Anonym poster: 0816cef1177a54a3ca21befe80840703

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Det er tydelig at hun har lagt noe mer i dette enn deg, og at hun ble veldig såret over oppførselen din. Du mangler jo litt antenner når du ikke forstår at sånn du oppførte deg kan være veldig sårende, spesielt når du gjør det rett foran øynene på henne som er interessert i deg.

Jeg ville ha snakket med henne, og sagt jeg var lei meg. Du får si at du ikke skjønte at hun var interessert i deg før vennene dine fortalte det. Uansett synes jeg du burde tatt hensyn, du virker mest opptatt av dine egne behov enn andres følelser.

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du ikke er interessert i henne så er det ikke vits i å unnskylde. Det var jo selvsagt leit for henne, men etter bare ett møte og litt facebookprat så skylder du henne ikke noe og å ta kontakt for å unnskylde vil meget mulig medføre at hun tror du er interessert. Så jeg mener at bare skal la det ligge.

Anonym poster: 866982a7f421e7a264eed184fe78d0ec

AnonymBruker
Skrevet

hvis du kysset henne og har pratet med henne på facebook i ettertid, så har hun nok tolket det som at du var litt interessert.. eller at hun har blitt ganske sjarmert av deg.

hun virker i alle fall interessert.. skjønner at det kan oppleves kjipt for henne.

Anonym poster: a336c8b59929074a339bd70f4aaa929e

• Liker 1
Skrevet

Synes det var litt rart at du kyssa en jente som du ikke kjenner første kvelden og så hadde kontakt med henne etterpå om du ikke var interessert i henne på den måten. Skjønner godt at hun trodde at det var noe mer. Hadde det skjedd meg så hadde jeg blitt veldig skuffa. Men hadde ikke grått over det for å si sånn.

Men hun er kanskje uerfaren med gutter da og har aldri opplevd å være i den situasjonen før?

• Liker 1
Gjest anonym
Skrevet

En av grunnene til at jeg stiller spørsmål med hvorfor man skal legge til alle på fb etter en kveld, hvis du visste at du ikke var interessert i henne. Synes du oppførte deg som om du var interessert. Forstår at hun ble såra.

Skrevet

Jeg tror du bare bør la det ligge jeg TS og ikke ha kontakt med henne noe mer, Tror ikke en unnskyldning hjelper noe særlig.

Gjest Gjest
Skrevet

Han behøver vel ikke akkurat å si unnskyld, men jeg synes han kan vise henne den respekten at han snakker med henne. Tydelig at dette er en litt uerfaren, usikker jente, og jeg forstår godt at hun tolket hans oppførsel som tegn på interesse.

Det koster ikke ham mye å ta den praten, siden de har felles venner kommer han til å møte henne flere ganger, og da er det ålreit for begge parter at de har snakket sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg la henne til og tok pratet med henne fordi jeg tar ikke facebook så høytidelig. Har ikke kun nære venner, eller folk jeg er interessert i der og hun pratet til meg. Jeg tenkte det ville være frekt å ikke svare. Jeg tror ikke jeg kommer til prøve å møte henne for å snakke med henne, men møter jeg på henne tror jeg at jeg vil iallefall prøve å prate med henne.

- TS

Anonym poster: e4e26916a9da370308ac33fc68b04078

• Liker 1
Gjest Anonym
Skrevet

Han behøver vel ikke akkurat å si unnskyld, men jeg synes han kan vise henne den respekten at han snakker med henne. Tydelig at dette er en litt uerfaren, usikker jente, og jeg forstår godt at hun tolket hans oppførsel som tegn på interesse.

Det koster ikke ham mye å ta den praten, siden de har felles venner kommer han til å møte henne flere ganger, og da er det ålreit for begge parter at de har snakket sammen.

Man trenger ikke være usikker selv om man er uerfaren, tvert imot. Noen har litt standard før de hopper til sengs med noen, viser ryggrad! ( i motsetning til ts og hans nye erobring på badegulvet...)

BRA med damer som er selektive! En sjeldenhet i dagens samfunn...

Gjest .-L-.
Skrevet

Du kan si at du synes det var kjipt at hun ble lei seg og at det ikke var meningen å såre henne, men du har jo ikke gjort noe galt. Dere er jo ikke sammen..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...