Gjest mango-ikke innlogget Skrevet 9. april 2004 #1 Skrevet 9. april 2004 hei! På tax free'en kjøpte jeg elisabeth ardens eight hour cream.Det jeg lurer på er hvor og når bruker jeg denne?alle sier den er fantastisk...men det er vell ikke en krem en bruker så ofte? Med i pakken fulgte også lypsyl til lippene...er den for daglig bruk?
missfidget Skrevet 9. april 2004 #2 Skrevet 9. april 2004 hei! På tax free'en kjøpte jeg elisabeth ardens eight hour cream.Det jeg lurer på er hvor og når bruker jeg denne?alle sier den er fantastisk...men det er vell ikke en krem en bruker så ofte? Med i pakken fulgte også lypsyl til lippene...er den for daglig bruk? Den skal brukes til veldig tørre område på hele kroppen og er vel egnet for bruk til leppene.
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2004 #3 Skrevet 10. april 2004 Jeg kjøpte akuratt samme pakke som deg i fjor høst. Den som er til leppene gjør deg avhengig. Jeg måtte bruke den hvert kvarter etter at jeg hadde prøvd den. Den gjør leppene fine og blanke, men er ikke spesielt god syns jeg. Kremen derimot brukes til det meste. Den er feit, så skal du bruke den som håndkrem, bør du smøre den på etter at du har gjort deg ferdig med ting, så får den jobbet seg inn skikkelig. Se på tv eller noe mens den trekker seg inn. Du kan også bruke kremen på leppene. Men igjen, så blir du fort tørr etterpå. Det er en grunn til at de som har kremen, har den med overalt og bruker den ofte. De sier den er SÅ GOD! men hvorfor må de smøre på hele tiden hvis den er så god? Prøv deg frem!
Cia Skrevet 14. april 2004 #4 Skrevet 14. april 2004 Jeg tør påstå at den lille Eight Hour Cream er super. Jeg brukte den lenge som "kur" til leppene (helt til jeg kom på at en faktisk Kur til leppene;Matis:Eyes & Lips Treatment Mask ville vært minst like lurt - og vet dere, det ble mye bedre), men også til tørrere områder som albuer og knær. Jeg bruker den når jeg er solbrent - da har den en kjølig effekt, og som gloss til leppene når jeg vil ha de skinnende og blanke (minst like bra som enhver gloss du får kjøpt), til insektsbitt(bare en kriseløsning, men det funker helt fint). Det er som poteten, kan brukes til alt, men husk det er ingen vidunderkrem! Den er vidunderlig fordi den har et bredt bruksområde, men ingen fullgod håndkrem, leppe pomade, osv. Stikk den i vesken til krisebruk! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå