Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst til å kjøpe et bæresjal som jeg kan bruke helt fra babyen er nyfødt. Har sett litt på bæreglede men synes de er dyre.

På ebay derimot fant jeg mange billige, sånn som denne: http://www.ebay.com/itm/BABY-SLING-STRETCHY-WRAP-CARRIER-BIRTH-3-yrs-BREASTFEEDING-/230801051488?pt=UK_Baby_Carriers&var=530060612438&hash=item35bcd08f60

Er det nesten like bra, eller er det store forskjeller?

Har så klart vurdert å kjøpe brukt, men er ikke lett å finne den fargen jeg vil ha..

Anonym poster: 2287aa2d92853761896a6ab42f5517ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

haha, herregud.. Jeg leste "bæsjeral". Har jo hørt om futteral, men bæsjeral a gitt!?

godt det bare var et kort, midlertidig dyslektisk øyeblikk.

Anonym poster: 9a518f92658445ba4f9b64f70ee3d273

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville vært skeptisk, rett og slett fordi det er mange kopier der ute, og du vet aldri hva du får mtp stoffkvaltitet (er det stødig nok?) og søm (nå er jo ikke det det mest aktuelle ved et elastisk sjal, men dog...) Jeg blir også betenkt av at bildet i annonsen er av en Liberty Wrap, som selges nye for ca £25, men det står ikke merkenavn i teksten. Dermed tenker jeg enda mer at det meget sannsynlig er snakk om en kopi, det der.

Har du sjekket f.eks. Lotusbarn? En ny Boba wrap koster 350 kr. Og det er flust med elastiske sjal på finn, bare vær obs på at det er en del kopier ute og går der også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...