Gå til innhold

finnes det elektrisk kjølebag til telttur?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

jeg har tenkt meg på telttur og har ikke tilgang på bil. tenker å telte på campingplass der det er tilgang på strøm. jeg ser etter en kjølebag eller boks som går på strøm og kan plugges i vanlig stikkontakt.

de jeg har kommet over ser så store og kronglete ut, og jeg vil helst ha det mest mulig lettvint. er det slik at man kan oppbevare mat over flere dager i en sånn, type pålegg, egg, smørost, smør osv..eller blir det ikke kaldt nok?

noen som har erfaring med dette?

hilsen ut-på-tur- aldri -sur......

Anonym poster: 3f3b6823d9becacfbcc0f643a42c00cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Finnes kjølebag som man an koble i bilen i den sigarett-greia. Og så kan du kjøpe en overgang fra den sigarettgreia til vanlig stikkontakt. Det kan kjøpes på elkjøp/lefdal osv.

Anonym poster: 336b7b224b99d572afbc069aab5dad8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi gjorde det på telttur i sommer, fungerer kjempegreit:) stod ute under trær hele tiden. kjøper ledning som passer til på biltema eller liknende. det som er hendig er jo at man kan koble den til i bilen når men vil på tur og ha kalde ting der og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

var den tung? hva kostet den? virker jo veldig greit da- maten holder seg greit? ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

var den tung? hva kostet den? virker jo veldig greit da- maten holder seg greit? ts

Du kan kjøpe den på biltema ja! Det glemte jeg heeeelt, og jeg som har jobba på biltema da gitt :sjenert:

Men den blir ofte utsolgt da, for alle vil ha. Den er lett og fin, og maten holder seg bra.

Den koster 349.http://biltema.no/no/Fritid/Friluftsliv/Termos-og-kjoleboks/Kjole-varmeboks-14410/

Men det har visst kommet en ny en som koster 500. http://biltema.no/no/Fritid/Friluftsliv/Termos-og-kjoleboks/Kjole-varmeboks-49513/

Ikke spør meg hva som er forskjellen, for det er flere år siden jeg jobba der.

Jeg har den til 349 da, og er veldig fornøyd :)

Anonym poster: 336b7b224b99d572afbc069aab5dad8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...