Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte helt tilfeldig en fyr på byen for noen måneder siden. Vi kom i snakk og fant tonen fort. Det ble dessverre med den ene kvelden, fordi vi bor langt unna hverandre. Han virket interessert i meg og var litt skuffet over jeg bodde langt unna. Han kysset meg flere ganger, holdt rundt meg og var veldig søt!

Der og da virket det hele som en engangsgreie pga. avstanden.

Derfor spurte jeg ikke etter nummeret hans.

Men jeg tenker fortsatt på han, og likte han veldig godt. Vil prate med han igjen.

Eneste kontaktinformasjon jeg har er navn og stedsnavn/postnummer.

Kan sende han et brev i posten, men føler det er litt rart? haha..

Vil ikke virke desperat/stalkerish og skremme han bort heller.

Og hva om jeg skulle få tak i nummeret hans? Da vil jeg jo ringe/sende melding. Men hva hadde tenkt om noen hadde tatt kontakt med deg på den måten etter så mange måneder? Det var jo bare en kveld vi hadde sammen liksom..

Hva er den beste løsningen? Hvordan ville dere tatt kontakt?

Og ikke si "get over it".. For det har jeg ikke tenkt til akkurat nå, selv om det sikkert hadde vært det lureste. Man kan ikke styre følelsene sine!

Anonym poster: f203c7cfa53cd8d9bf959046df056e9f

Videoannonse
Annonse
Gjest anonym
Skrevet

Send han et brev ts! Det hadde jeg likt iallefall.

AnonymBruker
Skrevet

fler?=)

Anonym poster: 670850b6e5eae90270e35eafb2f6775a

Skrevet

Jeg ville sendt en sms, ville blitt glad uansett om jeg var interessert i mer kontakt eller ikke, det er jo koselig at noen viser interesse. Det er verdt å ta sjansen!

• Liker 1
Gjest DoubleOh
Skrevet

Kontakt han på facebook? Eller SMS som nevnt her. Hadde det vært meg ville jeg satt pris på en SMS uansett hva det førte til

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjansen for å kunne sende han en sms er liten egentlig. Finner ikke nummeret hans i opplysningen og kjenner ingen som har nummeret hans.

Han hadde facebook, og jeg sendte forespørsel, selv om jeg så at han var sjeldent aktiv.

Det meste av profilen hans var offentlig, så jeg hadde merket om han hadde vært aktiv, men hadde ikke skjedd noe der på mange måneder før vi møttes engang. Nå er facebooken slettet.

Så brev er nesten den eneste måten... selv om det er en litt rar måte å kontakte noen på i 2013.

AnonymBruker
Skrevet

Men helt seriøst.. Hva hadde dere tenk om dere fikk et slikt brev i posten?

Noe ala "hei.. vet ikke om du husker meg, men vi møttes der og da, blablabla.. Fikk et godt inntrykk av deg og vil gjerne prate mer med deg. blabla ..Her har du nummeret mitt..."

Er så redd jeg skal oppfattes som creepy.. spesielt når det er nesten et halvt år siden vi møttes.

AnonymBruker
Skrevet

Send brev! Og skriv at du synes det var koselig sist og gjerne vil møtes igjen, fortell om kvelden dere hadde sammen. Skriv også telefonnr ditt og vent på svar. Med mindre han er en kåt jævel som bare skulle i buksa på deg, så er det vel stor sjanse for at han svarer fort :)

Lykke til :D

Anonym poster: 399e9b64c4ff3e427cb5239e42c1136c

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst? Er folk så redde i dag at de ikke kan kontakte folk på den gamle måten?

Send ett brev og se på responsen. Er vel ikke noe feil i det. Jeg hadde iallefall blitt superglad uansett sivilstand eller om jeg bare ville i buksa eller ikke. Det verste du kan få til svar er jo nei, beklager, er ikke interessert.

Det er verdt det!

Anonym poster: 399e9b64c4ff3e427cb5239e42c1136c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, jeg er vel kanskje litt redd, ja :fnise:

Er jo mulighet for at han sier nei.. eller bare ignorerer brevet.

Men hvis han sier ja, og vil møtes.. Så er det nok av bekymringer på den fronten også.

Mest av alt er jeg redd han skal synes jeg er teit og desperat. For han kan jeg jo bare ha vært nok en random jente han møtte på byen, og at det er litt too much at jeg begynner med håndskrevne brev.

Men selvfølgelig kommer jeg jo ingen vei hvis jeg ikke prøver..

Det er bare alle disse "hva hvis" "hva vil han tenke og tro?"..

Hva om han vil møtes, og så finner jeg ut at han ikke er min type allikevel..

Ah, alle disse bekymringene.

Gjest Rosetorne
Skrevet

Jeg hadde sendt et brev. Bedre å ha kjempet og tapt, enn ikke å ha kjempet i det hele tatt. Og kanskje kan det føre til noe mer. Følg magefølelsen og hjertet :)

AnonymBruker
Skrevet

Noe ala "hei.. vet ikke om du husker meg, men vi møttes der og da, blablabla.. Fikk et godt inntrykk av deg og vil gjerne prate mer med deg. blabla ..Her har du nummeret mitt..."

Er så redd jeg skal oppfattes som creepy.. spesielt når det er nesten et halvt år siden vi møttes.

Om du er en sånn som haddeendt 20 brev, så er det creepy. Men ett brev er jo bare et kompliment :)

Anonym poster: bce21bbe896ae865366de5b9a76cef9c

AnonymBruker
Skrevet

Sjansen for å kunne sende han en sms er liten egentlig. Finner ikke nummeret hans i opplysningen og kjenner ingen som har nummeret hans.

Han hadde facebook, og jeg sendte forespørsel, selv om jeg så at han var sjeldent aktiv.

Det meste av profilen hans var offentlig, så jeg hadde merket om han hadde vært aktiv, men hadde ikke skjedd noe der på mange måneder før vi møttes engang. Nå er facebooken slettet.

Så brev er nesten den eneste måten... selv om det er en litt rar måte å kontakte noen på i 2013.

Hmm, rart om han "slettet" profilen sin etter at du hadde sendt en venneforespørsel... Han må jo ha sett det? Sikker på at han ikke har blokkert deg?

Anonym poster: 4988a56b566032668f58942619677b03

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han slettet profilen sin kanskje et par måneder etter jeg sendte venneforespørsel. Har ikke vært noen som helst aktivitet der fra hans side. Han har verken fått nye venner eller svart de som har skrevet på veggen sin. Og forespørselen min sto alltid på vent..

Plutselig en dag var facebooken borte.

Jeg var jo redd for at han kanskje hadde blokkert meg, men jeg har søkt han opp fra en annen sin profil, og facebooken hans er borte der også. Så den er nok slettet da, vil jeg tro.

Er jo ikke vits å ha facebook når man ikke bruker det..

AnonymBruker
Skrevet

Det "normale" her ville vært add på facebook, men ser det ikke er noen mulighet. Et brev er jo kjempesøtt! :D Jeg hadde hvertfall fått et stort smil om noen hadde sent meg et kjærlighetsbrev :)

Anonym poster: 87eba1fff8bc7a9a0f63abc4e0bd6481

AnonymBruker
Skrevet

hehe, jeg har ikke tenkt til å sende han en kjærlighetserklæring i posten:P

Jeg er bare interessert i å bli mer kjent med han, fordi han var veldig sjarmerendes og vi hadde en god tone. Så jeg er ikke head over heels forelsket i han.. Bare nysgjerrig og ble litt betatt av han den kvelden :)

AnonymBruker
Skrevet

dytter

Skrevet

Kan jo være du ble blokkert så kona hans ikke skulle se deg.

Om det er saken, så vil han vel ikke akkurat juble om det kommer et brev i posten.

Kjenner du ingen som bor der han bor, som kan sondere terrenget litt for deg?

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke han har blokkert meg, fordi jeg har søkt han opp via en annen sin konto, og der får man også opp at "siden finnes ikke"..

Vi er ganske unge, så han er nok ikke gift :P

Kjenner ingen der han bor..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde oppfattet det som søtt. Ikke creepy. Det hadde jo ikke vært noen garanti for at jeg hadde kjøpt forstadshus og stasjonsvogn til oss på dagen, men jeg hadde (med mindre jeg husket at jeg mislikte denne jenta sterkt) gitt positiv respons. Hadde ikke sett noe som helst negativt i det.

Anonym poster: f52bc1afc3a16daf0ccfb125dbe4178e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...