Gå til innhold

Fant ut at han er utro mot dama si. Fortelle eller ikke blande seg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt sex med en fyr med jevne mellomrom helt siden sist sommer. Han har hele tiden sagt at han er singel og gjorde det slutt med dama før vi møttes. De gangene han har nevnt hun har han kun sagt at hun er plagsom osv, og at han er glad det ble slutt. Nå nylig fant jeg ut at de to fortsatt er sammen og har vært det hele denne perioden! Det har aldri vært noe serriøst mellom han og meg, kun en rekke one night stands, og det kommer ikke til å gjennta seg etter at jeg fant ut han har dame.

Spørsmålet mitt er bare : Ville dere kontaktet denne jenta og fortalt henne at typen er utro? Hvordan ville dere fortalt henne det ? Eller skal jeg rett og slett ikke si noe? Kjenner forresten ikke jenta om det skulle spille noen rolle.

Anonym poster: 41d2cc63fc4b040a68c98fc7b10fd38c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du ligger unna.

...sa Kalkunen :roll:

Anonym poster: edab38342447fa655985f4ff3fa2f599

• Liker 9
Skrevet

Ja, si i fra. Han er jo en skikkelig dobbeltspiller, og det er ingen som har godt av å være en del av et slikt forhold. Jeg synes for moralens skyld at du burde sende henne en melding på face, men det er jo opp til deg.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du ligger unna.

Eksen min var selv utro mot meg, og jeg hadde blitt utrolig takknemelig om noen av de damene han hadde hatt sex med hadde fortalt det til meg. Fortjener ikke hun å vite det?

Anonym poster: 85428412d1be55b007c04ae466fc2110

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gjort det, om jeg var i sin situasjon, og jeg ville ønsket å vite det, dersom jeg var den bedratte jenta. Hva du gjør er opp til deg, men jeg tenker det er fair å gi jenta en sjangs til å ta et eget valg, dersom hun får vite sannheten kan hun selv velge om hun vil fortsette i forholdet eller gå.

Anonym poster: 9524a8d40f310f641a56680d5e6aebe2

• Liker 3
Gjest Puravida
Skrevet

Jeg hadde sagt det. Men egentlig er det vel strengt tatt ikke din sak. Jeg hadde fortalt det fordi hadde noen funnet ut at min type var utro ville jeg hatt greie på det, slik at jeg kunne dumpe søppelet.

• Liker 3
Skrevet

Er det barn med i bildet? Da ville jeg vært betenkt.

Om ikke - si ifra nå før det kommer barn inn i bildet.

• Liker 1
Gjest anonym
Skrevet

Har hatt sex med en fyr med jevne mellomrom helt siden sist sommer. Han har hele tiden sagt at han er singel og gjorde det slutt med dama før vi møttes. De gangene han har nevnt hun har han kun sagt at hun er plagsom osv, og at han er glad det ble slutt. Nå nylig fant jeg ut at de to fortsatt er sammen og har vært det hele denne perioden! Det har aldri vært noe serriøst mellom han og meg, kun en rekke one night stands, og det kommer ikke til å gjennta seg etter at jeg fant ut han har dame.

Spørsmålet mitt er bare : Ville dere kontaktet denne jenta og fortalt henne at typen er utro? Hvordan ville dere fortalt henne det ? Eller skal jeg rett og slett ikke si noe? Kjenner forresten ikke jenta om det skulle spille noen rolle.

Anonym poster: 41d2cc63fc4b040a68c98fc7b10fd38c

Synes du skal si det til henne. Tenk hvis du var dama til denne typen og han hadde ei elskerinne ( som deg ) Hadde du ønsket å vite det, selv om det selvsagt svir, eller trodd at alt var i skjønneste orden, men kanskje fått vite det flere år etterpå?

Jeg hadde øsnket å vite det, så jeg kunne dumpet fyren og funnet en som fortjente meg.

Hvis du sier det, får hun valget, nå blir hun bedratt.

Skrevet

Hvor gammel er denne fyren? Bor han sammen dama? I så fall....hvordan kan du ikke ha lagt merke til at han har dame?

Skrevet

For en vanskelig situasjon!

Men det er riktig av deg å ikke være med han lenger etter dette, det han har gjort er helt sinnsykt feil!

Men du må planlegge godt hvordan du skal fortelle henne det. Ja, du burde la henne få vite hva han har gjort. Men pass på så hun ikke blir sint på deg, DET kan fort skje. Kjærlighet gjør blind, vet du. og hun kjenner og stoler på han mye, og du er en som sier dette helt random. Du burde ha beviser o.l., kan hende hun ikke tror deg.

Men bra at du vil si ifra, det er det riktige :)

• Liker 1
Gjest Kalkunen
Skrevet

...sa Kalkunen :roll:

Anonym poster: edab38342447fa655985f4ff3fa2f599

Ja det sier JEG ja. Det der har hun ingenting med, absolutt ingenting. Hun vet ingenting om hvorfor han trengte å lyve for henne. Kanskje hadde hun vært uvillig til å ha sex da? Uansett spiller det ingen rolle. Hun skal ikke legge seg borti ting hun ikke har noe med, kun fordi hun lider av skadefryd og er misunnelig på at han er tatt av noen andre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det barn med i bildet? Da ville jeg vært betenkt.

Om ikke - si ifra nå før det kommer barn inn i bildet.

Nei, ingen barn i bildet

Gjest gjest
Skrevet

Det at han sier at dama er plagsom , er nok grunn til å si det. Han omtaler kjæresten sin negativt til deg ts, går bak ryggen hennes, er utro. Si det til henne.

Har han omtalt henne mer , eller føler du at han liker deg ts?

Gjest Kalkunen
Skrevet

Eksen min var selv utro mot meg, og jeg hadde blitt utrolig takknemelig om noen av de damene han hadde hatt sex med hadde fortalt det til meg. Fortjener ikke hun å vite det?

Nei hun fortjener ikke vite det. Man fortjener ingenting her i livet. Klarer hun ikke finne ut av det selv er det ingen grunn til at hun skal vite noe heller. Ts bør skamme seg for å først ligge med typen til en annen dame, og så fortelle henne det etterpå for å ødelegge. Lavmål. Hun er 50% skyld i dette.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja det sier JEG ja. Det der har hun ingenting med, absolutt ingenting. Hun vet ingenting om hvorfor han trengte å lyve for henne. Kanskje hadde hun vært uvillig til å ha sex da? Uansett spiller det ingen rolle. Hun skal ikke legge seg borti ting hun ikke har noe med, kun fordi hun lider av skadefryd og er misunnelig på at han er tatt av noen andre.

Synes de kommentarene dine bare blir særere og særere. Har du mistet gnisten hr. Krøll?

Anonym poster: 77be016bce85ef9873537d9f863d0104

• Liker 5
Gjest anonym
Skrevet

Hun har ikke noe med om kjæresten puler med andre???

AnonymBruker
Skrevet

Haha. Missunnelig er jeg virkelig ikke. Har ikke lyst på en fyr som er en så stor drittsekk. Og når man er i et forhold med noen er det ikke sånn at man kan ha sex med hvem som helst bare fordi den andre parten i forholdet ikke ville ha sex en dag?

• Liker 6
Gjest Lille-pus
Skrevet

TS, snu bildet og se for deg følgende situasjon:

Du er i et forhold med en mann. Sammen har dere en hverdan som gjør deg lykkelig. Du er svært glad i ham.

Plutselig en dag får du en melding fra en ukjent jente/kvinne som sier at hun og typen din har hatt noen ons'er.

Hele din verden ramler sammen.

Ville du ønsket å vite ?

Dette er spørsmålet du må ta stilling til før du gjør noe.

Den sorgen som hun da vil føle vil hun føle fordi du fortalte det til henne.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er denne fyren? Bor han sammen dama? I så fall....hvordan kan du ikke ha lagt merke til at han har dame?

Han er i starten av 20årene og bor ikke med dama. Har aldri vært noen tegn til at han skal ha hatt dame, og kompisene har også alltid vært til stede, og ingen av dem har sagt noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...