Twisted_me Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 Nå som det snart er sommerferie har jeg lyst til å finne en god bok å lese. Jeg kan like alle slags sjangere, men holder meg som oftes til drama, romantikk eller fantasy. Jeg liker godt sterke bøker, som gir inntrykk og får en til å tenke. Har dere noen bøker å anbefale? Takk på forhånd!
Gjest Kv84 Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 Nå som det snart er sommerferie har jeg lyst til å finne en god bok å lese. Jeg kan like alle slags sjangere, men holder meg som oftes til drama, romantikk eller fantasy. Jeg liker godt sterke bøker, som gir inntrykk og får en til å tenke. Har dere noen bøker å anbefale? Takk på forhånd! Sjekk ut bokelskere.no, masse bøker som du kan lese hva andre synes om. Og så er det jo gøy å lese noen bøker på engelsk, kanskje noen du har lest fra før. Jeg elsker Adler-Olsen's bøker, har du lest de? Det er krim. Jeg leser egentlig bare krim, så har ingen andre bøker innenfor andre sjangre å anbefale dessverre. 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 3. juni 2013 #3 Skrevet 3. juni 2013 Innen romantikk vil jeg anbefale alt av Nicholas Sparks!
Agathe Skrevet 4. juni 2013 #4 Skrevet 4. juni 2013 Jung Chang - Ville Svaner http://bokelskere.no/bok/ville-svaner-tre-doetre-av-kina/130839/ En av de beste bøkene jeg har lest. Margaret Atwood - Oryx og Crake http://bokelskere.no/bok/oryx-og-crake/4638/ Også veldig veldig bra, men kanskje ikke så lett-lest
Klaine Skrevet 7. juni 2013 #5 Skrevet 7. juni 2013 Franz Kafka har gode(litt sære...) bøker som får deg til å tenke.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #6 Skrevet 8. juni 2013 Hvit tiger.Anonymous poster hash: 4e9cc...2a1
Gjest Blomst83 Skrevet 12. juni 2013 #7 Skrevet 12. juni 2013 Nå som det snart er sommerferie har jeg lyst til å finne en god bok å lese. Jeg kan like alle slags sjangere, men holder meg som oftes til drama, romantikk eller fantasy. Jeg liker godt sterke bøker, som gir inntrykk og får en til å tenke. Har dere noen bøker å anbefale? Takk på forhånd! http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1984146 Denne gir inntrykk!
Gjest slettetbruker Skrevet 14. juni 2013 #9 Skrevet 14. juni 2013 Liker du å lese på engelsk? Isåfall vil jeg anbefale The Fault In Our Stars og Looking For Alaska av John Green. De får deg til å både le og gråte hysterisk. The Fault In Our Stars vil knuse hjertet ditt, men Looking For Alaska vil smadre det..
Twisted_me Skrevet 16. juni 2013 Forfatter #10 Skrevet 16. juni 2013 Takk for mange fine tips:) Tenkte jeg kansje skulle lese en av John Greens bøker. Hørtes bra ut!
real tullejente Skrevet 30. juni 2013 #11 Skrevet 30. juni 2013 John Green er bra! Min absolutte favorittforfatter er nok James Frey. Les 'A Million Little Pieces'! Den er så fin og morsom, men også sterk og intens . Samtidig tror jeg kanskje det er en bok man enten elsker eller hater. Han har en sær måte å skrive på. Noe jeg liker veldig godt. Har lest den boken ca tusen ganger. John Irving er også fantastisk! Vet ikke om vi har en egen tråd til boktips? Kunne trengt det selv også.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #12 Skrevet 1. juli 2013 Hvit tiger.Anonymous poster hash: 4e9cc...2a1 Er det jeg som har anbefalt denne? Husker ikke. Om det ikke er meg, anbefaler jeg den også. Anonymous poster hash: 4e9cc...2a1
MissCoverdale Skrevet 4. juli 2013 #13 Skrevet 4. juli 2013 Liker du å lese på engelsk? Isåfall vil jeg anbefale The Fault In Our Stars og Looking For Alaska av John Green. De får deg til å både le og gråte hysterisk.The Fault In Our Stars vil knuse hjertet ditt, men Looking For Alaska vil smadre det.. Hvor gammel er du? Ble nysgjerrig på disse bøkene, men ser det er ment for ungdom.
Kraula Skrevet 5. juli 2013 #14 Skrevet 5. juli 2013 Nå som det snart er sommerferie har jeg lyst til å finne en god bok å lese. Jeg kan like alle slags sjangere, men holder meg som oftes til drama, romantikk eller fantasy. Jeg liker godt sterke bøker, som gir inntrykk og får en til å tenke. Har dere noen bøker å anbefale? Takk på forhånd! A SONG OF ICE AND FIRE-BØKENE! :D (Game of Thrones, A Clash of Kings, A Storm of Swords, A Feast for Crows og A Dance with Dragons)
Gjest slettetbruker Skrevet 6. juli 2013 #15 Skrevet 6. juli 2013 Hvor gammel er du? Ble nysgjerrig på disse bøkene, men ser det er ment for ungdom. 15
Snikk Skrevet 6. juli 2013 #16 Skrevet 6. juli 2013 Les Rebecca av Daphne du Maurier, en utrolig og dramatisk kjærlighetshistorie!
Gjest Badabing Skrevet 7. juli 2013 #17 Skrevet 7. juli 2013 Jeg kom på ei lita lefse av en bok som jeg egentlig leste tilfeldig, men likte veldig godt. Åsa Linderborgs "Meg eier ingen". Hun har skrevet om sin egen oppvekst og sitt forhold til en alkoholisert far. Den er fint og liketil skrevet, og den rørte i alle fall meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå