Gå til innhold

Har dere noen gang holdt noen på gress?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvorfor gjorde dere det? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg er redd fordi jeg tror at jeg kanskje blir det :(

Anonym poster: a70641301461bb56b1651ea5ece2b079

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det en gang med eksen min, var ung og dum og skjønte ikke hva jeg gjorde. Gjorde det slutt med ham, men insisterte på kontakt, overnattet hos ham. Ville ikke være sammen med ham, men ville heller ikke være alene..

Anonym poster: 6f01a075e58d9bc121a9ce752254eaa4

AnonymBruker
Skrevet

Bare for å få oppmerksomhet.. Vite at noen var interessert i meg.

Anonym poster: 3446316708484e4b98f54a9e14783401

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du morsom?

Og blir du holdt på gress? Det hørtes nå litt merkelig ut da.

Og det er jo ikke meningen. Hva tenker du nå da?

Bare kjøre på, fordi det er ingenting å tape?

Anonym poster: 87f12f822cb330b2a78ed846f4331d81

Gjest Poker face
Skrevet

SIGNERER DENNE!!!!

AnonymBruker
Skrevet

Oppmerksomhet alene er ofte oppskrytt.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du klarer å vente noen timer, så skal jeg komme å sitte meg ned på gresset med deg.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg har blitt holdt på gress noen få ganger av jenter som ikke vet hva de vil.

Det gidder jeg ikke å være med på lenger, så jeg pleier å bryte av slikt når jeg føler det har blitt nok..

• Liker 1
Skrevet

Uff, det hørtes fryktelig umodent ut!! Hvor gammel er du?

Skrevet

SIGNERER DENNE!!!!

Hvordan holdt dere noen på gress?

Skrevet

Ja, dessverre.

Gjest JakeGreen
Skrevet

Nei, så patetisk har jeg aldri vært. Tvert i mot sier jeg rett ut at jeg ikke er noe å satse på og de heller bør satse på en av kameratene mine.

Årsaken til andre holder noen på gress:

- De har patetiske og triste små liv og nyter bekreftelsen til å blåse opp egoet sitt.

- Lite til ingen medfølelse for andre. Dårlig selvtillit.

- Vurderer deg, men håper de finner noen bedre.

- Nyter fordelene ved å ha deg i livet sitt, men uten forpliktelser.

- Liker å leke med andre.

Med andre ord: søppel.

Ha nok selvrespekt til å gi fingeren til slike mennesker.

:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt holdt på gress noen få ganger av jenter som ikke vet hva de vil.

Det gidder jeg ikke å være med på lenger, så jeg pleier å bryte av slikt når jeg føler det har blitt nok..

Bare lurer på, hva om disse jentene foreslo å bli pulevenner med deg i stedet? Hadde du sagt ja? :)

Anonym poster: c6d790fec908060855af25f00ef1d2f3

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Det har jeg helt sikkert. Men jeg beveger meg rimelig fort videre om jeg får inntrykk av at det er tilfellet. Har bedre ting å bruke tiden min på.

Edit: Nå svarte jeg på feil spørsmål.

Om JEG har holdt noen på gress: Definitivt. Men det ble jeg ferdig med da jeg tippet 18. Jeg har imidlertid blitt anklaget for å holde noen på gress, selv om jeg har vært ærlig fra begynnelsen av og sagt at jeg bare er ute etter sex.

Endret av Raindrops
  • Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Bare lurer på, hva om disse jentene foreslo å bli pulevenner med deg i stedet? Hadde du sagt ja? :)

Jeg har vurdert det... Men nei. Jeg ønsker et fast forhold og det ville kun ha blitt en avledning for meg.

Hvordan det? Hadde du tenkt å tilby deg? ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Og hvorfor gjorde dere det? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg er redd fordi jeg tror at jeg kanskje blir det :(

Anonym poster: a70641301461bb56b1651ea5ece2b079

Nei, jeg har alltid vært veldig fair sånn; Enten var jeg forelska eller interessert i personen, eller så var det ikke aktuelt fra første stund. Sa fra med engang jeg følte noe "flørting". Lot ikke folk få inntrykk av at her var det sjans, annet enn for vennskap.

Men selv har jeg opplevd det (dessverre).

Var kjempeforelska i en gutt! Jeg viste det tydelig både da vi møttes og over sms, så han var klar over det! Likevel ble jeg holdt på gress et helt år! Klarte ikke å kontrollere følelsene mine selv, så jeg gikk jo der forelska da :( Jeg var vel grei å ha for han når han ikke hadde noen andre i sikte. Så noen ganger var han "på", og virket interessert tilbake. Neste gang jeg så han kunne han være totalt avvisende. Visste aldri hvor jeg hadde han.. Utrolig slitsomt!

Veldig dårlig gjort, for den som sitter med følelser, er det ikke så lett for å bare "skru av". Men han kunne tatt ansvar, slik jeg gjorde med de som falt for meg, og satt en tydelig linje med engang, slik at folk ikke falt hodestups når man selv egentlig ikke var særlig interessert.

Anonym poster: 85ecc6e4f63905f1a8b40b9feedd16cd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vurdert det... Men nei. Jeg ønsker et fast forhold og det ville kun ha blitt en avledning for meg.

Hvordan det? Hadde du tenkt å tilby deg? ;-)

Haha, nei, :)

men denne tråden fikk meg til å innse at jeg ubevisst holder noen på gress nå. Jeg lurer på om jeg skal si rett ut at jeg ikke er ute etter forhold, men heller foreslå at vi kan bli pulevenner?

Jeg er bare litt redd for reaksjonen hans...

Gjest Svampebob1
Skrevet

Haha, nei, :)

men denne tråden fikk meg til å innse at jeg ubevisst holder noen på gress nå. Jeg lurer på om jeg skal si rett ut at jeg ikke er ute etter forhold, men heller foreslå at vi kan bli pulevenner?

Jeg er bare litt redd for reaksjonen hans...

Nå er ikke jeg som andre.. men jeg ville ha blitt glad om du selv hadde sett dette.

Normalt sett fanger jeg opp slikt før den andre gjør det, men lar det gå til jeg er 100% sikker ;-).

Og uansett synes jeg ikke du har noe å tape ved å være ærlig. Kanskje får du en negativ reaksjon, men du gjør fortsatt det som er riktig både for deg og for han. Og er du heldig, så får du det du ber om og det med mye mindre komplikasjoner.

Så hvorfor ikke ta sjansen? :-)

AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke jeg som andre.. men jeg ville ha blitt glad om du selv hadde sett dette.

Normalt sett fanger jeg opp slikt før den andre gjør det, men lar det gå til jeg er 100% sikker ;-).

Og uansett synes jeg ikke du har noe å tape ved å være ærlig. Kanskje får du en negativ reaksjon, men du gjør fortsatt det som er riktig både for deg og for han. Og er du heldig, så får du det du ber om og det med mye mindre komplikasjoner.

Så hvorfor ikke ta sjansen? :-)

Sant, men jeg har egentlig ligget hele natten og fundert på dette...

1. Foreslå pulevener

2. Foreslå åpent forhold

3. Foreslå forhold der forelskelsen ikke er til stede

Uff, føler meg helt rar, kanskje jeg bør lage en egen tråd om dette? Fordi jeg er jo glad i han.

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som ubevisst holder noen på gress, fordi de liker dem men er usikre på hvor sterkt de føler det.

Ofte innser man ikke hvilke følelser man hadde før den man holdt på gress og tok litt for gitt finner noen andre og går videre.

Har en person følelser for deg og har lyst på et forhold så synes jeg ikke man skal ha dem som bare pulevenner om de vil mer, det er jo bare enda en måte å holde dem på gress på.

Anonym poster: 5182f0ed7f9f7323f71ec5546b5602c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...