Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er to måneder siden jeg sluttet på p-ringen. Etter jeg sluttet, har jeg hatt kraftige magesmerter, og mye magekramper, mye småblødninger, både som kommer under/etter sex og bare kommer plutselig..

Jeg har vært innlagt på sykehuset, med mistanke om blindtarmen, men det var det ikke.. Fikk jo full gynekologisk prøve også, men de kunne ikke se noe på ultralyden der, annet enn jeg hadde noen cyster på ene eggstokken.

Har hatt påvist celleforandringer tidligere, men hadde siste kontroll i nå i mars og den viste bare små celleforandringer enda (så de vil ikke gjøre noe med de, bare ny kontroll om ett år)

På gyn-undersøkelsen nå når jeg var innlagt, så tok de klamydia og livmorhalsprøve + noen prøver til på nytt, som jeg også tok i mars. Jeg er ikke gravid, det er sjekket med både test og blodprøve..

Kan det bare være hormonforstyrrelser fra prevansjonsslutt som gir disse magesmertene/krampene og blødningene? (Blødningene kan være alt fra lett brunlig, til friskt rødt blod.. sorry detaljer)

liker ikke det her jeg..

Anonym poster: 6954434d1df0e38d843d2bcd942f88ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ta opp til et år før alt er regelmessig og normalt igjen etter prevansjonsslutt.

Når man har gått på hormonprevansjon en stund kjennes smertene og ubehaget fra livmoren ofte veldig vondt. Det er uvant, og samtidig forsøker kroppens egne hormoner å få alt i gjenge igjen. Det er derfor det føles ekstra vondt.

Du har blitt undersøkt, og man har ikke funnet noe alvorlig. Er smertene så ille at de er invalidiserende må du ta en ny runde med spesialistene. Men kjennes det kun ut som normale menssmerter er det ikke så mye annet å gjøre enn å vente og se det ann noen måneder.

AnonymBruker
Skrevet

Det kjennes ut som kraftige kynnere (som jeg hadde dør fødselen startet sist jeg var gravid for noen år siden), jeg blir lett småkvalm av de, jeg er megaoppblåst i magen til enhver tid..

og så kjennes alt veldig ømt der nede, og går med konstante kraftige dagen-før-mensen-kommer vondt i eggstokkene.

Anonym poster: b3b87b709d501079cced9cdf495798b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...