Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er min første post, so go easy on me :)

Men jeg lurte på om det er vanlig at kjæresten din ikke svarer på meldingene du sender? Og at det gjerne går flere dager før du hører noe fra han (3-4 dager)? Og om han sjeldent skriver hjerter og komplimenter på meldinger? Eller brått slutter å svare?

Fortell gjerne om du opplever det samme.

Har det toppers ellers, men dette med meldinger er svært frustrerende. Og lurer derfor på om det er vanlig med dårlig respons blant menn på akkurat dette med SMS/mail osv.

Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Har dere et avstandsforhold?

Nei, det er ikke vanlig. Altså hjerter bruker vi ikke og komplimenter er ikke så vanlig hos oss, men jeg får alltid raskt svar.

Skrevet

Dersom dette er kjæresten sin er ikke det vanlig...

Gutter er enkle, de skriver ikke mye smilefjes og hjerter osv, men det jeg har opplevd er alltid å få svar.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok selv syns det var rart, men dersom han alltid har vært slik så er det vel bare slik han er :)

Har du prøvd å snakke med han om det? Kan jo være en ide å prate med han å si hva du tenker :)

Etter to år med min kjære, så skriver vi meldinger hver dag, med hjerter og det hele...men så er vi to damer også da, kan jo ha litt å si...menn er ikke alltid like heftige med hjerter og slike ting ;)

Anonym poster: c4b9ec0a61ab01bb71ebbcfba7f995f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan hjelpe på om vi vet mer om type forhold (ferske kjærester eller langvarig forhold?), alder osv.

Selv er jeg en dame på over 30 i et langvarig samboerskap, så jeg antar min livssituasjon er ganske annerledes enn din. Men jeg er ikke vant til hjerter og slikt i meldinger, men jeg får mange komplimenter og raskt svar. Og uansett: Folk er forskjellige. Noen liker å sende søte meldinger mens andre føler det blir rart i meldinger. Så det trenger ikke bety noe som helst.

Anonym poster: ff8e37a313b7226b672e0c018ac2bef7

• Liker 1
Skrevet (endret)

Takk for så mange gode svar allerede :)

Endret av sisteboss
Skrevet

Min fyr er også slik. Svarer sjeldent. Men, han mener ikke noe med det. Det er ikke noe galt, han bare.. er sånn.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vi er begge 22. Vi bor ikke sammen, og lever i et avstandsforhold.

Problemet er at han var svært engasjert å svarte fort i førsten, og skrev mye fint til meg.

Desverre endret dette seg etter et halvt år, og i en periode var det virkelig ille før jeg sa ifra.

Det blir bra en stund etter å ha sagt ifra, men etter en stund dabber det av igjen. Dette er slitsomt, og tenkte kanskje det var vanlig etter at man ble "vant" til hverandre, men bestemte meg for å spørre her om det er vanlig.

Endret av sisteboss
Skrevet

Ja, noen er sånn. Men syns du det kan være frustrerende? Jeg bare lurer om noen føler som meg med dette.

AnonymBruker
Skrevet

Virker ikke som han er interessert lenger.

Anonym poster: 9a2bffe8529c47b4bc21090a3de73533

Skrevet

Tror nok han er interessert, siden dette kun gjelder på sms. Da vi er med hverandre er det helt annerledes, men siden vi er i et avstandsforhold er det frustrerende for meg.

Gjest Heartbeat
Skrevet

At han var det i begynnelsen er jo for at han skal ha snøret i bånd. Når han har fått det, så slapper han mer av. Da har han fått deg.Og nå som du skriver meldinger og viser at du er lei deg for liten respons, har han deg i saksa og vet at du er der for han og vil ha hans oppmerksomhet.

Det beste er egentlig å ikke skrive meldinger til han .

Om han skriver sms, IKKE svar med engang.

Få han til å være redd for å miste deg, ikke vis at du er avhengig av han .

• Liker 6
Skrevet

At han var det i begynnelsen er jo for at han skal ha snøret i bånd. Når han har fått det, så slapper han mer av. Da har han fått deg.Og nå som du skriver meldinger og viser at du er lei deg for liten respons, har han deg i saksa og vet at du er der for han og vil ha hans oppmerksomhet.

Det beste er egentlig å ikke skrive meldinger til han .

Om han skriver sms, IKKE svar med engang.

Få han til å være redd for å miste deg, ikke vis at du er avhengig av han .

Godt svar, takk for tipset!

Men det er nettopp det at jeg er avhengi av han, det å miste han ville vært forferdelig. Så fort han svarer sender jeg noe ASAP for at han ikke skal ha det sånn som jeg har det når det kommer til det med å vente evigheter på et svar.

Så dette er svært vanskelig for meg.

Skrevet

Noen personer er ikke hjerte og smilefjestyper :-) Jeg er veldig dårlig på å svare på meldinger, jeg leser den gjerne når jeg holder på med noe så skal jeg svare senere og det går i glemmeboken. Dette gjør jeg mot kjæresten min og alle andre...

• Liker 1
Skrevet

Jeg må tilstå at jeg er veldig dårlig på hjerter og den slags, men jeg er vanligvis rask til å svare.

Mulig dere er for ulike? At han oppfatter det som at du maser litt, og derfor ikke alltid svarer?

Det kan også være et tegn på at interessen hans for deg ikke er som i starten, men da burde han jo si fra.

• Liker 1
Gjest *MaggieQ*
Skrevet (endret)

Jeg er dame og suger på meldinger. Meldinger er for beskjeder. Enten noe du vil opplyse om eller bekrefte f.eks en avtale.

Meldinger som ikke trenger et svar glemmer jeg i det jeg leser dem. Så om det ikke er et spesifikt spørsmål så er det ikke noe å svare på.

Ikke er jeg glad i å prate i en evighet på telefonen heller. Foretrekker å prate ansikt til ansikt med folk.

Endret av *MaggieQ*
  • Liker 1
Skrevet

Jeg må tilstå at jeg er veldig dårlig på hjerter og den slags, men jeg er vanligvis rask til å svare.

Mulig dere er for ulike? At han oppfatter det som at du maser litt, og derfor ikke alltid svarer?

Det kan også være et tegn på at interessen hans for deg ikke er som i starten, men da burde han jo si fra.

Også når det kommer til kjæresten din, holder du da tilbake med hjertene o.l. når du får det av kjæresten din?

På meldinger, kanskje. Ja, han sier jeg maser mye, men det er jo fordi han ikke svarer. Og jeg er alltid så usikker på om han får meldingene mine.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Godt svar, takk for tipset!

Men det er nettopp det at jeg er avhengi av han, det å miste han ville vært forferdelig. Så fort han svarer sender jeg noe ASAP for at han ikke skal ha det sånn som jeg har det når det kommer til det med å vente evigheter på et svar.

Så dette er svært vanskelig for meg.

Ja, og dette VET han :) Så han vet at du alltid er der for han . Om du ikke er det begynner han kanskje å lure på hva du gjør, og om du ikke tenker på han.osv :Kanskje han da tar mer kontakt?
  • Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Det er ikke alle som har like mye behov for skriflig kommunikasjon når man har et avstandsforhold. Sannsynligvis har dere ulikt behov for kontakt. At han ikke svarer synes jeg ikke er greit, men at dere ikke meldes hver dag når man har et avstandsforhold er vel normalt. Vi har vært mye borte fra hverandre pga jobb i den siste tiden, og da pleier vi å meldes ca hver 3. dag.

Skrevet (endret)

Ja, og dette VET han :) Så han vet at du alltid er der for han . Om du ikke er det begynner han kanskje å lure på hva du gjør, og om du ikke tenker på han.osv :Kanskje han da tar mer kontakt?

Ja, dette tror jeg han vet ganske godt også xD Det er da jeg er redd han skal miste interessen for meg helt, og tenke at "siden hun plutselig forandrer seg sånn og ikke svarer, er hun ikke interessert lenger. Da gidder ikke jeg prøve heller, og finner en annen". Selv om jeg såklart vet at han elsker meg svært høyt og kun vil ha meg. Han er veldig pen og attraktiv, så å finne en annen for han er ikke vanskelig. Jeg har ikke så mange å kommunisere med utenom han, pga jeg får dårlig samvittighet av å snakke med andre gutter, og jenter prater jeg svært sjeldent med. Har ikke så mange venner.

Endret av sisteboss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...