Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt kjent med og holder på med en mann (A) jeg har møtt på arbeidsplassen, Vi er ikke kollegaer, men vi jobber på sanne sted. Jeg slutter etter sommeren pga studier. Vi har kjent hverandre noen måneder, han har spurt meg om vi er kjærester, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg vil enda. Ting mellom oss har vært litt opp og ned allerede, og jeg vet ikke om han er "den rette" (er på jakt etter noe seriøst), men jeg liker ham veldig godt. Sommerfuglene er bare ikke helt på plass.

Desverre har jeg i det siste blitt litt betatt av en kollega/kompis (B) av ham isteden. Vi er mye mer lik på flere områder, og har flere like interesser. Noen ganger tenker jeg at han er meg i mannlig utgave :fnise: De er gode venner og det er mye snakk om den kjente "bro coden". B har også vært interessert i en kollega av meg, som ikke har vært interessert tilbake, men sendt ut en del feile signaler til ham - som da får ham til å fortsette "jakten". (Nei, dette er ikke noe såpeseriedrama selv om det kan virke slik :P )

Hva burde jeg gjøre? A har tidligere blitt dumpet av ei dame for en av kameratene sine og er redd for at det skal skje igjen.. :sukk: Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, jeg tenker på B hele tiden.

Anonym poster: af81b901ed1bbf7a0938883a2134b6aa

Videoannonse
Annonse
Gjest Stueren
Skrevet

Ta dem begge... Vi er allerede et fuckt up sammfun.

AnonymBruker
Skrevet

Hm. Er du usikker på hva du bør gjøre? Ikke godt å si. Hvordan kan jeg hjelpe deg med dette da?

Anonym poster: d5773b17b5f916e26766bf599e4c30ea

Gjest anonym
Skrevet

Du må ikke gi A falskt håp, du må være klar på at du ikke er interessert i noe med han siden det er B du liker. Men så må du finne ut av om B liker deg, eller om han fakstisk fortsatt har sin crush på hun andre kollegaen din ( selv om hun ikke er interessert )

AnonymBruker
Skrevet

Du må ikke gi A falskt håp, du må være klar på at du ikke er interessert i noe med han siden det er B du liker. Men så må du finne ut av om B liker deg, eller om han fakstisk fortsatt har sin crush på hun andre kollegaen din ( selv om hun ikke er interessert )

Men greien er at A og B er gode kompiser og kollegaer, så jeg er redd jeg blir "off limits" for B uansett om han skulle være interessert :/

Gjest anonym
Skrevet

Men greien er at A og B er gode kompiser og kollegaer, så jeg er redd jeg blir "off limits" for B uansett om han skulle være interessert :/

Har du hatt noe p gang med A? Har du hatt sex med han?

Eller tenker du mer at B ligger unna fordi han vet at hans kompis A liker deg?

AnonymBruker
Skrevet

Har du hatt noe p gang med A? Har du hatt sex med han?

Eller tenker du mer at B ligger unna fordi han vet at hans kompis A liker deg?

Ja, begge deler.

Selv tror jeg ikke jeg hadde hatt et stort problem med at en kar hadde hatt noe på gang med en veninne av meg men så falt for meg når vi ble kjent (så lenge ikke vennskapet til venninna mi ble ødelagt), men jeg føler dette er en mye større greie for gutta enn jentene.

Gjest Awzm me
Skrevet

Du burde kanskje droppe dem begge siden A ikke føles riktig, og B er interessert i en annen..?

AnonymBruker
Skrevet

Du burde kanskje droppe dem begge siden A ikke føles riktig, og B er interessert i en annen..?

Jeg tror jeg kunne fått B om jeg hadde gått inn for det (ikke for å virke kjepphøy eller noe), jeg føler vi er veldig like på mange områder og vi kommer godt overens. Så klart er det håpløst om han fortsatt er interessert i kollegaen min. Egentlig så lurer jeg kanskje mest på om det er helt grusomt av meg eller om jeg vil bli stemplet som "tøs" om jeg dropper A for å prøve å gå etter B :P

Skrevet

Dersom du tenker mer på B enn på A høres det jo ut som du ikke er klar for noe forhold med A iallfall. Og når han allerede har spurt dere om dere er kjærester, så har det tydeligvis gått ganske langt i utviklinga mellom dere to. Jeg syns du skal si til A at du er usikker på følelsene dine, og kanskje du bør ta litt avstand til du finner ut hva du vil.

I forhold til B syns jeg du bør ligge litt lavt, fordi det er kompissen til A og fordi du nettopp avbryter et forhold du har hatt til A.

Gjest RockOn
Skrevet

Dropp A og tanken på B, og let etter alternativ C.

AnonymBruker
Skrevet

Fortell A at du er interessert i en annen, og ikke nevn B. Har han fattet mistanke allerede om at det er B, så ikke lyv om han spør. Vær tydelig på at det dessverre ikke blir deg og A, om dere har kommet dit.

La det gå en viss tid, før du ser på B igjen. Hvis B virker interessert, go for it. Men ikke glem at om det blir trøbbel for A, så bør du la B bli historie i denne omgangen.

Det absolutte beste for alle parter er om du dropper både A og B, vil jeg tro.

Anonym poster: d1c6bebcf10953b0f052b749ade7fac6

AnonymBruker
Skrevet

Si til A at du ikker føler dere passer sammen. Jobb der til etter sommeren, og kutt kontakten med begge to. Som nevnt over, alternativ C.

Anonym poster: 246831cdea277b7c845b3e9dd907674b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker, du skriver så mye, så mangt, med deg selv. Er det for din eller min del?

Det blir for mye og for indirekte. Hvertfall i dag.

Og du burde hvertfall informere A om hvordan dere to ligger an. Det er kjedelig å gå rundt med forhåpninger.

Gjest anonym
Skrevet

Hvorfor kan ikke folk vente med sex til de vet om de har følelser eller ikke? Så hadde man sluppet problemer som dette...

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, dere :) B tar en del kontakt med meg utenom jobben, tror ikke A vet om det. Idag kom den første sms'en allerede før halv 8.

Ang det å ha sex før man har følelser - jeg hadde følelser for ham, men tydeligvis ikke de rette eller steke nok, ettersom en annen kunne komme inn uten å egentlig gjøre noe spesielt for at jeg skulle falle for ham. A er en fantastisk mann og jeg er veldig glad i ham, men jeg føler vi er for ulike som personer :/

Skrevet

Hvorfor kan ikke folk vente med sex til de vet om de har følelser eller ikke? Så hadde man sluppet problemer som dette...

At de har hatt sex er jo ikke det som skaper problemet her..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var med A her om dagen, vil gjerne "prøve litt til", men jeg tenker på B konstant. Når vi koser, ser film, lager mat, kysser..nesten som at jeg fantaserer om at det var B som var der isteden. Burde nok bare gi slipp på A og komme meg videre :sukk: Noen som har tips til hvordan jeg kan ta det opp?

AnonymBruker
Skrevet

Si det som det er! "Du er ikke god nok for meg. Og det er ikke deg, det er meg. Jeg vil ha en annen."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...