Gå til innhold

Hun tok meg med i det verste nakrohuset i byen! Litt av en venn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi to skulle på byen i hennes by. Hun bor 3 timer ca unna meg og jeg skulle sove hos henne igår. Vi satt å drakk litt før vi skulle ut. Hun MÅTTE hjem til en kompis for å lade tlf siden hun hadde mista laderen. Javel. Hun sa ingen ting om at dette var et narkohus!

Vi kommer inn i den verste narkobula! Fy faen. Rotete, skittent og lukta helt blæh :spy: Midt i stua sto en seng hvor en nåkså spaca fyr satt å røyket gud vet hva. Jeg sa at her ville ikke jeg være, men hun måtte jo lade mobilen må da vite :roll:

Jeg setter meg i sofan og etter 10 min kom 2 like spaca fyrer valsende inn. Kom også en jente. Han ene kom med en postkasse under armen som han bare hadde tatt med seg. Med post oppi!! :sjokkert:

Da ville jeg dra. Jeg følte meg utilpass der. Men neida! Det sto en benk utafor huset. Jeg satt meg der og ventet i 30 min faktisk. Jeg var så irritert! Hadde jeg vært hjemme, så hadde jeg jo bare dratt hjem til meg selv.

Hva tenker hun med? Ikke at hun er narkoman, men hvis jeg hadde vært narkoman, litt på kjøret eller wathever så hadde det ALDRI falt meg inn i dra med meg en rusfri og ordentlig vennine opp i et narkohus. Hadde storebroren min (pappa døde når jeg var 6, så broder har alltid vært litt pappa for meg) fått vite det da vet jeg han hadde skambanket ho, Han hadde klikka!

Da hun kom ut, så sa jeg klart i fra hva jeg synes. Hun mente jeg overeagerte!! :roll:

Anonym poster: a5a2ad3207a79aeb3d908cc281147b73

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rusfri og ordentlig faktisk. :rolleyes:

Jeg synes også du overdriver, og jeg synes at du høres snerpete ut.

Den broren din, er han faktisk voldelig og truende til å skambanke folk eller er det bare et uttrykk du bruker?

Anonym poster: d7a91db90ae4c9c01ea86c5382af91d6

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke du overreagerte så veldig, jeg.

Anonym poster: 83c62904c77796e7fae2abf692d31c48

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Den broren din, er han faktisk voldelig og truende til å skambanke folk eller er det bare et uttrykk du bruker?

:roll:

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Synes også du overdriver. Ikke mye sans for slike folk, men det kan vel ikke ha vært så traumatisk å måtte vente der en halvtime. Og lurer også på hvorfor du synes det er bra å ha en voldelig bror som synes det er greit å banke opp jenter. Da foretrekker jeg folk som røyker litt dop hvis jeg må velge.

Anonym poster: a8492933c3aaef2ce759f595f6c44d75

• Liker 13
Skrevet

Det er en ting å dra folk oppi narkohus, men å ikke gidde å bli med deg når du føler deg utilpass er nesten verre synes nå jeg. Jeg hadde sagt at NÅ vil jeg gå. Jeg driter i den mobilen din. Tror jeg hadde dratt henne med meg ut :fnise:

Hun hørtes hvertfall ikke helt god ut. Slike venninner ville ikke jeg hatt.

• Liker 9
Skrevet

Det jeg stussa mest på var den postkassa med post. Tydelig at det ikke er helt rettskafne folk man har med å gjøre.

• Liker 10
Skrevet

Det at hun dro deg med dit.. Vel, altså, om de TYDELIG ruset seg med narkotiske stoffer, stakk sprøyter i seg i hver sitt hjørne og sniffet kokain ved kjøkkenbordet, så skjønner jeg reaksjonen du fikk ved at hun dro deg med dit. Men etter hva jeg forstod, så var det bare veldig uordnet, og folkene var meget beruset..? Ikke sikkert HUN tenker på det som ei "narkobule"?

Men, at hun ikke kunne ta deg med og DRA når du sa du ikke ville være der - og i tillegg lot deg vente en halvtime utenfor.. Det synes jeg var dårlig gjort av henne..

• Liker 6
Skrevet

Synes også du overdriver. Ikke mye sans for slike folk, men det kan vel ikke ha vært så traumatisk å måtte vente der en halvtime. Og lurer også på hvorfor du synes det er bra å ha en voldelig bror som synes det er greit å banke opp jenter. Da foretrekker jeg folk som røyker litt dop hvis jeg må velge.

Anonym poster: a8492933c3aaef2ce759f595f6c44d75

Tviler på broren går rundt å banker opp jenter da. Må ikke alt så bokstavelig! Det nok bare et utrykk man bruker. Det er da ikke sikkert han hadde banka ho, men han hadde nok gitt verbal juling ;)

• Liker 3
Skrevet

Om du hadde sagt høyt og tydelig "Jeg ringer han på postkassa og sier du har funnet postkassa hans" eller "Jeg har ringt politiet jeg" hadde dere vært ute på 2 min.

• Liker 2
Skrevet

Snerpete!? What!?? Å bli dratt med inn i et narkohus der man absolutt ikke føler seg komfortabel og ikke har fått vite i forveien at det er dit man skal. Nei kjøss meg i ræva! Snerpete..??!

• Liker 17
Skrevet

Om du hadde sagt høyt og tydelig "Jeg ringer han på postkassa og sier du har funnet postkassa hans" eller "Jeg har ringt politiet jeg" hadde dere vært ute på 2 min.

Evilposelos, tydelig at du aldri har hatt noen omgang med kriminelle miljøer, du kan ikke bare ringe politi å fortelle om postkassa.

Kriminelle er sleipe folk, du vet at de bare kunne ha skyldt på deg?

Er du så rettferdig at du hadde giddet å sone andre folks forbrytelser?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette faktisk var åpenlys narkobruk... hva i alle dager vil hun ha kontakt med slike folk for hvis hun ikke er slik selv?

Å henge med slike sier en god del om henne. Ikke noen jeg hadde giddet å bruke mer tid på nei...

Anonym poster: 478b411fdb5332d0d7f4fc55b2e8fa3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De satt ikke å tok heroin sprøyter akkurat, men de røyka jointer og en venn av ho sa jo til meg at det var det VERSTE narkohuset i byen. Møtte han på byen senere.

Alle reagerer jo forskjellig. JEG følte meg ukomfortabel der og jeg synes det er drøyt å kalle meg snerpete.

TS

• Liker 5
Skrevet

De satt ikke å tok heroin sprøyter akkurat, men de røyka jointer og en venn av ho sa jo til meg at det var det VERSTE narkohuset i byen. Møtte han på byen senere.

Alle reagerer jo forskjellig. JEG følte meg ukomfortabel der og jeg synes det er drøyt å kalle meg snerpete.

TS

Jepp

Hun synes nok ikke det var noe big deal, men dårlig gjort å ikke bli med deg. La deg vente i en halvtime :nei:

Skrevet

Hvor gammel er du? Har du aldri opplevd å sitte et sted hvor folk røyker hasj før...? Det er jo ikke spesielt unormalt i helt gjennomsnittlige, liberale miljøer. Mulig du bare ikke har vært på så mange forskjellige fester.

Gjest Raindrops
Skrevet

TS

Jeg skjønner at du synes det var kjipt. Jeg er ganske liberal selv, men stinkende narkobuler har jeg ingenting til overs for, i tillegg er det lite kult å plutselig ende opp med å være på feil sted til feil tid når du egentlig ikke har gjort noe galt.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis noen sier det er det verste narkohuset i byen, så er vel alle narkomane ;)

Selv om ikke de var meget ruset og ikke satt å tok sprøyter, så har hun ikke lov til å føle seg ukomfortabel?

Jeg skjønner i allefall ts godt!

Anonym poster: 05f7debc95325335b5a0288550af5be7

Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg reagerer på at ikke hun sa at de skulle i et narkohus. Ærlig talt.

Jeg hadde også følt meg utilpass å sitte i en narkobule med folk som røyka hasj.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Virker som flere i tråden røyker hasj siden de mener ts bare er snerpete og overeagere.

Anonym poster: cb63d6fc406c52117523468dd1a6e08f

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...